۸۰۷۲۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پادوانی: استقلال، پدیده را هم شکست می‌دهد

مدافع سابق آبی‌های پایتخت گفت: وقتی یک تیم با نتیجه‌ای پرگل حریفش را شکست می‌دهد مشخص است که بی‌نقص بازی کرده است به ویژه اینکه گلی هم دریافت نکند.

خبرورزشی: لئوناردو پادوانی نتوانست بازی استقلال مقابل سپیدرود را ببیند، اما از نتیجه دیدار مطلع شده و گل‌های بازی را دیده بود. مدافع فصل قبل استقلال که این روز‌ها در برزیل مشغول درمان پای خودش است درباره شرایط تیم محبوبش در لیگ برتر ایران حرف زد.

* از وضعیت بدنی‌ات در برزیل چه خبر؟

مراحل توانبخشی‌ام را دنبال می‌کنم. اینجا مدارکم را به پزشکان نشان دادم و از میزان پیشرفتم ابراز رضایت کردند و البته برایم برنامه‌های فیزیوتراپی تازه‌ای در نظر گرفتند که هر روز به اتفاق همسرم برای کار به باشگاه می‌روم. یک مجموعه فیزیوتراپی مخصوص داریم که وسایل مخصوصی دارد و می‌خواهم هر چه زودتر به شرایط خوب گذشته برگردم.

* مشخص نشده چه زمانی می‌توانی بدون استفاده از چوب زیر بغل راه بروی؟

فعلاً حرفی نزده‌اند ولی فکر کنم حدود ۳، ۴ ماه تمرین مداوم لازم دارم و تا اوایل سال ۲۰۱۹ این وضعیت ادامه دارد.

* اخبار استقلال را دنبال می‌کنی؟

بله! بازی آخر را ۵ بر صفر برد و خیلی خوشحالم کرد.

* مسابقه اش را دیدی؟

کامل نه! هایلایت‌های بازی را دیدم. بیشتر توپ و میدان در اختیار استقلال بود و البته حسینی هم چند موقعیت خوب را مهار کرد تا با کلین‌شیت بازی را تمام کند.

* شکل کلی بازی استقلال را پسندیدی؟

وقتی یک تیم با نتیجه‌ای پرگل حریفش را شکست می‌دهد مشخص است که بی‌نقص بازی کرده است به ویژه اینکه گلی هم دریافت نکند. این یعنی از دفاع تا حمله همه خوب بوده‌اند.

* می‌دانی که استقلال در این بازی با کمترین تغییر نسبت به بازی‌های قبلی به میدان رفته بود؟

این نشان می‌دهد شفر از ترکیب اصلی اش مطمئن شده است. البته من فصل قبل با او کار کردم و می‌دانم که هر زمان لازم باشد نفراتش را تغییر می‌دهد و از این طریق هیچ حاشیه امنیتی برای بازیکنان باقی نمی‌گذارد.

* در کل با تغییرات زیاد در ترکیب موافقی؟

اگر منظورتان استقلال است باید گفت: این تیم در فصل جاری خیلی بازیکن از دست داد و سرمربی تیم وادار شد دائم تغییرات بدهد تا به ترکیبی که دوست دارد برسد. شفر هم مقصر نیست. او باید تیمی را می‌ساخت که دوست دارد. نتایج دو بازی اخیر استقلال که ۳ بر صفر (مقابل صنعت نفت آبادان) و ۵ بر صفر شد نشان می‌دهد تیمی که امروز در اختیار شفر است همان چیزی است که او دوست دارد. ما سال قبل هم در نیم‌فصل دوم حریفان را در لیگ یا جام حذفی با ۳، ۴ گل شکست می‌دادیم.

* بازی با پدیده را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

قطعاً استقلال با روحیه خوبی به میدان می‌رود. پدیده این فصل بیشتر هفته‌ها صدر جدول بوده و تیمی منسجم و تاکتیک‌محور است. نقطه قوت این تیم کار تیمی اش است و استقلال باید برنامه‌های تاکتیکی این تیم را هدف بگیرد تا برنامه‌هایش را از کار بیندازد.

* پیش‌بینی‌ات از نتیجه این دیدار چیست؟

فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی از اینجا (برزیل) به همه دوستانم در استقلال سلام می‌رسانم و مطمئن هستم همه‌شان با قدرت به زمین می‌روند تا این بازی را هم با برد تمام کنند. قلب من هم از برزیل با استقلال است و آرزو می‌کنم با برد در این مسابقه دل همه طرفداران تیم خوشحال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج