جاباما
۸۰۷۴۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: در لیگ قهرمانان نباید اشتباه کرد

سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر هوفنهایم راضی است. او تاکید کرد که لیگ قهرمانان اروپا رقابت بزرگی است و فرصتی برای اشتباه وجود ندارد.

ایسنا: ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار برابر هوفنهایم با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از بازی، گفت‌: ما در حال‌ حاضر جزو ۱۶ تیم برتر اروپا هستیم و منتظر حریف بعدی خود هستیم. هوفنهایم از نظر بدنی تیم بسیار خوبی نشان داد و به همین خاطر بازی آرام و بدون عجله آغاز کردیم. سانه بسیار خوب ظاهر شد. گل اول او بسیار زیبا بود و روی گل دوم هم خوش شانس بود.

او درباره فرصت‌های زیادی که تیمش در این بازی از دست داد، اشاره کرد و افزود: ما تیم جوانی در اختیار داریم. به مهاجمان ما نگاه کنید. آنها ۲۱ و ۲۲ سال سن داشتند. نباید آرامش خود را از دست دهیم. به فودین نگاه کنید. در توانایی های این بازیکن اصلا شک ندارم اما او باید با بازیکنان بزرگی مثل داوید سیلوا، دی بروین و گوندوگان رقابت کند. او بازیکن جنگجو و پر تلاشی است و می‌تواند در منچسترسیتی بدرخشد.

گواردیولا در پایان صحبت‌های خود، اضافه کرد: ما در لیگ قهرمانان اروپا تجربه زیادی نداریم و طبیعی است که مشکلاتی هم داشته باشیم. در لیگ قهرمانان بهترین مربیان و بازیکنان بازی می کنند و به همین خاطر رقابت اصلا آسان نیست. تیم های بزرگی مثل اینتر از دور رقابت ها خارج شدند. باید به خوبی بدانیم که لیگ قهرمانان اروپا فرصت اشتباه کردن نیست چرا که با یک اشتباه ممکن است که شماحذف شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج