۸۰۷۶۸۹
۲۷ نظر
۵۰۰۳
۲۷ نظر
۵۰۰۳
پ

پژمان منتظری: همه علیه استقلال هستند

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: این روزها همه علیه استقلال هستند و نمی‌خواهند این تیم به صدر جدول برسد.

خبرگزاری مهر: پژمان منتظری پس از تساوی بدون گل تیم استقلال برابر پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم. یک گل هم زدیم که متأسفانه اشتباه داوری باعث شد گل ما آفساید اعلام شود اما در مجموع بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و هواداران هم از ما رضایت کامل داشتند.

وی با انتقاد از عملکرد داوری در این دیدار گفت: متأسفانه این روزها همه چیز علیه استقلال است و هیچکس نمی خواهد این تیم به موفقیت دست پیدا کند. مگر می شود یک گل صحیح را آفساید اعلام کنند. ما در چند بازی از داوری متضرر شدیم اما هیچکس به حرف ما گوش نمی دهد.

یک تیم هر جور که دلش بخواهد بازی می کند، گل آفساید می زند داور قبول می کند و اتفاقات دیگر می افتد که به راحتی داور از آن چشم پوشی می کند اما ما امتیازات زیادی را به خاطر مشکلات داوری مقابل سپاهان، سایپا، پیکان و همین پدیده از دست دادیم.

منتظری تصریح کرد: از جان استقلال نمی دانیم چه می خواهند و چرا اجازه نمی دهند این تیم با آرامش به کارش ادامه دهد، از بالا تا پائین گرفته همه علیه استقلال هستند. گل های ما را قبول نمی کنند. از خطاهای خشن حریف چشم پوشی می کنند و انگار تمام هم و غم خود را به کار بسته اند تا استقلال نتواند موفق باشد.

مدافع استقلال خاطرنشان کرد: از این وضعیت خسته شده ایم و نمی دانیم دردمان را به چه کسی بگویم چون کسی پاسخگو نیست. من قسم می خورم این هواداران گناه دارند. در سرما و گرما کنار تیم هستند، تشویق می کنند اما متأسفانه بر خورد با استقلال به گونه ای شده که انگار هیچ کس نمی خواهد این تیم موفقیتی کسب کند.

منتظری در پاسخ به این پرسش که گفته می شود همه برای یک تیم خاص زحمت می کشند تا آنها قهرمان شده و بقیه برای نایب قهرمانی بجنگند، گفت: من اسم تیم خاصی را نمی برم اما وقتی همه راجع به این موضوع صحبت می کنند مشخص است که یک اتفاق خاص افتاده و همه به دنبال قهرمانی یک تیم هستند. مگر می شود وقتی همه می بینند که گل صحیح است داور به سادگی از کنار آن می گذرد و گل درست ما را آفساید اعلام می کند.

وی در ادامه تأکید کرد: درست است که ما در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشتیم اما حالا که هفته به هفته بهتر می شویم و به پیروزی می رسیم یک عده به دنبال آن هستند که ترمز تیم استقلال را بکشند و اجازه پیروزی های بیشتر را به این تیم ندهند.

مدافع استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با قدرت نیم فصل دوم را شروع خواهیم کرد و با حمایت همین هواداران به صدر جدول خواهیم رسید و به آنهایی که به دنبال این هستند تا استقلال را تضعیف کنند، اثبات خواهیم کرد که با هر شیوه ای که مقابل استقلال قرار گیرند، مقابله کرده و اجازه نمی دهیم بیش از این به تیم و هواداران توهین شده و دست به نابودی تیم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که راست میگی /یه عده هوچیگری راه انداختن پرسپولیس رو خراب کنند غافل از اینکه قدرتمندان همیشه دشمنان سر سخت دارند هیچ کس از روباه نمیترسه این شیر است که حتی مرده اش هم ترسناکه

    • بدون نام

      آره اگه این گل میشد الان قهرمان شده بود بابا یادتون رفته سر پرسپولیس رو بریدن تا ازدکل آبی های خوزستان برید بالا و اس خوزستان قهرمان بشه . حالا زبون در آوردین خیلی رو دارین همه توهمی میزنین چه بهونه ای و توجیهی بهتر از این وقتی نمیتونن تو زمین ببرنش تو دربی شما از داوری سود بردین و مساوی شد خجالت هم خوب چیزیه واقعأ

    • والی

      اون موقع که بازی شما با پدیده رو لغو کردن فدراسیون طرفدار شما نبود؟؟؟ اگه اون موقع بازی میکردید که 4 تا میخوردین

    • علی حسینی

      خدا لعنتشون کنه نامردا لنگ بازی کن لنگ خطا میکنه بنفعش پنالتی میگیرند ولی گل صد در صد استقلالو مردود میکنند خدا نگذره از وزرای لنگی این ریس جمهور که خودشم لنگیه

    • بدون نام

      اون موقع که داوری تو پنالتی ها که بی مورد گرفته میشد بازیکنانی که بی مورد از تیم حریف اخراج میشد و تیم ده نفره میبرید به ضررتون نبود الان زبون در آوردید الکی هم تا اینجا جدول اومدید بالا باید خدا رو شکر کنید.

    • پرسپولیسیم

      چون سیرکی که کیسه شروع کرده مسخره بازیه

    • ali

      آره تو راست میگی دقیقه ده مدافع استقلال باید اخراج میشد

    • بدون نام

      برید خفه شید احمق های بی فکر .خجالت بکشید از این حرف زدنتان .تعصب وغیرت داشته باشید وخوب بازی کنید تا شماها هم قهرمان شید.خاک عالم بر سرتان کنند فقط سوزش شما کیسه کشها از اینه که سرورتان داره با غیرت وتعصب باز هم به کوری چشم شماهاقهرمان میشه.شماها چاره ای جزء تلاش برای نایب قهرمانی ندارید..

    • بدون نام

      باید بازیکن استقلال اول بازی اخراج میشد. هرجای دنیا اون حطلا اخراج داشت. مافیای استقلال تازه طلبکارم هستن

    • پرسپولیس کبیر

      مگس چیه که کله پاچش چی باشه ؟

    • آبی آسمونی

      لنگ پاره میشه!

    • علی رامین

      ... یادتون رفته بازیتونو بیخودی لغو کردن تا از بحران درتون بیارن

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال⭐⭐

      چرا یه تهدیدی اعتصابی چیزی نمیکنین ؟ چرا تا حالا ساکت موندین بر علیه این همه نا داوری ها ؟ لنگ سه سال پیش یه بازی با ذوب آهن بر ضررش بود تمام داورا رو محروم کردن براش و از سه سال پیش تا الان حتی یک امتیاز هم به ضررش نبوده تا الان و هر بازی اگه حتی راه برن هم داورا بازی رو براشون در میارن شما از بی عرضگیتونه که خفه خون گرفتین امسال تا الان پونزده امتیاز از استقلال با اشتباهات داوری کم شده و در مقابل پونزده امتیاز رو داوران به حساب لنگ واریز کردن و فقط رنگ پیراهناشون با لنگیا یکی نیست وگرنه یار دوازدهم لنگ دقیقا داوره نه هوادار

    • ایرانی

      بریدصدقه بدیدشکست نخوردید.اگه بالابی گری وپارتی بازی. بازی باپدیده روعقب نمینداختیدوهمون هفته دوازده م بازی میکردی که پدیده ابکشتون میکرد.این یک امتیازیم که گرفتیدبه سرتونم زیادبود.

    • ایرانیم.

      یک امتیازم اضافی بودبراتون.

    • بدون نام

      مگه خودتون خودتون رو کسی حساب کنید. کسی شما رو مدعی حساب نمیکنه!!

    • لنگ کثیف

      لنگ کثیف

    • بدون نام

      تا1400همینه.
      امسال هم.تیم حکومتی قهرمانه.
      گل آفساید.
      توبیخ های بدون محرومیت بازکن تیم حکومتی
      و.....

    • بدون نام

      انگار همه کیسه کشا زبون بلز کردن چجوریه که قبلا مصاحبه نمیکردن حالا همگی سخنور شده اند

    • بدون نام

      اینگونه رفتارها مشکوکه و دارن برای بازی فردای پرسپولیس کاری کنن که داورا اشتباه کنن ولی ما خدا را داریم

    • بدون نام

      اره اگه به نفع تیمتون داوری خوبن واگه به ضررتون بگیرن زمین به اسمون میرسه همه تیمها همینجوری هستند

    • داریوش پیش بین

      عرضه ندارین بازی روببرین میندازین گردنه سرورتون بازیکنان پرسپولیس اینقدر باشخصیت ن که جوابتونو نمیدن روتون رفته بالا مثل رحمتیه لایی خور

    • بدون نام

      فکر کردی همه بیکارن بیان واسه ایتقلالی که خودش و اداره کننده هاش به راحتی به بیراهه میبرنش نقشه بکشن که موفق نشه . اگه ابنجوریه که هر دو تیم قرمز و آبی متعلق به وزارت ورزش هستند و اگه خواست وزیر تعیین کننده موفقیت در تیمی باشه پس مدیرعامل استقلال هم برای تحقق خواست وزیر به استقلال اومده که جلو موفقیت استقلالو بگیره تا تیم مورد اشاره شما که وزارت میخواد موفق بشه به قهرمانی برسهدپس اول مدیر خائن خودتونو بازخواست کنید و یا این اراجیفو بریزید دور!

    • بدون نام

      عشقه پژمان

    • مایکل اسکافیلد

      چرت نگو سیرابی

    • فرهاد7

      استقلال عشقه
      ان شاالله به امید خدا قلب همه آبیها استقلال با قهرمانی لیگ آسیا
      شاد میشه به کمک یاری خدا نه کمک شخص خاصی بدون اذن خدا یه شاخ برگ از درخت نمیفته حسبنا الله نعم الوکیل

    • ارتش سرخ

      خداوکیلی چراناحق حرف میزنید اخه چه ربطی به پرسپولیس داشت اولا دانشگر باید اخراج میشد که نشد دوما باید سپاسگزار سرورت پرسپولیس باشید که بازی شما لغو شد ازکجا معلومه اگه داور درحقتون لطف نمی کرد دانشگوه اخراج میکرد باید دوسه تا از پدیده میخوردید یا اگه بازیتون لغو نمیشد الان ۱۹ امتیاز داشتید پس برید؟ دعا به جان سرور گرامیتان کنید بدبخت الدنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج