جاباما
۸۰۷۵۵۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فوت ۳۴۰۴ نفر در تصادفات رانندگی زمستان قبل

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به کشته شدن بیش از سه هزار نفر در تصادفات درونشهری و برونشهری زمستان سال گذشته ابراز امیدواری کرد که در زمستان امسال با افزایش خدمات دهی و رعایت قوانین توسط رانندگان شاهد کاهش این تلفات باشیم.

خبرگزاری فارس: رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به کشته شدن بیش از سه هزار نفر در تصادفات درونشهری و برونشهری زمستان سال گذشته ابراز امیدواری کرد که در زمستان امسال با افزایش خدمات دهی و رعایت قوانین توسط رانندگان شاهد کاهش این تلفات باشیم.

سردار تقی مهری در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی ۱۳۹۷ اظهار داشت: طرح ترافیک زمستان ۹۷ از ۲۲ آذر آغاز شده و تا ۲۲ اسفند با همکاری تمامی ارگان‌های امدادی و خدماتی ادامه دارد.

وی گفت: تعداد ۵۰۰ گردنه در کشور داریم که بیش از ۱۰۰ گردنه برف گیر است به همین منظور ضرورت دارد در این حوزه برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا امسال شاهد بارش برف و باران در سراسر کشور هستیم و شرایط رانندگی در برف و باران در جاده‌ها متفاوت است و باید تمام وسایل نقلیه تجهیزات کامل از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و تمرکز پلیس نیز روی مناطق برفگیر است.

وی گفت: رزمایش طرح ترافیکی زمستانی امروز به منظور هماهنگی کامل دستگاه‌ها با یکدیگر در پیست آبعلی برگزار می‌شود و همه دست به دست هم می‌دهند تا شرایط مناسبی در جاده‌ها برای تردد مردم فراهم شود.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: زمستان سال گذشته ۳ هزار و ۴۰۴ نفر در تصادفات درون و برونشهری جان خود را از دست دادند که از این میزان ۷۰ درصد در جاده‌ها کشته شدند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید قبل از اینکه سفر کنند از آخرین وضعیت جوی در جاده‌ها مطلع شوند، خاطرنشان کرد: در زمستان سال گذشته حدود ۷۶ درصد علت تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بود.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: در عین حال ۳۷ درصد تصادفات نیز در این مدت از نوع واژگونی بود. یعنی هیچ برخوردی بین دو خودرو رخ نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      خدا رحمتشون کنه

    • بدون نام

      كه 3400 تا از فوتيها از پرايد بود

    • بدون نام

      خدایابه انسانهای بی دفاع و ناتوان و گرفتار خودت رحم کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج