۸۰۷۰۸۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اکبرپور: محبوبیت مجیدی به نفع استقلال است

تیم فوتبال استقلال فردا در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر به‌مصاف پدیده مشهد خواهد رفت؛ دیداری که اگر برنده آن آبی‌پوشان تهرانی باشند، باید از همین حالا بازگشت آنها را از این جهت به کورس مدعیان قهرمانی جشن گرفت که با افزایش این مدعیان قطعا رقابت‌های فصل دوم لیگ به مراتب از هر زمان دیگری جذاب‌تر خواهد شد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال فردا در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر به‌مصاف پدیده مشهد خواهد رفت؛ دیداری که اگر برنده آن آبی‌پوشان تهرانی باشند، باید از همین حالا بازگشت آنها را از این جهت به کورس مدعیان قهرمانی جشن گرفت که با افزایش این مدعیان قطعا رقابت‌های فصل دوم لیگ به مراتب از هر زمان دیگری جذاب‌تر خواهد شد.

برهمین اساس و درخصوص این دیدار و سایر اتفاقات ازجمله بحث احتمال حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی استقلال سراغ پیشکسوت این تیم رفتیم. گفت‌وگو با علیرضا اکبرپور را در زیر می‌خوانید.

فکر می‌کنید استقلال بتواند از پس پدیده بربیاید؟

امیدوارم بازی پرگلی را شاهد باشیم و استقلال برنده بازی باشد، اما درباره مسائل فنی باید بگویم بازی‌های سه‌هفته اخیر استقلال نشان می‌دهد که این تیم به شرایط خوب رسیده، ضمن اینکه در هر سه بازی روند گلزنی آبی‌پوشان نسبت به گذشته نیز روند صعودی پیدا کرده است.

اما پدیده هم نشان داده به‌سادگی نمی‌بازد.

درست است و آنها با شایستگی در صدر جدول هستند و بازیکنانش با تمام وجود بازی می‌کنند و تا امروز هم نتایج خوبی کسب کرده‌اند. پدیده در لیگ امسال کم‌ نیاورده و نشان‌ داده تیم کاملی است و استقلال باید بداند با چه تیم خطرناکی بازی دارد؛ تیمی که می‌تواند روند بردهای شاگردان شفر را قطع کرده و دوباره آنها را به بحران بازگرداند.

پس باید استقلال در بازی فردا باهوش باشد و سه امتیاز این دیدار را تحت هر شرایطی کسب کند تا با نزدیک‌شدن فاصله‌ها در صدر جدول، این تیم به ماندن در کورس مدعیان قهرمانی همچنان امیدوار بماند.

پس به برد استقلال خیلی امیدوار هستید.

چراکه نه. بازی در تهران برگزار می‌شود و باید این بازی را ببرد. انتظار تماشاگران و پیشکسوتان بعد ازسه‌بازی خوب انتظار پیروزی از استقلال است و دیگر هیچ. هر چند فوتبال است و شاید اتفاقات خاصی در این بازی رقم بخورد، اما از حالا به بعد، همه از استقلال یک بازی خوب را می‌خواهند و این تیم باید نشان دهد از لحاظ فنی و تاکتیکی پیشرفت کرده است.

به‌نظر می‌رسد از وقتی شفر ترکیب اصلی‌اش را پیدا کرد، استقلال هم با موفقیت عجین شده است.

صددرصد. ضمن اینکه بازیکنانی که ابتدای فصل به استقلال آمدند، بازیکنان بزرگی بودند که در تیم‌های قبلی خودشان را ثابت کرده بودند و الان شرایط جوری است که جا نیفتاده‌اند. مطمئن باشید اگر همین روند ادامه داشته باشد، استقلال هم به روزهای خوب بازخواهد گشت.

تعطیلات پیش رو هم می‌تواند به این تیم در راستای برطرف‌شدن نقاط ضعف و هماهنگی بیشتر تازه‌واردها کمک کند.

دقیقا. مسابقات تا دو ماه آینده تعطیل می‌شود و می‌توان نواقص و ضعف‌ها را در این مدت برطرف کرد. اگر تیمی از لحاظ بدنی یا فنی عقب باشد، می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و به شرایط آرمانی برگردد.

با این حال، استقلال از موقعی که ۱۱ نفر اصلی‌اش را شناخته، نتایج خوبی کسب کرده که البته اصل موفقیت نیز در همین است که مربی باید ارنج اصلی‌اش را پیدا کرده و روی آن کار کند؛ چراکه اگر تیمی نفراتش مدام تغییر کنند، همین موضوع عاملی می‌شود تا بازیکنان از لحاظ روحی تمرکز خود را از دست داده و اعتمادبه‌نفس‌شان پایین بیاید اما با ترکیب ثابت، بهتر می‌توان به موفقیت رسید و بازیکنان با شناخت بهتر درکنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

گفته می‌شود به‌زودی فرهاد مجیدی به‌عنوان مربی کادر فنی استقلال اضافه می‌شود. نظری ندارید؟

از این موضوع خوشحال می‌شوم که هم‌دوره‌ای‌هایم به این فوتبال اضافه شده و می‌توانند به آن کمک کنند، ضمن اینکه فرهاد هم در دوران بازیگری بازیکن بزرگی بود و از لحاظ اخلاقی و فنی نیز در سطح بالایی قرار دارد و مدرکش را از اروپا گرفته است.

اما عده‌ای می‌گویند محبوبیت بیش از اندازه او می‌تواند نتایج استقلال را تحت‌الشعاع قرار دهد.

نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح می‌شود. اتفاقا محبوبیت فرهاد به‌نفع استقلال است؛ چراکه او با این محبوبیت می‌تواند با خود تماشاگر آورده و بازیکنان هم می‌بینند اگر خوب باشند، به چه درجه‌ای از محبوبیت خواهند رسید و این هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا محبوبیت مجیدی خیلی هم خوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله با لابی گری و سفارش وزیر بازی رو انداختن به عقب تا کیسه بتونه بیشتر استراحت کنه نه داداچ 6تا ی پدیده به راحتی میترکونتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر توی آزادی بازی می کرد پرسپولیس توی جام باشگاها بازی می کرد شما هاناراحتید که ازحق خودش دفاع کرده

    • حسن صادقی

      عشق است فرهاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج