۸۰۶۹۶۱
۳۶ نظر
۵۰۰۰
۳۶ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتصاب در پرسپولیس؛ ادامه لیگ در ابهام

کاپیتان های اول و دوم پرسپولیس اعلام کردند از روز چهارشنبه تمرینات این تیم برگزار نخواهد شد و سرخپوشان به دلیل وضعیت نامشخص باشگاه ممکن است برابر پارس جم به میدان نروند.

خبرگزاری مهر: سیدجلال حسینی و حسین ماهینی، کاپیتان های پرسپولیس، امروز سه شنبه در محل باشگاه حضور پیدا کردند. آن ها پس از جلسه با حمیدرضا گرشاسبی و ایرج عرب، با توجه به مشکلات موجود و نامشخص بودن وضعیت مدیریت باشگاه، رسما اعلام کردند: «تیم فوتبال پرسپولیس از فردا تمرینات خود را تعطیل خواهد کرد و در جلسه ای با بازیکنان عدم حضور در بازی روز جمعه را نیز بررسی می کنند.»

کاپیتان های پرسپولیس در پی اتفاقاتی که امروز روی داد و بیانیه ای که صادر شد، در محل باشگاه حضور یافتند. این حضور پس از آن اتفاق افتاد که حمیدرضا گرشاسبی صبح امروز در گفتگویی تلفنی از اعضای تیم خواسته بود تمرین را انجام بدهند و پس از آن برای صحبت به باشگاه بیایند.

حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس که همراه با کاپیتان سرخپوشان در جلسه ای با حمید رضا گرشاسبی حضور پیدا کرده بود گفت: ما قصد داشتیم از امروز سه شنبه تمرین نکنیم ولی با صحبت های آقای گرشاسبی و احترامی که برای ایشان قائل هستیم اجرای این تصمیم را عقب انداختیم اما با توجه به اینکه باشگاه با وضعیت پیش آمده، دچار مشکل است از فردا تمرین نمی کنیم.

امیدواریم با اقدام هایی که صورت می‌گیرد، این شرایط به سرعت پایان یابد. این کار را هم برای روشن شدن وضعیت خودمان و پرسپولیس انجام می دهیم.

حسین ماهینی ادامه داد: با شرایط عجیب و غریبی روبرو شده ایم. همه چیز در باشگاه داشت خوب پیش می رفت. با مدیریت خوب آقای گرشاسبی، باشگاه از بدهی ها و پرونده های خودش کم می کرد و هم تیم روند صعودی داشت. تمام این حرص و جوش خوردن ها و با مصدومیت بازی کردن ها برای این بود که در نیم فصل دوم کار کسب سومین قهرمانی پیاپی را یکسره کنیم. به این فکر می کردیم بعد از حضور در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان سال بعد کار را در فینال تمام کرده و قهرمان می شویم ولی یک دفعه همه چیز زیرو رو شد.

اعتصاب در پرسپولیس؛ ادامه لیگ در ابهام

وی ادامه داد: همه ما در شوک هستیم. خیلی زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا به اینجا برسیم. در باشگاه هم خون دل زیادی خورده شد تا آن تمام بحران ها پشت سر گذاشته شود. به خدا با چنگ و دندان خودمان را بالا کشیده ایم. اصلا باورمان نمی شود که قرار است آخرش این طور شود. بعضی یا نمی خواهند ما بیشتر از این ادامه بدهیم یا متوجه نیستند چه شرایطی برای پرسپولیس به وجود آمده است. با یک تدبیر ساده می توانستند همه مشکلات را حل کنند اما گویا قرار نیست پرسپولیس رنگ ثبات، آرامش و موفقیت را ببیند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مثل این است که یک دفعه با سر به دیوار خورده باشیم ما نمی خواهیم برای کسی مشکل ایجاد شود، واقعا ناچار به این کار شدیم. تمرین نمی کنیم تا بیایند ما و باشگاهمان را از این بلاتکلیفی خارج کنند. می دانیم الان هواداران چه حالی دارند. تحمل این یکی را دیگر نداریم ولی آن ها باید بدانند حال همه ما از آنها خرابتر است.

کاپیتان دوم پرسپولیس اضافه کرد: تمام آن چه ساخته بودیم پیش چشمانمان در حال خراب شدن است. ما یک تیم و گروه خوب شده بودیم. به خدا خیلی همدل بودیم اما الان نمی دانیم چه چیزی انتظارمان را می کشد. یک سال منتظر این لحظه بودیم که پنجره باز شود و نفسی بکشیم ولی الان دیگر کلاً نمی توانیم نفس بکشیم و راه گلویمان را بسته اند.

مشکل خاصی نداشتیم همه چیز روال عادی داشت ولی یک دفعه انگار زلزله آمده باشد. الان مقطعی است که ما باید خودمان را تقویت می کردیم. منابع مالی خوبی هم برای باشگاه وجود داشت. اما به خاطر این بلاتکلیفی به آن ها دسترسی نداریم.

ماهینی تصریح کرد: آقای گرشاسبی و آقای عرب دنبال این بودند که تا بعد از دیدار با سپاهان صبر کنیم ولی مساله این است که آن ها هم خودشان وضعیت نامعلومی دارند. اگر می دانستیم آنها هستند و مثل همیشه به قول خود عمل می کردند و ما هم با همه مشکلات کنار می آمدیم تا روند خوب تیممان تغییر نکنند اما چون به این دو نفر هم اعتماد نشده است و آنها را هم بلاتکلیف نگه داشته اند تصمیم گرفتیم خواسته خودمان را عملی کنیم.

سید جلال حسینی نیز پس از این نشست اظهار داشت : خیلی ساده باید بگویم واقعاً خسته شده ایم. دیگر نمی توانیم این شرایط را ادامه بدهیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تمرینات را از فردا ،چهارشنبه، تعطیل کنیم تا وضعیت پرسپولیس روشن شود. ما دنبال ثبات در مدیریت باشگاه و آرامش پرسپولیس بودیم و هستیم ولی بی فایده است چون دیگران این ثبات را نمی خواهند.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری روبروی ما و پرسپولیس قرار گرفته اند و می خواهند جلوی موفقیت باشگاهمان را بگیرند. توجه ندارند که ما چه وضعیتی را پشت سر می گذاریم و آن چه جریان دارد تا چه حد آزار دهنده و فلج کننده است. ما دنبال هیاهو نبودیم و نیستیم. کاری هم به دیگران نداریم که چه امکانات و شرایط مطلوبی دارند فقط می خواهیم به ما هم اجازه بدهند روند عادی و خوبی که داشتیم را ادامه دهیم.

حسینی ادامه داد: مشکل و سختی داشتیم ولی روز به روز با درایت مشکلات مان در حال حل شدن بود و روندمان چه در باشگاه و چه در تیم رو به رشد بود ولی یک دفعه ترمز ما را کشیدند. اصلاً نمی دانند یا متوجه نیستند دو پنجره نقل و انتقالات به روی ما بسته بود و در این پنجره نقل و انتقالات که باز می شود باید بازیکن جذب کنیم ولی وضعیت مدیریت مشخصی نداریم و به همین دلیل نمی توانیم از امکانات مالی که باشگاه دارد استفاده کنیم . همه پنجره ها و روزنه های امید به روی ما بسته شده است.

وی ادامه داد: اگر هم بخواهیم نمی شود با این شرایط ادامه داد چرا که واقعا مأیوس شده ایم ما داشتیم خوب پیش می رفتیم اما اصلا نمیدانیم چرا این طور شد. همین الان اردویی که قرار بود در قطر داشته باشیم وضعیت نامعلومی دارد چون به دلیل بلاتکلیف بودن مدیریت نتوانسته ایم آن را نهایی کنیم. همه چیز مهیا است برای اینکه مشکلات پرسپولیس حل شود اما اجازه دسترسی برایمان قطع شده است.

به خاطر این مشکلاتی که برایمان بوجود آورده اند باشگاه نه به در آمد های خودش از لیگ قهرمانان دسترسی دارد و نه اسپانسر به تعهداتش عمل می کند. با این شرایط که نمی توان کار کرد. بعدا که نتیجه نگیریم چه کسی می خواهد این مسایل و تبعات آن را گردن بگیرد؟

کاپیتان سرخپوشان خاطر نشان کرد: آقایان گرشاسبی و عرب لطف دارند. سعی خودشان را هم کرده اند ولی چون بلاتکلیف هستند آن ها هم نمی توانند کار کنند یا دستوری بدهند، پس ما هم از فردا تمرینات را تعطیل می کنیم.

سید جلال حسینی در ادامه صحبت های خود گفت: می خواهیم ثبات مدیریتی و همان شرایط رو به پیشرفت به باشگاه برگردد. ما برای لیگ قهرمانان سال بعد برنامه ویژه ای داشتیم ولی الان نمی دانیم چه خواهد شد. تقاضای ما از هرکس که می تواند کمک کند این است که پرسپولیس را از این بلاتکلیفی خارج کنند. تا این لحظه عدم حضور در تمرینات قطعی است و در جلسه ای که با بازیکنان خواهیم داشت درباره عدم حضور در بازی روز جمعه هم تصمیم می گیریم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان تصریح کرد: رسانه ها، هواداران و مسئولان شاهد هستند که همه اعضای تیم در این مدت در کمال فداکاری و تعصب، همه این مشکلات را تاب آورند و اگر الان این تصمیم را گرفته ایم ناچاریم، چرا که برای نجات پرسپولیس و خارج ساختن آن از این وضعیت همه راه ها را رفته ایم اما به نتیجه ای نرسیده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ننه من غریبم بازی اینا رو ببینید خدا شاهد الکی دارن جو میدن.میخوام مسولین رو رودر روی هواداران بزارن ک گرشاسبی رو نگه دارن

      پاسخ ها

      • سعید

        سال ۷۷ هم پرسپولیس از لیگ کنار کشید به جهت اینکه میگفتن بحران داریم. بعدها معلوم شد دوپینگ کرده بودند و ای اف سی محرومشون
        کرده بود

      • B-)

        اميدوارم اي ديم منحل بشه چون لياقت ندار ه....

      • B-)

        اميدوارم اي ديم منحل بشه چون لياقت ندار ه....

      • بدون نام

        این کارها یعنی چی آخه؟؟؟
        اینجا ایران است مهد تمدن. منکه بعید میدانم

    • بدون نام

      تیم پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد هم اینها فیلم تا بگویند ماهم مشکل داریم ودولت به ما توجه نمیکند،بازهم فریبکاری،اگه راستش را میگید در مقابل پارس بازی نکنیدتا مردم اعتصاب شما را باورکنند.

    • به توچه من کی هستم...

      نامر دید اگر جمعه روی حرفتان نایستید فقط زرزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرز

      پاسخ ها

      • ش.ص

        زر نزن غربتی

      • محسن

        شما هم لطفا زرت و پرت نکن چون به شما مربوط نیست. نامردیه اگه چاپ نشه

    • بدون نام

      والله من نمیدونم این حسینی وماهینی کی هستن وکی پشتشونه که برا همه خط ونشون میکشن وقتی مجلس یه قانون رو تصویب کرده وهمه بازنشسته ها باید خونه نشین شن اینا دنبال چی هستن؟ والله اینا اینقدر بهشون رو دادن که آگه ولشون کنن ریس جمهور هم میخوان عوض کنن الان دیگه مسجل شده برام اینقدر داد وبیداد واعتراض میکنن به داور تو بازیها داور جرات نمیکنه چیزی بگه اینا مصوبه مجلس رو هم به تمسخر گرفتن

      پاسخ ها

      • ملکی

        چرا این همه نفر بازنشسته دوباره مشغولند
        اونوقت توپرسپولیس بااین همه هوادار یکی هم که خوب وبدون حاشیه کار کرده بره خونه بشینه؟؟؟

      • ک مثل کیسه

        ببن باو مجلس ی قانونی تصویب کردع واس همس چرع تاج نمیرع کنار؟
        همه خوبن گرشاسبی بد؟
        یا شایدم قانونا فق واس قهرمان نشدن پرسپولیسه...

    • بدون نام

      یعنی حقوق فغانی هم از باشگاه قطع شده

    • استقلالی

      هواداران پرس پولیس دیدن که پرس پولیس اسلا پول نداره بده به بازیکناش خخخخخخخخخخخخخخ زنده باد استقلال

    • ایرانی

      واقعابیشترازظرفبتش به سیدجلال میدون دادن وحالانتیجه بی تدبیری شون میشه اینکه هفته های ایه ی یاس میخونه.جایگاه خودشونمیشناسه.اقای تعصب تن لشتونومیزاشتین وهرچه هم سختی کشیدین این یک بازی اخرنیم فصلوبدون این اداواطوارهاانجام میدادین بعدهرکاری دلتون میخواست انجام میدادید.داری تیموازهم میپاشونی سیدجلال.تقصیرماهواداراس زیادترازظرفیتت لیلی به لالات گذاشتیم. هیچ هواداری به م توهین نکنه چون ازهمه تون هم مسن ترم وحدود50 ساله هوادارم وهم پرسپولیسی ترازخیلیام.

      پاسخ ها

      • محمد حسین محمودی

        آره تو راست میگی پرسپولیسی هستی خیلی تابلویی برو بفکر تیم خودت باش هر تیمی مشکل دارد ولی اصلا برای طرفداران پرسپولیس حرف های بی سرو ته شما اهمیت نمی دهند شما از سوختن چنین حرفها را می زنید تا از سوزش خودتون کم کنید ولی برعکس به سوزشتان بیشتر خواهد شد عشق است پرسپولیس قهرمان پرسپولیس بی همتا

      • ...

        دم شما گرم بزرگوار...
        پیشکسوتی و احترامت هم واجب...
        سن من از شما کمتره و سابقه طرفداری از پرسپولیسم هم طبیعتا نسبت به شما کمتر. ولی من هم 32 ساله که پرسپولیسیم.
        من این حرفو خیلی وقت پیش زدم.
        بی جهت لقب اسطوره میدیم به یه مشت بی ظرفیت.
        هرچی فکر میکنم نمیدونم جلال کی غیرتو معنی کرد؟
        همون موقع که تیمو ول کرد رفت قطر یا اون موقع که قرارداد داخلی هم با استقلال بست و اگه پولای عابربانک پرسپولیسی نبود الان سال سومی بود که استقلال بازی میکرد؟؟
        داد و بی داد کردن و همش تو حلق داورا رگ گردنو متورم کردن اسمش تعصب نیست!!!


        اسطوره من و امثال من مجتبی محرمی بود که نه تو بحث فنی و نه غیرت و تعصب رو دستش تو ایران نبوده و نخواهد اومد.
        بازیکنی که هرجا میزاشتن بازی کنه، بهترین ایران بود.
        اسطوره پرسپولیسی علی پروین، ناصر محمدخانی، مرتضی کرمانی مقدم و ... بودن.
        قبل از اونا هم حمید جاسمیان و جدیکار و کلانی و ایرانپاک و امثالهم.
        دوستان لطفا مواظب واژه ها و القاب باشیم که یه وقت همینجوری بی قدرشون نکنیم.
        اسطوره خیلی معنی داره...

    • لرباغیرت نورآباد

      حسین ماهینی توکی هستی واسه پرسپولیس چیکارکردی که حالا تصمیم میگری برو گم شو

    • بدون نام

      اولا هوچیگر شما لنگیا هستین! شما عجب سنگ پایی هستین! خجالت نمیکشین همه به چی به نفعتونه و اینو دیگه همه فهمیدن، بعد میخواین همه چی رو وارونه جلوه بدین؟!!! عجب رویی دارین بخدا! 15 تا تیم دوروغ میگن، شما راست میگین؟!!!

    • بدون نام

      آقا جامو بدین به لنگ، این مسخره بازیا رو هم در نیارین! مکتب علی عبدو از این بهتر نمیشه!

    • Esteghlal☆☆_Mohamad_Talebi

      جالبه تو تموم بازیها داوری ها نتایج رو برا این تیم‌حکومتی دراوردن و بیشترین مبالغ رو گرفتن و با جعل و کلاهبرداری قرارداد بستن ناراحت چی هستن حالا هم که مدیرعاملشون داره میره میگن باشه انگار چه خبره

    • بدون نام

      دست به دست هم دادن تا پرسپولیس رو خراب کنند

    • کیسه سوز

      ببین این تن لشهای کیسه چقدر سوختن که اومدن تو پیج پرسپولیس پیام میذارن

    • بدون نام

      خدالعنت کندفدراسیون کثیف فوتبال کثیف ولابی بازی ایران که بخاطر یک تیم تبریزی ویااستقلال حاضربه قربانی کردن جان انسانهاهم هستندخدالعنتتان کند

    • ارتش سرخ ایران

      تمام این نظرات هواداران استقلال هستن که دارن آتیش میگیرن چون اگه همین نفرات و پنجره انتقالی واسه استقلالیا بسته بود باید استقلال رو توی دسته یک میدیدیم

    • محسن

      اخه کیسه کش های مفت خور شما رو چه به نظر دادن درباره سرورتون شما برید درباره کیسه تون ظاهر نظر کنید

    • الهم صل علی محمد و ال محمد

      میخان حواس مردم از پنالتی مفتی که براشون گرفته شده پرت کنن

    • بدون نام

      امسال تاج و وزیر میخوان پرسپولیس جام نگیره تو فصل نقل و انتقالات اون هم بعد دو پنجره بسته دارن تغییر ایجاد میکنن.

    • بدون نام

      جالبه پول این باشگاه کلا از بیت المال هزینه میشه تازه قیافه هم میان

    • بدون نام

      از تمامی نظرات به خوبی مشخصه پرسپولیس چقدر بدخواه و حسود داره که چشم دیدن موفقیت تیم رو ندارن اون طرفدار کبسه که تیمش اندازه دو تاتیم بازیکن گرفته و ۳۰ درصد قراردادشون رو هم گرفتن که نوش جونشون اما چطور ی میشه پرسپولیس با ده تا بازیکن و عدم خرید فقط تونسته ۱۵ درصد قرارداد بازیکناشو بده تازه با اسپانسر مشترک ،

    • بدون نام

      آقای همه چیز دون قانونمند میشه بگی آقای فتحی چند سال سابقه داره .....

    • بدون نام

      آخی خیلی دوست داری جمعه بازی نکنیم ، ما اگه ۱۰ بازی رو هم برگزار نکنیم شما از اون پایین کنده نمیشی ضمنا کاملا تابلو کیسه کشی ولی بازم به من چه

    • محمد حسین محمودی

      عجب سوزشی گرفتن با هر حرکتی برای به زیر کشیدن پرسپولیس استفاده می کنند اما کور خوندید آنقدر بگید تا خسته شید به کوری چشم حسودان و دشمنان پرسپولیس امسال هم ما قهرمانیم جواب ابلهان خاموشی ست

    • مجید

      الان واقعا چی شده که اینجوری هیاهو میکنن؟ واقعا شورش رو درآوردن. شما وظیفه تون هست و باید بازی کنید. مسائل مدیریتی به شما ربطی نداره

    • بدون نام

      کیسه کشا بدجوری دارید میسوزید.تو ایران کمبود پماد سوختگی شده

    • محسن

      یعنی یه دونه کامنتت برا پرسپولیسیا چاپ نکردی. الحق ثابت کردی همه کیسه کشا لنگه همن عقده ای و نامرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج