۸۰۶۹۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لابی‌های گسترده علیه بیکاری و خانه‌نشینی!

امروز روز داغ استعفای مربی های لیگ برتری و لیگ یکی بود و حالا مربی های پشت خط مانده این شانس را دارند تا کار خود را در یکی از این تیم ها آغاز کنند.

ورزش سه: امروز روز داغ استعفای مربی های لیگ برتری و لیگ یکی بود و حالا مربی های پشت خط مانده این شانس را دارند تا کار خود را در یکی از این تیم ها آغاز کنند.

به جز بادران تهران که مدتی است مهدی پاشازاده را از دست داده و دستیار او هدایت این تیم را برعهده گرفته است، امروز شاهد قطع همکاری مجید جلالی، محمد فکری و محمد ربیعی با سه باشگاه پیکان، شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک بودیم، ۳ مربی که البته کارنامه موفقی از خود به جای گذاشته اند ولی به دلایل مختلف از تیم های خود جدا شدند.

مجید جلالی در دو سال اول حضور پیکان با تیمی نسبتا ارزان قیمت و تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه نتایج خوبی کسب کرد، او ابتدای فصل را به شکلی خوب استارت زد اما ۶ شکست پیاپی کاسه صبر مدیران پیکان را لبریز کرد و او امروز به صورت توافقی از جمع فیروزه ای پوشان تهرانی جدا شد.

محمود فکری بعد از لیگ برتری کردن نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته این فصل هدایت شاهین بوشهر را در لیگ یک پذیرفت، این تیم را به جمع مدعیان صعود اضافه کرد اما امروز به دلیل مشکلات مالی ترجیح داد از سمت خود استعفا کند.

همچنین محمد ربیعی که در چند سال گذشته تیم هایش جزو تیم های بالانشین لیگ یک بوده اند، این فصل هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفت ولی به دلیل اختلاف با مدیر عامل باشگاه ترجیح داد از سمت خود استعفا کند.

هدایت بادران هم بعد از استعفای مهدی پاشازاده به صورت موقت برعهده فرشید استحقاری قرار گرفته است و احتمالا مدیران این باشگاه متمول لیگ یکی در نیم فصل سرمربی دائم خود را معرفی می کنند.

۴ صندلی خالی موجود در لیگ یک فرصت طلایی برای مربی های شاغل در فوتبال ایران است که بیرون خط مانده اند تا بتوانند دوباره در تیم های جدید کار خود را آغاز و شایستگی های خود را اثبات کنند.

شاید به این لیست بشود صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان را نیز اضافه کرد که تغییر در این تیم ها خبری خوب برای چهره هایی است که بیرون از گود آرزوی حضور روی نیمکت را در سر دارند.

در این بین حسین فرکی، مجید جلالی، فراز کمالوند، عبدالله ویسی، دراگان اسکوچیچ، فیروز کریمی، مهدی پاشازاده، صمد مرفاوی، اصغر مدیرروستا، فرشاد پیوس، رضا عنایتی، پرویز مظلومی، مجید صالح، محمد ربیعی، محمود فکری، علی نظر محمدی، اکبر محمدی، رسول خطیبی و ... مهمترین گزینه های آماده به کار هستند که منتظر فرصتند تا بتوانند در تیم های جدید خود مشغول به کار شوند.

در این بین بسیاری از مربی های مشغول لابی های گسترده برای رسیدن به نیمکت های خالی فوتبال ایران هستند و در این بین برای رسیدن به مقاصد خود حتی از روابط سیاسی در سطح استانی و کشوری هم استفاده می کنند تا به نوعی از بیکاری نجات پیدا کنند.

اگر شما یک مربی شاغل در لیگ برتر باشید، یقینا برای این فرصت از همه ظرفیت ها استفاده می کنید، حتی اگر لازم باشد از طریق نفرات واسطه پلی به بالاترین سطوح سیاسی و تصمیم گیری بزنید همانطور که یکی از مدیران فوتبال بعد از اخراج سرمربی تیمش گفته افرادی به موبایل او زنگ می زنند که او وحشت می کند جواب شان را ندهد!

به خاطر داشته باشید مربیگری در لیگ برتر امتیازهایی بیش از هدایت یک تیم فوتبال دارد. شما به بازی و چرخه برمی گردید و دوباره صاحب قدرت می شوید. یک پست مربیگری در لیگ برتر و لیگ یک بیش از آنچه فکر کنید ارزش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج