۸۰۷۰۱۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

انهدام ۲ باند مسلح قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام دو باند مسلح قاچاق مواد مخدر با همکاری پلیس سه استان خبر داد و گفت: در این دو عملیات، بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد.

خبرگزاری فارس : سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، یک تن و ۱۵۰ کیلوگرم تریاک از دو باند قاچاق مواد مخدر کشف کردند.

وی اظهار داشت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با استان کرمان، ۴۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و با شهرستان ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان، ۷۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با تحقیق و اقدام‌های خاص و اطلاعاتی پلیس، سرنخ‌هایی از فعالیت دو باند مسلح در خصوص قاچاق محموله‌های سنگین مواد مخدر از شرق به نقاط مرکزی کشور به دست آمد و با پیگیری‌های گسترده مأموران پلیس، اعضای این دو باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با انهدام این دو باند قاچاق مواد مخدر، ۶ قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل‌توجهی فشنگ کشف شد.

قاسمی، هدایت لحظه‌به‌لحظه اطلاعاتی، عملیات منسجم، برنامه‌ریزی هدفمند و هدایت‌شده را عامل موفقیت در این عملیات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: عزم ملی و نقش‌آفرینی تمام نهادها و سازمان‌ها و آحاد مردم در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و بی‌توجهی به این مهم، زمینه‌ساز بروز انواع جرائم و ناهنجاری‌هاست.

قاسمی گفت: پلیس در سراسر کشور به‌منظور مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تعامل درون‌سازمانی خود را تقویت کرده و اکنون این تعامل در اوج قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر مبارزه با مواد مخدر بطور قاطعانه وجود داشت الآن قاچاق چی وجود نداشت جرات پدرشون هم نبود که اصلا خلاف کنند دوره خلخالی یادتان هست

    • هموطن

      خدا قوت
      شیشه و هروئین و گراس رو نابود کنید که جوونارو تباه کرده.
      کار و تفریح درستی که نیست
      حداقل به این سمت و سو کشیده نشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج