۸۰۷۱۵۰
۵ نظر
۵۰۸۲
۵ نظر
۵۰۸۲
پ

دستبند مردانه، چه مدلی مناسب است؟

اگر فکر می کنید که دسبتند برای آقایان مناسب نیست، اشتباه کرده اید. این اکسسوری اگر درست انتخاب شود، می تواند بر جذابیت استایل تان بیافزاید. در ادامه دستبندهایی را که برای مردان مناسب است، به شما معرفی می کنیم.

برترین ها: اگر فکر می کنید که دسبتند برای آقایان مناسب نیست، اشتباه کرده اید. این اکسسوری اگر درست انتخاب شود، می تواند بر جذابیت استایل تان بیافزاید. در ادامه دستبندهایی را که برای مردان مناسب است، به شما معرفی می کنیم.

دستبند فلزی

دستبند مردانه، چه مدلی مناسب است؟

دستبندهای فلزی به دلیل سادگی که دارند، محبوبیت زیادی در میان آقایان پیدا کرده اند. رنگ نقره ای آن به گونه ای ست که با هر رنگ لباسی به سادگی ست می شود. از آنجا که ساعت شما در دست چپ تان است، پیشنهاد ما به شما این است این دستبند را در دست راست تان بگذارید تا میان آنها تقارن ایجاد شود.

دستبند چرم

دستبند مردانه، چه مدلی مناسب است؟

درست شبیه دستبندهای فلزی، دستبندهای چرمی نیز ظاهری مردانه دارند. اگر دستبندتان پهن باشد، غیر رسمی تر است اما اگر استایل رسمی دارید، بهتر است که دستبند باریک چرمی را انتخاب کنید. شما می توانید آن را یک دور(رسمی تر) یا حتی دو دور(کژوال) به دور دست هایتان بپیچید.

دستبند بافتنی

دستبند مردانه، چه مدلی مناسب است؟

دستبندهای بافتنی از دستنبندهایی هستند که محبوبیت زیادی دارند. اگر به دنبال دستبندی رنگی و طرحدار هستید، این مدل انتخاب خوبی ست. شما می توانید حتی خودتان آن را درست کنید و با توجه به سلیقه تان به آن رنگ دهید. از آنجا که این دستبند رنگی ست و به چشم می آید، بهتر است که رنگ آن را با رنگ دیگر اکسسوری هایتان مانند دستمال جیبی ست کنید. این دستبند نیز باید در دستی که ساعت نیست، گذاشته شود. برای جذابیت بیشتر می توانید چند تا از آنها را کنار هم بگذارید.

دستبند مهره ای

دستبند مردانه، چه مدلی مناسب است؟

امروزه دستبندهای مهره ای از محبوبیت زیادی برخورداند، از این رو که شما می توانید هم در مهره های آن خلاقیت به خرج دهید و هم این که آویزهای طلا، نقره و.. را به آن بیافزایید. البته بهتر است که از مهره های رنگی استفاده نکنید زیرا ظاهری دخترانه به خود می گیرد. رنگ های خنثی مانند مشکی، طوسی، سورمه ای، قهوه ای... می توانند گزینه مناسبی برایتان باشد. این مدل دستبند را می توانید هم در کنار ساعت و در دست دیگرتان قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آپولو_۱۱

      آفرین خیلی خوب هستند . منتهی اگر طبیعی باشند سنگ ها خیلی عالی میشه

    • بدون نام

      دیگه همه چی مون جوره فقط دستبندمون کمه

    • بدون نام

      برترین برای خارج میزنی یا ایران! دستبند چه بافتنی یا اهنی فروش ازاد؛ استفاده از ان چپ چپ نگاه ..،پلیس : اراذل ، سخنران: اراذل ،اونکه گفت جوانها را زود قضات نکنید حتی موی ژل زده را فقط حاج قاسم سلیمانی هست بقیه میگن عکس از نماز شب بیار ...

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خودت فهمیدی چی گفتی؟

      • بدون نام

        what?!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج