۸۰۶۸۵۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

فراخوان «نه» به کودک همسری توسط نهاد خاص

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان فراکسیون ولایی که حامی طرح کودک همسری بودند بعد از حمله ها به این طرح از نظر خود برگشته اند. به نظر می رسد از یک نهاد خاص به این نمایندگان اعلام کرده اند که با طرح کودک همسری مخالفت کنند.

خبرگزاری ایرنا: پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان فراکسیون ولایی که حامی طرح کودک همسری بودند بعد از حمله ها به این طرح از نظر خود برگشته اند. به نظر می رسد از یک نهاد خاص به این نمایندگان اعلام کرده اند که با طرح کودک همسری مخالفت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: حمله ها به طرح کودک همسری بی سابقه است و خود ما هم آماج حملات گسترده به خاطر حمایت از این طرح قرار گرفته ایم.

پروانه سلحشوری افزود: البته با همه این فشار ها ما قطع امید نکرده ایم اما شرایط خیلی دشوار است. یکی از دشواری ها در این مسیر این است که برخی اعضای فراکسیون ولایی که حامی ما در این طرح بودند بعد از فشار ها تبدیل به مخالف طرح شده اند. به نظر می رسد از یک نهاد خاص به آن ها اعلام کرده اند که مخالفت کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از حمله هایی که به این طرح شد ما در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس حاضر شدیم. در ابتدا جو غالب کمیسیون مخالف طرح بود اما با صحبت هایی که انجام دادیم یک جلسه دیگر به ما فرصت دادند که کارشناسان این حوزه از جمله روانشناسان، پزشکان و جامعه شناسان را به جلسه دعوت کنیم تا آن ها استدلال های خود را مطرح کنند.

سلحشوری در پاسخ به این پرسش که چرا این طرح با دشواری های گسترده مواجه شد گفت: به نظر می رسد متاسفانه این طرح هم مثل بقیه موارد و طرح هایی از این دست، سیاسی شده است در حالی که ما واقعا به عنوان یک امر اجتماعی و فرهنگی این را دنبال می کنیم و دنبال حل یک معضل اجتماعی هستیم. اما متاسفانه تا زمانی که ما مسائل حوزه های مختلف را از دریچه سیاست نگاه کنیم نخواهیم توانست طرح هایی اصلاحی چون کودک همسری را جلو ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسانی که مخالف این طرح هستند عقب ماندهای متحجری هستند که ایران امروزو وکل جهان متمدن رو با عربستان 2000 سال پیش یکی میدانند

    • بدون نام

      پیامبر اکرم ص که در قرآن الگوی حسنه مسلمانان معرفی شده اند دختر نه ساله را به عقد نکاح خود درآوردند و ما هم باید از ایشان پیروی کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج