۸۰۶۹۸۰
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان برای خسارت تلفات پلنگ

به منظور اجرای تفاهمنامه سه‌جانبه با معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی و صندوق ملی محیط زیست،یک شرکت بیمه‌ای یک فقره چک به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان خسارت بابت تلفات ۵ قلاده پلنگ تحویل صندوق ملی محیط زیست کرد.

خبرگزاری ایسنا: به منظور اجرای تفاهمنامه سه‌جانبه با معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی و صندوق ملی محیط زیست،یک شرکت بیمه‌ای یک فقره چک به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان خسارت بابت تلفات ۵ قلاده پلنگ تحویل صندوق ملی محیط زیست کرد.

بیمه پلنگ ایرانی یکی از فصول برنامه ملی حفاظت و مدیریت پلنگ ایرانی است که در اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی شرکت بیمه ما به‌طور رایگان(بدون دریافت حق بیمه) صادر شد و طی دو سال اخیر بیش از یک میلیارد تومان خسارت وارده به اشخاص ثالث، دام و خود پلنگ را تحت پوشش قرار داده است.

صندوق ملی محیط زیست با هماهنگی اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید بخش از این مبلغ را به زیان‌دیدگان حوزه پلنگ از جمله به شخص فوت شده در استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، پلنگ ایرانی بزرگترین گربه سان موجود در ایران از لحاظ جمعیتی وضعیت شکننده‌ای دارد و در معرض خطر انقراض قراردارد که در صورت عدم حمایت صحیح از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و سایر ارگان‌های دولتی ، خصوصی و همراهی جوامع بومی و محلی که نقش بسزایی در حفاظت از این‌گونه ارزشمند دارند، شانس کمی برای بقا خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این پلنگ الان کجاست که من خودم بندازم جلوش تا با خوردنم، خانواده ام با گرفتن پول بیمه ی کم از مشکلاتشان حل بشه هم پلنگ ایرانی با این تحریم ها که باعث شده مردم هرجانداری را بخورندوچیزی برای این حیوانات زبان بسته نگذارندشاید با خوردن ی ادم استخوانی مثل من ی مدتی زنده بماند،

    • mbn

      نظری ندارم

    • بدون نام

      ارزش پلنگ ایرانی بیشتر از معلول هموطن ایرانی هست که با تشخیص مسولان باسواد ، ماهیانه 100وهشت تومن بهزیستی واریز می کند، امااما برای یک حیوان وحشی درمنزل هزینه اش چند برابر حقوق یک معلول هست، آ قای وزیر رفاه !!!!!!!!!و همه مسولان نظام اگر خبر دارین جواب معلولین بهزیستی بدهید

    • بدون نام

      با270 تومن پنج تا پلنگ زنده میشن،یا میتونن دوباره تولیدش کنن!!!!!

    • ع ا

      احسنت به این شرکت بیمه ، خدا بهشون اجر بده ، باعث حفظ گربه سانان می شوند ، به نظرم صدا و سیما باید از طریق رسانه از این شرکت بیمه بصورت رایگان تعریف و تیلیغ نماید تا بقیه نیز به این کار تشویق شوند

    • بدون نام

      هنوز اون فردی که فوت کرده خسارت ندادید از پرداخت به دامداران ....شاهدتان هم چند دام دار مصاحبه میکنید . شاید در اینده پرداخت کنید و طبق سنت دیرینه پیشاپیش میگید دادید؛ که نمره قبولی از مسئولان بگیرید و یه مبلغی ناچیزی و بایگانی .

    • بدون نام

      ازدیه کامل یک انسان در ماه غیر حرام ،بیشتره.

    • بدون نام

      اینا دنبال چنین بهانه هایی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج