جاباما
۸۰۷۲۴۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

اعمال نرخ جدید لبنیات طی یک هفته آینده

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه قیمت های جدید محصولات لبنی طی حدود یک هفته آینده اعمال می شود، گفت:محصولات جدید با نرخ های جدید از یک هفته دیگر به بازار می آیند.

خبرگزاری مهر: دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه قیمت های جدید محصولات لبنی طی حدود یک هفته آینده اعمال می شود، گفت:محصولات جدید با نرخ های جدید از یک هفته دیگر به بازار می آیند.

رضا باکری درباره تغییر نرخ لبنیات و عدم اعمال نرخ های جدید تاکنون، اظهارداشت: همه کارخانجات مصوبه جدید سازمان حمایت را اجرا می کنند و طی حدود یک هفته آینده قیمت گذاری های جدید روی محصولات جدیدی که وارد بازار می شود، اعمال و درج خواهد شد.

وی افزود: به عنوان مثال محصولاتی که در کارخانجات تاریخ تولید ۹۷/۰۹/۲۰ می خورند، با قیمت گذاری های جدید وارد بازار می شوند.

دبیرانجمن صنایع لبنی کشور ادامه داد: محصولاتی که هم اکنون در بازار وجود دارد با قیمت های موجود خریداری می شود و سپس محصولات جدید با نرخ های جدید وارد بازار و جایگزین آنها خواهد شد.

باکری درباره جلسه با معاونت اموردام وزارت جهاد و تشکل های دامپروری و همچنین تشکیل کارگروهی در همین زمینه طی روزهای آینده، گفت: این جلسه به منظور انعقاد قرارداد خرید شیرخام میان دامداران و کارخانجات است که براساس آن تمام دامداران مکلف می شوند شیرخام را با نرخ کیلویی ٢٠٠٠ تومان تحویل کارخانجات دهند و کارخانجات نیز محصولات خود را با قیمت های جدید به بازار عرضه کنند.

اعمال نرخ جدید لبنیات طی یک هفته آینده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      این الان ارزون شد؟! ... شیر رضوی 2200 بود امروز خریدم 2600 تومان! ... واقعا با این مملکت داریتون غوغا کردین

    • بدون نام

      این کجا ش ارزان شده

    • مصرف کننده

      کجاش مثلا این قیمتها ارزون شده الانم که گرونه شیر دو هزار و ششصد تومنی شده چهارتومن مثلا ارزونه مسوولین یادشون رفته ما هنوز داریم با دلار 4200 حقوق میگیریم

    • بدون نام

      خسته نباشید، قیمت‌ها برگشت به چهل سال پیش!!

    • بدون نام

      زحمت کشیدید

    • بدون نام

      هی از جای گرمتان فرمان کاهش ندهید .
      راهکار الکی ندهید .
      فاتحه بازار و اقتصاد را خواندید .

    • محمد نوریمند

      مثلا قیمتها رو کنترل کردید مردم بدبخت که گوشت نخورند گرانه برنج گرانه سیب زمینی گرانه میوه گرانه لبنیات هم نخورند تخم مرغ گران پس چی بخورند خدا لعنتتان کند که فقط شعار میدهید مردم فرانسه رو میخواهید که بزنند کاسه کوزه اتان را بهم بریزند این مردم فوق العاده نجیبند الان کارت به استخوانند بترسید از آنر وزی که کاسه صبرشان لبریز شود دیگر نمی توانید کنترلشان کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج