جاباما
۸۰۷۸۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونالدو رکورد خودش در گل نزدن را شکست

«کریستانو رونالدو» ستاره تیم یوونتوس پس از ناکام ماندن در امر گلزنی در پنج دیدار از شش تقابل تیمش در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، به طور ناخواسته رکورد شخصی خودش را شکست.

ایرنا: «کریستانو رونالدو» ستاره تیم یوونتوس پس از ناکام ماندن در امر گلزنی در پنج دیدار از شش تقابل تیمش در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، به طور ناخواسته رکورد شخصی خودش را شکست.

شبکه فاکس اسپورتس روز جمعه نوشت: رونالدو با شکستن چندین رکورد داخلی در سری آ، ظاهرا به شکلی برجسته به زندگی در تورین و بازی برای بانوی پیر خو گرفته است اما عملکرد وی در لیگ قهرمانان اروپا همچنان جای کار دارد.

ستاره پرتغالی یووه پس از ثبت پایین ترین رکورد گل نزدن که به فصل ۲۰۰۸ -۲۰۰۹ به همراه شیاطین سرخ باز می گردد(بدون گل زده)، در رقابت های این فصل تنها یک بار موفق به گلزنی شده و با این حساب، او رکورد پیشین خود را یک درجه بهبود بخشیده است.

با این وجود، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که رونالدو در نخستین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان در دقایق آغازین بازی مقابل والنسیا با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد، اتفاقی که متعاقبا منجر به از دست دادن بازی بعدی تیمش مقابل یانگ بویز سوئیس شد.

اما این موضوع که تک گل ستاره پیشین تیم رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان سال جاری، در شکست ۲ بر یک خانگی مقابل قرمزهای اولدترافورد به ثمر رسیده است، به خودی خود نکته ای قابل توجه محسوب می شود.

با این حال، کاپیتان تیم ملی پرتغال بارها و بارها ثابت کرده است که لیگ قهرمانان شکارگاه همیشگی اش بوده و تعجبی نخواهد داشت اگر با آغاز مرحله یک هشتم و حذفی این رقابت ها، بار دیگر او را روی نوار گلزنی ببینیم.

تیم یوونتوس به رغم شکست در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل نماینده سوئیس، به عنوان صدرنشین گروه راهی دور بعد شد؛ جایی که پس از قرعه کشی باید با یکی از تیم های لیون، آژاکس، شالکه، لیورپول، تاتنهام یا اتلتیکو مادرید روبرو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج