۸۰۶۹۰۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ از استیضاح خود نگران است

یک منبع نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به شبکه سی‌ان‌ان گفته ترامپ از احتمال استیضاح خود در صورت سیطره دمکرات‌ها بر مجلس نمایندگان ابراز نگرانی کرده است. او استیضاح را یک «امکان واقعی» می‌داند، اما مطمئن نیست که این اتفاق رخ دهد.

فرارو: یک منبع دیگر نزدیک به کاخ سفید به این شبکه گفته دستیاران دفتر ترامپ معتقدند که تنها مسئله‌ای که ممکن است در فرآیند استیضاح به آن استناد شود، تخطی‌های مالی ستاد انتخاباتی ترامپ است. تخطی‌هایی که با پرداخت‌های مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، به معشوقه‌های ادعایی ترامپ مرتبط است.

در روز‌های اخیر، در پی افشاگری‌های دادستان‌های منطقه جنوب نیویورک علیه تیم ترامپ، حرف‌وحدیث‌ها درباره استیضاح بیشتر شده است. در این افشاگری‌ها، دادستان‌ها برای نخستین بار مستقیما ادعا کرده‌اند که کوهن به دستور ترامپ در تبلیغات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ قانون را نقض کرده است.

دمکرات‌ها ادعا می‌کنند که ترامپ یک جرم سزاوار استیضاح مرتکب شده و باید پس از تمام شدن دوره ریاست‌جمهوری‌اش به زندان افکنده شود. جری نادلر، رئیس آینده کمیته قضایی مجلس نمایندگان، روز یکشنبه گفته اگر ادعا‌ها علیه ترامپ ثابت شود، به مثابه «جرایم سزاوار استیضاح» خواهد بود. کریس کونز، سناتور دمکرات، هم روز دوشنبه گفته ترامپ ممکن است پس از دوره ریاست‌جمهوری‌اش متهم شود.

کوهن در سپتامبر گذشته در دادگاه برای نخستین بار ادعا کرد که از جانب ترامپ به او دستور داده شده که به دو زن، استورمی دانیلز و کارن مک‌دوگال، پول‌هایی پرداخت کند. دادستان‌ها هم این ادعا‌ها را تایید کردند و خواستار صدور یک حکم سنگین برای کوهن شدند.

در حال حاضر، مقامات کاخ سفید، معتقد نیستند که تحقیقات رابرت مولر درباره تبانی احتمالی ترامپ، به استیضاح منتهی شود. از دیدگاه این مقامات، مسائل مرتبط با تخلفات مالی ستاد ترامپ، برای بسیج کردن دو حزب علیه ترامپ و استیضاح او کافی نیست.

یک منبع دیگر گفته ترامپ مطمئن است که در برهه کنونی، اگر در مجلس نمایندگان استیضاح شود، مجلس سنا او را محکوم نخواهد کرد. چون جمهوریخواهان در مجلس سنا اکثریت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شما چه

    • بدون نام

      اره بابا شبا خوابش نمیره اصن. بسکه دلار قیمتش رفته بالا

    • بدون نام

      ميگن دستش به انگور نميرسه ميگه ترشه
      شما اول به فكر خودتون باشيد ترامپ وكيل ووصي نميخوات

      پاسخ ها

      • hassan.h

        ترامپ رو الکی باد نکنید واقعا از دموکراتها می ترسد ما وکیل وصی ترامپ نیستیم ولی به دلیل تحمیل تحریم بر کشور ما فکر کنم یه جورائی دشمنش باشیم و آرزوی مرگش را داریم

    • ir

      خخخ دروغ بزرگ ..ملت امریکا تورفاهن از وقتی ترامپ اومده

    • بدون نام

      اربابش (نتانیاهو)همه راقانع خواهدکرد که مشکلی براش پیش
      نیاد خیالش راحته..

    • بدون نام

      الان زده بود كه يك نَفَر صد تا زن تجاوز كرد و كشته بود داره تو زندان دستور صادر مي كنه،،،اين بنده خدا هم پول داده هم باج هم داده با رضايت عشق حال كرده،،،،كثافت اوباما براي اين جماعت خوبه ،،،ولي ترامپ براي خدا از تمام أموال و ثروتش براي خدمت به مردم گذشت و يقينا خداوند نخواهد گذاشت دشمنان او پيروز شوند،،،من احساس مي كنم كه او چه تنشها و إهانتها را تحمل مي كند،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج