جاباما
۸۰۸۰۵۵
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

احتمال شکایت پرسپولیس از مهدی رحمتی

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: راه شکایت از کاپیتان استقلال به خاطر اظهاراتش در رسانه ملی علیه پرسپولیس باز است.

خبرگزاری فارس: در نشست خبری برانکو خبرنگاری خطاب به مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اظهار داشت: وقتی هجمه‌ای علیه پرسپولیس می‌شود وظیفه مدیر رسانه‌ای تیم است که آن را کنترل کند نه برانکو که پندار خمارلو در واکنش به این صحبت گفت، صحبت‌ها این است که چرا بازی استقلال و پدیده از هفته دوازدهم به روز آخر مسابقات موکول شد.

قبلاً گفته می‌شد دو روز متوالی در ورزشگاه آزادی نمی‌توان مسابقه برگزار کرد اما چرا دیروز استقلال با پدیده در ورزشگاه آزادی بازی کرد و بعد ما امروز مقابل پارس در همین ورزشگاه بازی کردیم. چرا تمام حریفانی که مقابل ما قرار گرفتند ۶-۷ روز استراحت داشتند ما فقط از کسانی که مطالبی را مطرح کردند سؤال پرسیدیم اینکه داوری‌ها را آنالیز کنند تا مشخص شود کدام تیم از داوری ضرر کرده است اما برخی دست پیش گرفتند تا پس نیفتند.

وی افزود: خوشحالیم که پرسپولیس باعث شده تیم‌های لیگ برتری با هم متحد بشوند و از صدقه سر پرسپولیس با یکدیگر دوست و مهربان باشند و برای هم نوشابه باز کنند و این را به فال نیک می‌گیریم. ما آنقدر شجاعت داشتیم که اعلام کنیم داوری‌ها را آنالیز کنند اگر از اشتباه داوری سود بردیم از امتیازمان کسر کنیم و اگر با اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم امتیازها را به ما برگردانند نه فقط در این نیم‌فصل بلکه از سه سال قبل چنین کاری را انجام دهند.

همان سالی که ما نایب قهرمان شدیم و به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. همان زمانی که توپ به سر بنگر خورد و علیه پرسپولیس پنالتی گرفتند یا وقتی توپ به سر رضاییان خورد و باز هم علیه پرسپولیس پنالتی گرفتند. اما دیروز کاپیتان استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد که ما به خیلی گذشته برنمی‌گردیم در همین دربی اخیر آیا آرمین سهرابیان نباید از میدان اخراج می‌شد، آیا خطا روی علیپور پنالتی نبود.

خمارلو تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس همواره به قوانین و برنامه‌های سازمان لیگ و فدراسیون احترام گذاشته است. دیروز هم چون قبل از بازی بود نمی‌خواستم جوابی بدهیم اما امروز این مطلب را جواب دادیم و پیگیری هستیم. نباید در رسانه ملی به دیگر تیم‌ها تهمت زده شود.

جای شکایت از این مسئله باز است. ما کار خودمان را می‌کنیم و حرفی از تیم‌های دیگر نمی‌زنیم. نمی‌گوییم چرا تیمی در دقیقه ۹۳ برایش پنالتی گرفتند و نساجی را برده است. فارغ از بحث برنامه‌های تلویزیونی خودمان داوری‌ها را هم آنالیز کرده‌‌ایم از اینکه ما موضع نمی‌گیریم سواستفاده نکنند. پرسپولیس به خاطر اتحاد تیمی و داشتن مربی مثل برانکو موفق است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش اقبالی خواننده از امربکا دوست ابی

      خمارلو تو یکی خفه کثیف

    • استقلالی دو آتیشی

      آقای خمارلو اگر آقای مهدی رحمتی این حرف ها را زده ما عذر خواهی میکنیم ولی دیگر فوتبال این ها فقط کری است من که با پرس پولیسی ها دوست هستم ولی دیگر
      شرف فوتبالی است به هر حال ما عذر خواهی میکنیم با عرض احترام به استقلالی ها و پرس پولیسی ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توبیجا میکنی عذر خواهی میکنی خیلی هم درست گفته تیمی که بارانت میخواد قهرمان بشه باید رسوا بشه

    • mehrdad

      بابا واسچی انقد مظلوم نمایی میکنید .یه جوری حرف میزنید که انگار حق شما ضایع شد.تا چیزی نباشه کسی راجبش حرف نمیزنه.خودتون میدونید داستان چیه پ بیخود ادا تنگارو درنیارید.فقط سه چهار تا بازی اخر لنگی ببینید متوجه میشید داستان چیه.مخصوصا یازی به سپاهان.فغانی تو جام جهانی قضاوت کرد و بدون اشتباه.چطور رو اون صحنه هل داد شدن شفیعی ندید یا بازی تراکتور چطور گل صحیح افساید شد.یا تو همین بازی دیروز استقلال یه گل صحیح و پنالتی نگرفتن تا لنگی برسه به صدر و استقلال دور بشه از صدر.هر رفت یه برگشتی دار.از این دست بدین ازون دست میگیرین.

    • بدون نام

      خفه شید فقط خفه شید اگه مردین وراست میگین آنالیز کنید ومردونه بگید ازتون کم کنن،باختتون به تراکتور وسپاهان که داورا براتون با تساوی عوضش کردن هنوز از یاد کسی نرفته ،برمیگردین نبش قبر چن سال پیش میکنید

    • اوسکولها به بهشت نمیروند

      شما کل بازیهایی که دایومی تو تیمتون بوده غیر قانونی بوده

    • بدون نام

      خمارلو مثل اینکه خیلی خماری

    • PS

      این پنگوئن ازجایی دیگه میسوزه توبجااینکه شعاربدی علیه باشگاههی فکراین باش سال دیگه دمتومیگیرن میندازن بیرون منصوریانم فهمید عامل ناکامی استقلال این پنگوئنه من نمیدونم شفرچطورهنونمیدونه ایراد کارش ازکجاست

    • بدون نام

      خفشه بابا دلال پارک لاله

    • بدون نام

      بزارید اینقدپارس کنن تا پاره شن

    • سرخدلان

      خدا باپرسپولیس هست بگذار هرچه کوردلان می گویندبنالندمافقط خداروداریم خداهم به بدخواهان پرسپولیس نشان داده که موفقیت تیممون روبه هرچیزی ربط میدهندچونکه چشم دیدن موفقیت های ماروندارند

    • ناشناس

      آدم های کوچولو همیشه کوچولو می مونن رحمتی هم یکی از همین کوچولو هاست توقع زیادی از این آدم ها نباید داشت...

    • ناشناس

      من دوست دارم اونا به قطب شمال تبعید کنن چون اونجا پنگوئن زیاده و دلگرم میشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج