۸۰۸۰۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توضیح حشمت مهاجرانی درباره شایعه انگلیسی

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خبر روز گذشته بی بی سی مبنی بر حضور سرمربی تیم ملی انگلیس پیش از دیدار برابر اسکاتلند در هتل تیم ملی را تکذیب کرد.

ورزش سه: حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خبر روز گذشته بی بی سی مبنی بر حضور سرمربی تیم ملی انگلیس پیش از دیدار برابر اسکاتلند در هتل تیم ملی را تکذیب کرد.

مهاجرانی در مورد خاطره عجیبی که از او در بخش خبری بی بی سی منتشر شده، چنین گفت: من این موضوع را که آقای گرینوود شب قبل از بازی اسکاتلند در تمرین تیم ملی ایران حضور یافته، تکذیب می کنم.

آقای گرینوود در روزهای قبل از بازی با اسکاتلند در تمرین تیم ملی حاضر شد و در حالی که ما در حال تمرینی خاص، روی ضربات کاشته بودیم، از ما درباره نحوه نبرد مقابل اسکاتلند سوال کرد و همچنین به موضوع حضور آرچی گمیل ستاره اسکاتلند اشاره کرد و گفت، گمیل محور حملات تیم است و باید برای مهارش با او من تو من کنید.

او از من سوال کرد که آیا برای بازی فردا چنین فردی در تیمتان هست که بعد از تمرین با اصغر شرفی دستیارم این موضوع را مطرح کردم و به پیشنهاد او ایرج دانایی فرد را مامور آرچی گمیل کردیم و ایرج کارش را به بهترین نحو انجام داد و البته یک گل فوق العاده هم به ثمر رساند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شایعه همکاری فرانک اوفارل سرمربی پیشین تیم ملی با او در جام جهانی و آنالیز اسکاتلند حقیقت دارد یا خیر گفت: اوفارل برای بی بی سی کار تحلیل انجام می داد و من به خاطر دوستی و دستیاری ایشان سوالاتی در مورد تیم ملی اسکاتلند از او پرسیده بودم ولی صحبت های ما چیزی بیش از این نبود.

مهاجرانی در پایان ضمن تسلیت به جامعه فوتبال بابت فوت ایرج دانایی فرد بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین درباره او گفت: بازیکنان تیم ملی در جام جهانی آرژانتین، اغلبشان دست پرورده مرحوم علی دانایی فرد بودند و این خانواده خدمات بسیار زیادی به فوتبال ایران داده بود.

ایرج بازیکنی محجوب، تکنیکی و محکم بود که خودش را به هر مربی ای تحمیل کرد و با آن جثه کوچکش در جام جهانی ستاره تیم ما بود و من هم مثل تمام طرفداران فوتبال همیشه او را در ذهن خواهم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج