۸۰۷۰۵۰
۲۰ نظر
۵۰۱۴
۲۰ نظر
۵۰۱۴
پ

هروئین کشیدن زن، کار دست شوهرش داد

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتلی در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

عصر ایران: جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتلی در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

فرد قاتل در تشریح ماجرای قتل گفت: روز حادثه با دخترم به منزل آمدیم ولی کلید نداشتیم و پشت در ماندیم، به محل کار همسرم رفتم تا از او کلید بگیرم.

همسرم در یک خیاطی وردست بود و وقتی وارد خیاطی شدم دیدم زنم با آقای صاحبکار(مقتول) مشغول کشیدن هروئین است.

عصبانی شدم و با همسرم درگیر شدم و به او چند سیلی زدم، در این میان از دست صاحبکار نیز عصبانی بودم قیچی را به سمت وی پرتاب کردم که متاسفانه باعث مرگش شد.

قاتل ادامه داد: من به هیچ وجه قصد کشتن آن مرد را نداشتم و فقط عصبانی بودم و پس از زخمی شدن او خودم او را به بیمارستان بردم و از اولیای دم طلب بخشش دارم.

رئیس شعبه به دلیل عدم حضور برخی از اولیای دم، جلسه را به وقت دیگری موکول کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ساله شمال

      چ خبره. خدایاخودت برسان.

    • سهیل.سبحان.

      اول نمیبایست اینقدربیخیال زنت میشدی که معتادشده خبرنداشتی..دوم هم اگرراست بگی که میگی اجل بندخدارسیده که کشتیش...بیخال رضایت میدند..

    • روشنک

      بزرگترین اشتباه اینه که بذاری زنت وردست هر مردی کار کنه.نباید زن رو رها کرد

    • بدون نام

      ببین چقدر بد اخلاق عوضی بوده که همسرش از کشته شدنش خوشحال شده

    • کارمند

      یک خبر را دو جور نقل میکنید؟

    • زهرا

      خدالعنت کنه اون زن رو مردک احمق توبایدزنتومیکشتی نه صاحبکارشومشکل اززنت بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر زهرا اون مرد (مقتول) یک آدم نابکار و دزد ناموس بوده،!! ولی شوهر این خانم که مواد تدخین می نموده (قاتل)آدم بی عقل و باری به هر جهت بوده که زن مثل دسته گل خود را دستی دستی تحویل اون دزد ناموس داده که هر طوری که میخواد از اون بهره برداری کنه،!!! از آن طرف هم زن صاحب کار یا هر زن دیگه ای نمی پذیرد شوهرش به او خیانت کند، به نظر من خیانت زن و مرد ندارد، امان از این همه خیانت،،

    • بدون نام

      راست قضیه را بنویسین نه یک ماجرا را صد جور عنوان کنید این زن معتاد هم باید تیکه تیکه کرد همه راحت بشند اون مرتیکهام خوب شد بهدرک واصل شد معتاد فساد جامعه است

    • بدون نام

      دو گزارش از این خبر در همین برترینها: چقدر با هم متفاوتند!!!

    • لیلی

      زن اگر نجابت داشته باشه نمیره با یه مرد نامحرم کارکنه چون علاوه بر مواد قطعا کار به مسائل حیثیتی هم کشیده میشد . هیچ چیز تو دنیا به اندازه ی آبرو ارزش نداره. مرد بخت برگشته هم وقتی با چشم خودش دیده نتونسته حرکت زشت زنشو تحمل کنه ایکاش حالا که قاتل شدی زنه رو میکشتی

      پاسخ ها

      • مراد ساوجی حقوقدان

        کاربر محترم لیلی ببخشید من اشتباها به جای اون خانمی که از او درخواست کرده بودند در این قسمت نوشتم، پوزش میخواهم از سرکار و کلیه خوانندگان محترم،

      • بدون نام

        کاربر 13/44اکثر خانمهایی که کار می کنند اعم از وزرا تا کارگر ساده چه در ادارات و چه کارگاهها خیلی کم و بندرت پیش میاد که خانمی که شاغل است با دیگر همکاران مرد قرابت خویشاوندی یا نسبت های محرمانه داشته باشند، در اینجاست که نوشته سرکار صدق میکند و بایستی رابطه کاری آنها در حدی باشد که شیفته هم یا از حد و خط قرمز کاری تجاوز نکند، اگر چه بنظر بنده زنها و مردهایی که در یک اداره یا کارگاه کار میکنند گاها دیده می شود اگر چه هیچ رابط نامشروع و بدی هم باهم نداشته باشند و بنا به گفته شما دارای نجابت هم باشند، هیچ بعید نیست کسی که چند سال در کنار هم مشغول کار هستند به یکدیگر عادت کنند، که حتی در صورت مرخصی گرفتن روزانه یکی از طرفین بدون هیچ منظوری، همکار او بنا بر حَسَبِ عادت در ذهن و وجود خود سراغ او بگردد یا نبود او،دیگری را، چه زن یا مرد آزار دهد، و این یک امر طبیعی و بر حسب عادت است، مثل همسایه، که چنانچه همسایه ای آدم داشته باشد، حال به هر طریقی از آن کوچه یا محله نقل و انتقال کند، ناخودآگاه چند مدتی سراغ او میگردی، همین مورد است که در ادارات اتاق زنان و مردان را جدا از هم صلاح میدانند، اما این اتاق جدا کل کار نیست، ممکن است صدای طرفین برای یکدیگر عادت شود، و غیره، این مورد کاری با نجابت ندارد، دست بر قضا ممکن است که هر دو طرف هم ممکن است خیلی هم نجیب باشند اما این موضوع یک امر عادی و عامیانه است و اجتناب ناپذیر،

    • m4j1d

      بالاخره یارو پیرمرده رفته بود پول بیاره یا داشته هروئین میکشیده؟ اخر تقش درمیاد که ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیری معتاد .یا۹۰ ساله که فرزندانش تو خارجه هستند.
        امان از اینگونه خبرای سرکاری.

    • حقگو

      من توصیه میکنم از چاپ بعضی نظرات مسخره که با نام کاربری مسخره و نظر تکراری مسخره تر ارزش سایت را زیر سوال می برد پرهیز کنید .

    • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

      تو باید از زنت مراقبت میکرديا .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی گندم مجیدی خداوکیلی شوهر خودت بیست و چهار ساعت با سرکار است و شما را محافظت و کنترل میکند؟؟ پس اگر جواب مثبت باشد دیگر وقتی برای کار کردن و رفع و رجوع این همه مشکلات اقتصادی چطوری میشود؟؟

    • ژیلا

      زن بی حیاددختروقتی زن میشه دیگه خیلی چیرابراش اهمیت نداره میگه استفاده ازش کنترنمی اندا زه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ژيلا جون دمت گرم که اصل حقیقت را نوشتی، نه کنتور داره نه کسی تا کنون ته آن را پیدا کرده، برای چی این همه توهین می کنند، بدون اینکه بدانند اصل قضیه چی بوده، خوب اگر این خانم میخواسته میرفته دیگه به پلیس شکایت نمیکرده، قبلاً می گفتن خداوند زیباست و زیبایی ها را دوست دارد، مگر کسی اگر نگاه عکسی کرد از اون صاحب عکس کم میشه، نه والا نه بلا، آخه این همه توهین و توحش برای چی؟؟؟

      • بدون نام

        ژيلا جون دمت گرم که اصل حقیقت را نوشتی، نه کنتور داره نه کسی تا کنون ته آن را پیدا کرده، برای چی این همه توهین می کنند، بدون اینکه بدانند اصل قضیه چی بوده، خوب اگر این خانم میخواسته میرفته دیگه به پلیس شکایت نمیکرده، قبلاً می گفتن خداوند زیباست و زیبایی ها را دوست دارد، مگر کسی اگر نگاه عکسی کرد از اون صاحب عکس کم میشه، نه والا نه بلا، آخه این همه توهین و توحش برای چی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج