۸۰۸۰۶۲
۵۷ نظر
۵۰۰۲
۵۷ نظر
۵۰۰۲
پ

بیرانوند: رحمتی به استقلالی‌ها بی‌احترامی کرد!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های بازیکنان استقلال علیه سرخپوشان واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: خدا را شکر در یک بازی خوب و بانظم به پیروزی رسیدیم. نمی‌خواستیم هواداران در این سرما بدون خوشحالی بروند. کاش اتفاق آخر بازی نمی‌افتاد و صدرنشین می‌شدیم. چون اگر این اتفاق می‌افتاد، احساس می‌کنم استقلال خوزستان هم یقه سپاهان را می‌گرفت و قهرمان نیم‌فصل می‌شدیم. این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم این روند در نیم‌‌فصل دوم ادامه یابد.

وی اضافه کرد: شما (خبرنگاران) به گونه‌ای مانور می‌دهید که انگار قرادادم با باشگاه پرسپولیس تمام شده و این مسابقه، آخرین بازی فصل من بوده است. قرارداد من با پرسپولیس سه ساله بوده و این تیم یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست. پیشنهادهایی دارم، اما باید تصمیم بگیرم. در تیم بزرگی هستم و اینجا بزرگ شدم. مطمئن باشید به جایی می‌روم که در حد پرسپولیس باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه‌های خواهان او با پرسپولیس مذاکره کرده‌اند یا خیر، گفت: این اتفاق افتاده و مدیران باشگاه می‌دانند می‌توانم در پایان نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شوم، اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام. نمی‌توانم از باشگاه‌های پیشنهاد دهنده نام ببرم. هواداران پرسپولیس هم بدانند اگر اتفاقی بیفتد، نمی‌گذارم پرسپولیس از لحاظ مالی و تیمی ضرر کند.

بیرانوند: رحمتی به استقلالی‌ها بی‌احترامی کرد!

بیرانوند درخصوص درگیری با شایان مصلح در اواخر بازی تصریح کرد: مصلح در اواخر بازی مغرور شده بود. به سرش زدم و گفتم به بازیکنان احترام بگذار. او به کسی پاس نمی‌داد و بازیکنان هم چنین حرفی می‌زدند. ما اگر 4 بر صفر هم جلو باشیم، می‌خواهیم اول گل نخوریم. بعد از بازی و در رختکن تیم، انگار 3 بر یک باخته بودیم. چون دوست نداریم به این سادگی گل بخوریم. اگر فریاد زدم، معذرت‌خواهی می‌کنم. ما باید به هم احترام بگذاریم و نباید کارهای ریسکی انجام دهیم.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس خیلی به او پاس می‌دادند، خاطرنشان کرد: اگر ببینید، در همه بازی‌ها همینگونه هستیم و این تاکتیک تیم ماست. پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای است و اینگونه به تیم خود شخصیت می‌دهیم. برانکو به ما اجازه نمی‌دهد زیر توپ بزنیم. اتفاقی که برای تیم‌های اروپایی رخ‌ می‌دهد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراض بازیکنان استقلال و سیدمهدی رحمتی به داوری‌ها به سود پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌توانم زیاد راجع به این موارد صحبت کنم. این کُری‌ها وجود دارد. نمی‌دانم چرا کاپیتان حریف اینگونه ناله کرد! مقصر من هستم که بین مدیران عامل دو باشگاه قرعه‌کشی شد و شما چمن مصنوعی را برای تیم‌های پایه برمی‌دارید؟ خب زمین شهید کاظمی را انتخاب می‌کردید!

بیرانوند با بیان اینکه نمی‌داند چرا رحمتی این حرف‌ها را زده، گفت: صحبت او، بی‌احترامی به بازیکنان، هواداران و کادر فنی استقلال بود. چهار بازیکن از استقلال جدا شدند و 17 بازیکن گرفتند. از کجا به آنها پول دادید؟ چند بازیکن استقلال صد درصد پول گرفته‌ و به تازگی ماشین خریده‌اند! این را می‌دانم. بعد می‌گویند دست‌مان به دهان‌مان می‌رسد و نگران بازیکنان جوان هستیم. بازیکن جوان شما بیشتر از ما پول گرفته است.

وی درخصوص تفاوت شرایط مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: حاضرم با یکی از بازیکنان کوچک یا بزرگ استقلال، فردا پرینت حساب بگیریم و ببینیم من چند درصد پول گرفتم و بازیکن استقلال چقدر پول گرفته است. اگر من بیشتر از بازیکنان استقلال گرفته‌ام، 10 هفته روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم. اگر قرار است اسپانسر به پرسپولیس پولی بدهد، فراموش نکنید دو باشگاه از اسپانسر مشترک استفاده می‌کنند و به حریف هم پول داده اند. جهان خیلی بزرگ است و جا برای همه هست. به جای اینکه بگردید جای ما را پیدا کنید، به دنبال جای خودتان باشید.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: آیا داوران دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل و السد ایرانی بودند؟ ما دو سال متوالی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. بعد داد می‌زنی و می‌گویی پنالتی سپاهان را دیدید؟ گل دومی که از پرسپولیس خوردیم را دیدید! بعد گردن کج می‌کنید؟! این کارها را نکنید به شخصیت خود احترام بگذارید.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا اگر برانکو با جدایی او از پرسپولیس مخالف باشد، باز هم حاضر به ترک باشگاه است یا خیر، گفت: برانکو مصاحبه کرد و گفت اگر یک پیشنهاد بزرگ و به بزرگی پرسپولیس برسد، مشکلی با جدایی من ندارد. اگر پیشنهاد خوبی بیاید، هواداران هم استقبال می‌کنند.

من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و بازی برای این تیم، وظیفه من بوده است. من بازیکن پرسپولیس هستم، مگر اینکه باشگاه مرا نخواهد. تا زمانی که در تیم باشم، می‌جنگم. هواداران نگران نباشند و از شما (خبرنگاران) خواهش می‌کنم به دنبال حاشیه نباشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الف ب

      بازم این آقا رز زیادی زد
      لطف بزرگ تارتار شامل حالتون شد، اگه پارسال این فروزان احمق اون پنالتی رو گل کرد بود قشنگ رفته بودید تو حاشیه، روزای قشنگتون یادتون رفته حالا بلبل شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زر روکه پنگوونتون زد کیسه کش

    • بدون نام

      بزرگی واعتبار پرسپولیس کبیر،،،خیلیها رواتیش زده،،،البته طبیعی هست،،،باشگاه بزرگ ومردمی دشمن زیاد داره ،،،

      پاسخ ها

      • استقلالی

        زااااااااارت ، شما نهایت کهیر آسیا باشین

    • بدون نام

      لرباغیرت داداش علیرضا بچه هم محلی دمت گرم

    • بدون نام

      بوقلمون دریافتی سرورت به تو ربطی نداره لازم تیست معلم اخلاق بشی حرومخوربودین وهمچنان ادامه میدید خجالت هم حدی داره

    • بدون نام

      اخه دماغ به نفع گیری داوران ودستهای پشت پرد مافیای فوتبال که بنفع تیم لنگه چه ربطی به پول بازیکن داره واقعا ...،،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر بیشعور و حقیر هستید که بخاطر دماغش اینهمه زر زیادی میزنید . اتفاقا دماغ بزرگ مزیت زیادی داره . یکبار دعوتش کن خونتون تا بفهمی

      • بدون نام

        آدم دماغش بزرگ باشه ولی انقد عزت داشته باشه که با
        همون دماغ بزرگش همه جای بعضی ها رو بسوزونه

    • Ali M

      وای اینم آدم شد با اون منقارش

    • ب یرانوندم همسایت

      هم دهاتیتم یادت رفت چقدر استقلالی بودی حالا سرت به جایی رسیده در مورد اعتبار ایران تاج کبیر صحبت میکنی

    • بدون نام

      اقای‌بیرانوند شما در حد سید نیستی حرف بزنی. تو وقتی دنبال تیم میگشتی سید مهدی ۴ تا جام دوتا با سپاهان و دوتا با استقلال گرفته بود. پس سکوت کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره جون عمه ت ده تا با فجر سپاسی برده بود

    • لنگ کثیفترین تیم اسیا

      خفه شو یادت رفته التماس میکردی بیای تاج رات ندادن الان لفط قلم صحبت میکنه
      شتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسمتو بذار کثیف ترین آدم کاری به تیمت ندارم بالاخره چند تا آدم باشخصیت هم طرفدارش هسن

    • شهرام

      خالی نبند . تا چشمت به یورو و دلار بیوفته فورا فلنگو میبندی . خودتو سیاه کن .

    • سعید

      آفرین آقای بیرانوند بسیار عالی و با شخصیت

    • مملکت ویران

      انشالله هرجاهم رفتی موفق وپیروزباشی.بامیدموفقیتت درفوتبال وزندگیت.

    • استقلالی

      کلاغ هم قاطی حیوونات شد ، کلاغ آسیا بذار بقیه لنگیا مثل بلال مو قشنگ و شغال علیل زاده مصاحبه کنن تو به فکر منقارت باش
      شهر که بی کلانتر بشه سگ میگه من سلطان جنگلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الو تو که اسامی تمام فک و فامیلت را لو دادی . افرین شجره نامه خانوادگی اصیلی داری از نسل درندگان و حیوانات اهلی هستید

    • بدون نام

      منقار اسم رحمتی رو میاری قبلش دهن نجست رو آب بکش

    • بدون نام

      تو اول یاد بگیر وقتی با پا میخواهی شوت بزنی تف نکنی کف دستت بعد در مورد سرورت حرف بزن

      پاسخ ها

      • استقلالی

        دمت گرم خخخخخخخخ کککککک

      • بدون نام

        خاک تو سرت بخاطر امثال شما تف میزنه اوکی

    • بدون نام

      برو بابا تو دماغتو درست کن لنگی

    • بدون نام

      شما اصلا نمیتونی در مورد تیم بزرگی به نام استقلال و بازیکنان این تیم صحبت کنیدر حد این صحبتها نییستی...بله که داوری به نفع پرسپولیس بوده .بازی با تراکتور.بازی با سپاهان و چند بازی دیگه که همه این اتفاقات به نفع تیم پرسپولیس بوده..درضمن یه پیشنهاد دارم تیمت رو عوض نکن چون شما توی این تیم جا افتادی ودفاع خوب پرسپولیس توی بازیها نیمزاره زیاد گل بخوری اینجوری میتونی به کمک دیگران به کری خوندنان ادامه بدی.اما همینکه تیمت رو عوض کنی بیرانوند واقعی رو میبینی و این کاخ پوشالیت فرو میریزه.جناب بیرانوند هیچ گربه ی محض رضای خدا موش نمیگیره مس نگو نمیزارم تیم پرسپولیس از لحاظ مالی بهش فشار بیاد بابا بسه دیگه خدا میلیون پول میگیرد بعدش به قول خودت گردن کج میفرمایی که ما خوب و دلسوز تیمیم....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زازازازارت توهم زدی اونی که بزرگه فیل هستش

    • بدون نام

      چطوری لره

      پاسخ ها

      • ...

        باید بری خونش تا ببینی لره چطوره.

    • عمو

      تو چی میگی سیاه کلاج

    • سرخدلان

      کیسه کشه دیگه رحمتی ....عقلش به اندازه ی نخود....ازحسادت دارن می ترکن کیسه کشان بیرانوندجان موفق ومویدباشی واسه پرسپولیس خیلی زحمت کشیدی پسر لر

    • عباس شهسوار،دارکی

      منقاروند الدحیل والسد فقط باشانس بالا رفتین فققققط شانس، بعدشم همه میدونن وفهمیدن چی ب چیه الللللللا خوده لونگیا

    • حجت

      آقای بیراوند لطفاً زود جو گیر نشو هر زمان میایی حرفی بزنی بیشتر خودت رو ضایع میکنی مثل یه ویدیو و یا قهرمانی های استقلال ، آقای پولکی دقت نظر داشته باش اولاً ۵ بازیکن رفتند و ۷ بازیکن گرفتیم بعد مخاطب رحمتی تو نیستی یعنی فازت به این حرفها نمیخوره همه اهلی فوتبال میدونند که پرسپولیس در دو دوره گذشته با لطف قهرمان شده این فصل هم این لطفها ادامه دارند و باعث بردهای ناپلئونی منجر میشه و نمیخوام راجع به گلر اول ملی حرف و خرابش کنم لطفاً از رویای جام کاشیما وبدست گرفتن اون بیا بیرون .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق جان اگه میفهمیدی حال و روزت بهتر بود .

    • حجت

      آقای بیراوند لطفاً زود جو گیر نشو هر زمان میایی حرفی بزنی بیشتر خودت رو ضایع میکنی مثل یه ویدیو و یا قهرمانی های استقلال ، آقای پولکی دقت نظر داشته باش اولاً ۵ بازیکن رفتند و ۷ بازیکن گرفتیم بعد مخاطب رحمتی تو نیستی یعنی فازت به این حرفها نمیخوره همه اهلی فوتبال میدونند که پرسپولیس در دو دوره گذشته با لطف قهرمان شده این فصل هم این لطفها ادامه دارند و باعث بردهای ناپلئونی منجر میشه و نمیخوام راجع به گلر اول ملی حرف و خرابش کنم لطفاً از رویای جام کاشیما وبدست گرفتن اون بیا بیرون .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطف خدا شامل حال پرسپولیس شده و اینها همه وسیله هستن

    • بدون نام

      هیس لرهاحرف نمیزنند

    • بدون نام

      دمت گرم لر با غیرت و با شرف . واقعا بزرگی و معرفت خودت را نشون دادی .تفاوت مکتب پرسپولیس را با برخی تیمهای دیگه نشون دادی . بزرگی به عقل است نه به سال .با وجود تفاوت سنی که با رحمتی داری ثابت کردی که رحمتی فرسنگها با تو فاصله داره

    • بدون نام

      اقایونی که میخوان نظر بدن خواهشا احساسات رنگی را در نظر نگیرن و عادلانه قضاوت کنن .انتقاد حقتونه ولی توهین هرگز . شخص توهین کننده شخصیت خودش را نشون میده

    • تاجیممم

      اقای دماغ جرت نگووو

    • تاجیممم

      دماغتو بگیر بالا اروو تقی

    • بدون نام

      جونم سیت کر باغیرت

    • بدون نام

      دمت گرم بیرو؛ واقعا که حرف حساب جواب نداره؛خوب جواب پنگوئن رو دادی آفرین مررررررد

    • بدون نام

      برباباولگرد بی ظرفیت توهمونی هستی که باشناسنامه یه انتردیگه اومدی توفوتبال بیسواد

    • بدون نام

      چطوری چوپون؟
      ریقو یاد گرفتی حرف بزنیا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخوای بیاد فامیلت را ببرد صحرا

    • بدون نام

      پنگوئن که از عقل و قیافه پنگوئن روما و دنبال تاس ریختن هست توجه بهش نکنید اندازه گوسفنده تم ارزش نداره بزارید ورد بخونه

    • بدون نام

      هیس
      چوپان ها فریاد نمیزنند
      تو در حدی نیستی ک بخوای درباره عقاب آسیا و سید استقلال حرف بزنی
      برو خداتو شکر کن که کیروش با رحمتی لج کرد وگرنه حالا حالاها رنگ تیم ملی رو نمیدیدی و یا توی خرم آباد چوپونی میکردی و یا توی تهران.......
      بگذریم...

    • بدون نام

      هیس لنگی

    • بدون نام

      زرافه خفه

    • محمد

      بی احترامی رو تو منقاروند به هواداران لنگ میکنی که بهشون هیس نشون میدی و میگی به خوابشون هم نمیدیدند قهرمانی رو..

    • پرسپولیسیم

      سیرک باز المانی چه پول مفتی از کیسه گرفته بدون جام کیسه کش حقیر جابر مازاد کجاست

    • ساواش آریا

      بازم آفتاب پرست زر زیادی زد.باز خواست خودشو نشون بده..آخه یکی نیس بهش بگه درباره کاپیتان رحمتی یکی مثل سید جلال باید نظر بده نه تو که کل سابقت تو پرسپولیس دو سال نمیشه..کل افتخارات نداشته خودتو جمع کنی یک هزارم افتخارات سید نمیشه...پس اولا یاد بگیر احترام بزرگ ترو نگه داری..(دومااا ڪــلاغ ڪہ اداے عقاب و در نمیاره....)

    • موسوی

      کلا حرف حقیقت سالهاست برا کیسه ها تلخ شده است!!!!! پنگوئن اولا عددی نیست که راجع به سرورش پرسپولیس حرفی بزند،ثانیا با مظلوم نمایی مدتهاست خودش را جلوه میده،ثالثا آقای پنگوئن به جای متهم نمودن(تو که ادعای انسانیت داری)،کمی تلاش و همت میخواد تا موفق باشی،نه غر زدن و اتهام به تیم مقابلت.

    • مصطفی بادینی زاهدان

      اسب دریایی آسیا ......علی دوماغ

    • مصطفی بادینی زاهدان

      باشگاهی که چند دهه بعد تاج تاسیس شده از ادب و احترام کلی عقبه صبور باشید بهتر میشن .رحمتی عکس هادی نوروزی میزنه رو بازوبندش اون وقت کرکس آسیا به طرفداراشون هیسسسسسس نشون میده؟؟؟من دیگه حرفی ندارم تا شکر خوردن بعدی علی دوماغ

    • مصطفی بادینی زاهدان

      باشگاهی که چند دهه بعد تاج تاسیس شده از ادب و احترام کلی عقبه صبور باشید بهتر میشن .رحمتی عکس هادی نوروزی میزنه رو بازوبندش اون وقت کرکس آسیا به طرفداراشون هیسسسسسس نشون میده؟؟؟من دیگه حرفی ندارم تا شکر خوردن بعدی علی دوماغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج