جاباما
۸۰۷۳۹۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

نقی‌زاده: حمایت داوران از پرسپولیس را قبول ندارم

هافبک سابق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش با نمایش موفق در استادیوم آزادی بتواند از جدال با پرسپولیس با کسب نتیجه خارج شود.

ایلنا: میثم نقی زاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، بار دیگر و اینبار با پیراهن پارس جنوبی باید برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ تیمش را همراهی کند. هافبک بی سر و صدای پارس جنوبی که در طول دوران حضورش در جمع سرخپوشان علیرغم نمایش بی نقص نتوانست به این حضور تداوم بخشد از انگیزه زیادی برای تقابل دوباره با این تیم برخوردار است.

او در آستانه دیدار با پرسپولیس به صحبت درباره شرایط تیمش پرداخت و گفت: میثم نقی زاده هافبک پرتلاش تیم پارس در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و زیر نظر کادرفنی در چند روز اخیر تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و آماده هستیم تا بعد از شکست تلخ مقابل تراکتورسازی مقابل تیم خوب پرسپولیس بازی قابل قبولی را ارائه دهیم و به روند و رو به رشد خود ادامه دهیم و نیم فصل اول را با خاطره ای خوب به پایان برسانیم.

نقی‌زاده: حمایت داوران از پرسپولیس را قبول ندارم

وی با اشاره به شرایط روحی مناسب پارس جنوبی گفت: بچه‌ها برای این مسابقه انگیزه فراوانی دارند و ان شالله بتوانیم خواسته‌های کادرفنی را درون زمین پیاده کنیم. بازی فوق‌العاده دشواری است اما نه فقط برای پارس جم و مطمئنا آنها نیز نمی‌توانند به سادگی به شکست ما فکر کنند.

هافبک پارس جنوبی درباره بازی کردن با پرسپولیس در شرایطی که آنها از نظر مهره شرایط مناسبی ندارند گفت: درست است که پرسپولیس مهره‌های کافی را در حال حاضر ندارد اما همین نفراتی که هستند کاملا با یکدیگر آشنا هستند و حدود دو سه سالی می‌شود که در کنار هم بازی می‌کنند و با هم به اصطلاح مچ هستند.

آخرین بازی آنها مقابل سپاهان را هم دیدیم. تیم بسیار محکم و قدرتمندی هستند و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم خواهند بود. ما بازی سختی داریم اما با تمام وجود به میدان می‌رویم تا دل هواداران‌مان را در جم خوشحال کنیم و سه امتیاز به آنها هدیه دهیم.

وی درباره مسائل داوری پیرامون پرسپولیس و ادعای برخی تیم‌ها که حمایت را متوجه این تیم می‌دانند گفت: من این مساله و بحث‌هایی که مطرح می‌شود را قبول ندارم. درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان هم بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

نقی‌زاده: حمایت داوران از پرسپولیس را قبول ندارم

پرسپولیس همیشه قدرتمند بوده است؛ به خصوص در ورزشگاه آزادی. بازی با سپاهان هم به نظرم اتفاق خاصی رخ نداد که بخواهیم چنین حرفی بزنیم. ولی این جور چیزها نباید عنوان شود و ما باید کار خودمان را انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

نقی زاده در پایان درباره اینکه اگر دروازه پرسپولیس را باز کند خوشحالی خواهد کرد یا خیر گفت: من یک سال در پرسپولیس بازی کردم و خاطرات خوبی دارم. ان شالله که هر تیمی بهتر باشد به برتری برسد و سه امتیاز را مال خود کند که امیدوارم این بار ما بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. اگر من هم قسمت شد و گل زدم قطعا خوشحالی نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از الان بگم چرجپولیس راه م بره پارس جنوبی میبازه ،چرا چون بازیجنای لنگی تو پارس خودشون زحمت برد لنگ رو میجشن مثل مسلمان

    • علی

      شما کی هستی که قبول داشته باشی

    • چرتپوخخخخخ یس

      از گفتن خوشحال نمیکنم معلومه خاطرات حیلی خوبی تو چرتپولیس دارشنی خیلی خوب

    • ایمون تاج سوراخ کن

      درود برشرفت که مثه خیلیا بی ناموس وهرزه گونیستی مکتب تارتارهمینه

    • بدون نام

      کل ایران قبول دارن جز تو

    • شهرام

      پس صبرکن تا باور کنی

    • بدون نام

      مرغ پخته ام ، چسید

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال⭐⭐

      میگن به روباه شاهدت کیه میگههههههه دمم

    • بدون نام

      بعد بازی قبول میکنی، حالا میبینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج