۸۰۷۷۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نکاتی خواندنی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی پایان یافت و ۱۶ تیم طبق معمول به دور حذفی راه یافتند.

وبسایت نود: رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری در دور گروهی به پایان رسید و حالا تیم های حاضر در دور حذفی، منتظر مشخص شدن رقبای خود هستند. اما پیش از شروع دور حذفی، مرور مهمترین نکات دور گروهی لیگ قهرمانان خالی از لطف نیست.

بهترین گلزن

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با زدن هشت گل در شش مسابقه دور گروهی، فعلاً بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است. در رده دوم لیونل مسی است که شش گل زده و بعد از این دو نفر، چند نفر با ۵ گل قرار دارند: دیبالا، تادیچ، ژکو، مارگا، نیمار و کراماریچ.

نکاتی خواندنی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

بیشترین سیو

میلان بورخان دروازه بان تیم ستاره سرخ بلگراد با انجام 39 سیو در دور گروهی بیش از هر دروازه بان دیگری سیو داشت. زوئت دروازه بان آیندهوون با 37 واکنش در رده بعدی قرار دارد. البته بورخان با خوردن 17 گل، بیش از هر دروازه بان دیگری هم گل خورد.

بیشترین دریبل

نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن با تکمیل 32 دریبل موفق در دور گروهی بهترین آمار را داشت. بعد از او، لوکاس مورا و استرلینگ حضور دارند که هر دو 20 دریبل موفق داشتند.

بیشترین پاس

اگرچه رئال مادرید در دور گروهی شرایط خیلی خوبی را تجربه نکرد ولی کروس باز هم در جمع بهترین ها قرار دارد. او در دور گروهی 503 پاس داشت و درصد 95.1 پاس موفق را به جای گذاشت. بعد از او، لاپورت با 474 پاس و آکانچی با 442 پاس قرار دارند.

رونالدو و رئال مادرید بیشترین شوت

رونالدو و رئال مادرید طبق انتظار بیشترین شوت را به ثبت رساندند. رونالدو در یوونتوس هم از نظر شوتزنی وضعیت قبل را حفظ کرده است. او در دور گروهی 28 شوت ثبت کرد که یک شوت بیش از هری کین است و سه شوت بیش از حکیم زیاش که در رده های دوم و سوم هستند.

همچنین رئال مادرید در دور گروهی، 120 شوت درون چارچوب داشت که سه شوت بیش از بارسلونا و نه شوت بیش از منچسترسیتی است.

نکاتی خواندنی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

بیشترین ها و کمترین ها

چهار تیم بدون شکست دور گروهی را به پایان رساندند: پورتو، بارسلونا، بایرن مونیخ و لیون. در این میان پورتو با کسب ۱۶ امتیاز بیش از هر تیم دیگری امتیاز گرفت. لیون هم با فقط ۸ امتیاز و ثبت ۵ تساوی، از نظر امتیازی کمترین امتیاز را در بین تیم های صعودکننده داشت.

در این میان چهار تیم نیز بدون حتی یک برد حذف شدند: موناکو، آیندهوون، آ اک آتن و هوفنهایم. در این میان آ اک بدترین آمار را داشت که حتی یک امتیاز هم نگرفت و دو گل زد. موناکو هم که دو فصل قبل به نیمه نهایی رسید، دو گل زد و فقط یک امتیاز گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج