جاباما
۸۰۶۹۲۹
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

جوادی آملی: موش صفتان دنبال ذخیره ارز هستند

آیت الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به سوی اعتیاد کشانده می شوند و این در حالی است که عده ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند.

خبرگزاری ایسنا: آیت الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با اظهار نگرانی از ورود مواد مخدر به کشور، بر تقویت کنترل و تقویت مرزها تاکید کرد.

الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی قم، اظهار کرد: ما نگران مرزهای کشور هستیم؛ چرا که این همه کشفیات مواد مخدر نشان دهنده این است که این مواد از مرزها وارد کشور می شوند که کشف آنها برای پلیس هم زحمت بسیار دارد و هم هزینه بردار است.

وی افزود: پلیس به تنهایی نمی تواند جلوی ورود مواد مخدر به کشور را بگیرد و ضرورت دارد که سایر نیروهای مسلح در این مقوله به نیروی انتظامی کمک کنند و از تجهیزات و فنآوری های روز برای حفظ امنیت مرزها بهره ببرند.

این مرجع تقلید، اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به سوی اعتیاد کشانده می شوند و این در حالی است که عده ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند.

مفسر قرآن کریم همچنین از سیستم پولی و مالی بانک‌ها انتقاد کرد و گفت: معاملات ربوی تاثیری در پیشرفت اعتقادات و باورهای دینی و همچنین کسب روزی حلال ندارد.

جوادی آملی بر ایجاد اشتغال و تولید در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده تشویق می‌کند و از گرفتار شدن در دام آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hassan.h

      من با توهین به افراد مخالفم ولی این گفته ایشان عین صواب است موش و مورچه انبار و احتکار دارند

    • بدون نام

      درود بر شما جوان بیکار کجا میره پناه میبره به این قهوه خانها وسفره خانها بعدش هم اعتیاد دزدی قتل وجنایت فحشا چون به امور جوانان نپرداختند حالا چی دارن بگن چه توجهی برای تباه شدن عمر جوانها دارند خدا لعنت کنه این بانکهای خصوصی را که ربا را روج دادند وشما علما هرگز فریاد بلند نکردید واعتراض نکردید

    • زیبا احمدپور از تبریز

      آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج