۸۰۷۴۸۵
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

آتش زدن جسد شریک به خاطر پول آب و برق

مرد جوان که با همدستی کارگرش سناریوی قتل شریک مالی‌اش را طراحی کرده بود برای اینکه راز جنایت مخفی بماند با یک دبه بنزین جسد را به آتش کشید.صبح دیروز این متهمان پای میز محاکمه ایستادند.

ایران نوشت: مرد جوان که با همدستی کارگرش سناریوی قتل شریک مالی‌اش را طراحی کرده بود برای اینکه راز جنایت مخفی بماند با یک دبه بنزین جسد را به آتش کشید.صبح دیروز این متهمان پای میز محاکمه ایستادند.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۵ وقتی شروع شد که مرد جوانی با پای خودش به اداره پلیس رفت و راز جنایتی را که هفت ماه پیش با همدستی کارگرش مرتکب شده بود برملا کرد.

«فرخ» به افسرپلیس گفت: از اسفند ۹۴ وقتی شریک مالی‌ام که در یک سوله باهم کارمی کردیم هزینه انشعاب آب و برق را پرداخت نکرد با هم اختلاف پیدا کردیم تا اینکه هر روز این اختلافات بیشتر شد... برای همین با همدستی کارگرم تصمیم به قتل او گرفتیم.روز حادثه او را سوار خودرو کرده و به اطراف ورامین بردیم ابتدا با هم حرف زدیم اما در نهایت درگیرشدیم.

کارگرم دستان «فرهاد» را گرفت و من طنابی را که در خودرو داشتم به دور گردنش پیچیدم و او خفه شد برای اینکه راز این جنایت مخفی بماند جسدش را با بنزین سوزاندیم و بعد بقایای جسد را دفن کردیم. سپس کیف او که یک چک و یک گوشی تلفن همراه داخلش بود سرقت کردیم، چک را من بردم و گوشی را به کارگرم دادم.

هفت ماه از این ماجرا گذشت اما هر روز عذاب وجدان بیشتر آزارم می‌داد و تمام ذهنم را درگیر کرده بود، هر جا می‌رفتم صحنه قتل روبه‌رویم بود برای همین نتوانستم تحمل کنم...

با اعتراف‌های تکان دهنده فرخ، همدست او هم دستگیر شد و هر دو متهم با صدور کیفرخواست به اتهام مشارکت در قتل عمد، جنایت برمیت و سرقت مقرون به آزار صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور قاضی حسینی - مستشار ارشد دادگاه - تحت محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهمان شدند، آنگاه فرخ پشت میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام‌هایش را قبول داشت، گفت این کارگرم بود که پیشنهاد قتل فرهاد را داد. من همه اتهام هایم را قبول دارم.سعید هم با انکار اظهارات فرخ گفت: من کارگر ساده‌ای بودم ،او از من خواست در این کار کمکش کنم. قبول دارم که در این جنایت حضور داشتم ولی من فقط دستان مرحوم را گرفتم این فرخ بود که فرهاد را خفه کرد.

پس از پایان اظهارات دو متهم، قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هردوتاشون خیلی نامرد و بی رحم هستن.اشد مجازات حقشونه

    • زهرا

      جفتشونوبایداعدام اعدام کنن بی شرفارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر زهرا این مورد را برات بگم که خود معرف را اعدام نمی کنند، مضاف بر اینکه دو نفر هم بوده اند، یکی هم عقلانی نیست بعلت اختلاف پول هزینه برق یک نفر را با هم دستی کارگری که فقط کارگر او بوده طوری که نوشته به قتل برسانی و مگر موضوع سخت یا پیچیده تری مثل، مثلاً ناموسی در کار بوده باشد،

      • بدون نام

        کاربر زهرا این مورد را برات بگم که خود معرف را اعدام نمی کنند، مضاف بر اینکه دو نفر هم بوده اند، یکی هم عقلانی نیست بعلت اختلاف پول هزینه برق یک نفر را با هم دستی کارگری که فقط کارگر او بوده طوری که نوشته به قتل برسانی و مگر موضوع سخت یا پیچیده تری مثل، مثلاً ناموسی در کار بوده باشد،

    • بدون نام

      چقدر بعضی ها تو ایران،وحشی و جنایتکارشدن.پناه بر خدا،،دیگه چرا میگیم داعش پروری از عربستانه!!؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوتاشون حالا میگین ما بی گناهیم همشه تغسیر طناب بود

    • بدون نام

      خدایی چه بلایی سرایران وایرانی لزذگ اوردین واین کمسیون اجتماعی چه غلطی میکنه این سلحشورگردن شکسته همش ازبیکتری وفقرنجومی باعثش شدملت درگیر شدن وهر۴نفر۱نفرروانین نتیجش این میش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج