جاباما
۸۰۷۰۷۴
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

پاسخ به بی‌کفایتی اقتصادی دولت با حصربازی!

حسام‌الدین آشنا در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: شک نکنید که شرایط آقای موسوی از نظر حصر بسیار تغییر کرده است؛ حصر برداشته نشده، اما از نظر من شاید تا برداشته شدن حصر یک پوسته مانده است.

روزنامه کیهان نوشت: حسام‌الدین آشنا در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: شک نکنید که شرایط آقای موسوی از نظر حصر بسیار تغییر کرده است؛ حصر برداشته نشده، اما از نظر من شاید تا برداشته شدن حصر یک پوسته مانده است.

آنچه باید توسط دولت و رئیس شورای عالی امنیت ملی اتفاق بیفتد، افتاده است و آنچه که مانده، تنها یک پوسته است که امیدواریم به دعای شما و به همت آنها که حاضر شدند در این زمینه هزینه دهند، این اتفاق بیفتد.

این اظهارات درحالی است که اولا طیف مدعی اعتدال با سران ورشکسته فتنه، صرفا بازی می‌کند؛ همچنان که افراطیون مدعی اصلاحات نیز با پیش کشیدن هرچند وقت یک بار نام برخی سران فتنه یا حصر آنها، سرگرم بازی مشابهی هستند.

در واقع هر وقت قافیه کارآمدی و پاسخگویی دولت ائتلافی در زمینه معیشت مردم و وعده‌های اقتصادی تنگ می‌آید، موضوع حصر سران فتنه را پیش می‌کشند تا مثلا مسئله افکار عمومی را عوض کنند.

ثانیا افراطیون مدعی اصلاحات و اعتدال چند سال است که هرچند ماه یک بار، شایعه‌ای را درباره رفع حصر منتشر و سپس آن را تکذیب می‌کنند و بدین ترتیب از بی‌سوژگی و اجبار پاسخگویی درمی‌آیند.

ثالثا اگر قرار بود یاغی‌گری سران فتنه و آشوب نیابتی پا بگیرد، هرگز نوبت ریاست‌جمهوری حسن روحانی نمی‌شد تا یکی مثل حسام آشنا نام مشاور رئیس‌جمهور را یدک بکشد.

رابعا سران فتنه دروغ بزرگی به نام تقلب را پیش کشیده، نظام را به خواست دشمنان متهم به خیانت در امانت کرده و ضمن هماهنگی با گروهک‌های ضدانقلاب، علیه جمهوریت و اسلامیت و قانون اساسی اردوکشی خیابانی راه انداخته‌اند، جرم آنها فتنه‌گری، افساد فی‌الارض و محاربه است.

اکنون نیز یک عذرخواهی از مردم و نظام بر گردن این مجرمان سنگینی می‌کند به ویژه اینکه خاتمی بارها در محافل خصوصی بر دروغ بودن تقلب اذعان کرده است.

اما از خیانت و جنایت سران فتنه که بگذریم، واقعیت این است که امثال مشاور روحانی، پرداختن به حصر را دستمایه در رفتن از پاسخ پرسش‌های فزاینده عمومی درباره بی‌کفایتی اقتصادی خویش و تبدیل شدن به چوپان دروغگو در انظار عمومی قرار داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا درسته . اذهان مردم بیچاره به خاک نشسته را بی خودی به سمت دیگری نبرید.

    • بهرام

      ما از این دولت هیچ کفایت وتدبیر مثبتی ندیدیم بهتر است اقای اشنا به امور معیشت مردم بپردازند علی الحساب.

    • @

      دقیقا کیهان زدی وسط خال :) این بیسوادا بی عرضگیه خودشونو بلاخره باید به نوعی توجیه کنن دیگه! معلومم نیست این چجور مشاوره میده به ملا حسن که تمام کاراش به گند کشیده میشه! :) یک کار مفید انجام داده این آشنا؟ هر کی میدونه بیاد به ماهم بگه لطفا!

    • کارمند

      اکثر مسئولین بی کفایت هستند چون تا پشت تریبون میروند فقط با دعوای زرگری حواس مردم را پرت میکنند اما در واقع همه ی آنها باهم فامیل هستند وبا هم میخورند وبه ریش مردم میخندند

    • جرج سوروس

      گل گفتی ولی با این ملت کبک صفت چه فایده ای داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ راهی جز پناه بردن به حضرت حق تعالی نیست. خداوند همه ملت ایران را نجات بده

    • بدون نام

      روحانی اصلاح طلبان فقط به فکرحاشیه هستن واصل ول کردن بادروغ وفریب حواس ملت به خرابکاریهاخیانتهاشون پرت کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج