جاباما
۸۰۷۵۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خیابان ۱۶ آذر راسته فرهنگی - دانشجویی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران می گوید: خیابان ۱۶ آذر باید نشانی از نهضت دانشجویی از آغاز تا امروز را در خود جای دهد از این رو راسته فرهنگی دانشجویی می شود.

خبرآنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران می گوید: خیابان ۱۶ آذر باید نشانی از نهضت دانشجویی از آغاز تا امروز را در خود جای دهد از این رو راسته فرهنگی دانشجویی می شود.

احمد مسجد جامعی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده خبر گفت: خیابان ١٦ آذر باید به راسته دانشجویی و فرهنگی تبدیل شود. این از حقوق اولیه دانشجو است.

وی افزود: خیابان ١٦ آذر تنها یک نام را یدک می کشد در حالی که هیچ عکس شهیدی در آن نمی بینیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران عنوان کرد: بناهای تاریخی و دانشجویی اطراف دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر در حال تخریب است و دانشجویان و مردم محلی باید مانع این اقدام شوند.

وی با بیان اینکه اکنون فضای مرده ای بر اطراف خیابان ١٦ آذر حاکم است، گفت: شورای شهر این همکاری را با دانشجویان برای تبدیل خیابان ١٦ آذر به یک راسته فرهنگی و دانشجویی خواهد داشت.

مسجد جامعی در پاسخ به پرسش یکی ازدانشجویان در باره انحلال دانشکده خبر گفت: اگرچه مصوبه شورای عالی اداری بر انحلال دانشگاه های وابسته به دستگاه های اداری تاکید می کند اما ادامه کار دانشکده خبر تاکنون نیز به یاری دانشجویان آن و جامعه خبری بوده است.

این عضو شورای شهر افزود: دانشکده خبر اکنون ٣ تا ٤ میلیارد تومان بدهی دارد که رفع این مشکل با همکاری و تلاش دانشجویان و برنامه ریزی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی امکان پذیر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج