۸۰۶۸۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«خانواده دکتر ماهان» روی میز تدوین

زمان پخش مجموعه «خانواده دکتر ماهان» هنوز مشخص نیست.

بانی فیلم: تصویربرداری مجموعه «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل و علی محمد قاسمی و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم مدتی است به پایان رسیده و تدوین آن آغاز شده است. بهروز خوش رزم در این باره عنوان کرد: تدوین سریال به تازگی آغاز شده است و هنوز شبکه و زمان پخش آن مشخص نشده است.

«خانواده دکتر ماهان» روی میز تدوین

از آنجایی که تدوین، صداگذاری و در کل مسائل فنی کار به تازگی آغاز شده، فکر می کنم تا دو سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت و از این رو ممکن است پخش سریال به سال آینده موکول شود.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو ، سعید امیرسلیمانی ، رویا افشار، شهروز ابراهیمی، فریده دریامج، به همراه کیمیا حسینی ، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) بازیگران سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان هستند که در تهران جلوی دروبین رفتند.

علاوه بر این بازیگران که برخی از آنان این روزها در استان مازندران حضور دارند، بازیگرانی همچون داوود فتحعلی بیگی، خیام وقارکاشانی، فهیمه امن زاده، ملیحه گلشن موسوی، امیر سفیری، حسین پرستار، مهدیه نساج، اسماعیل موحدی، لبخند بدیعی، سامرند معروفی، ابوالفضل شاه کرم، آوا دارویت، حمیدرضا محمدی، امیر حامد، حدیث نیک رو، فراز محمدی تبار، محمدحسن حسینیان، کیوان محمدی نژاد، کمیل علیپور ، میلاد عرب عامری و سعید ترکمان جلوی دوربین رفته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج