۸۰۸۰۸۴
۳ نظر
۵۴۱۸
۳ نظر
۵۴۱۸
پ

نگاهی به بهترین کاشته زنان ۵ سال اخیر جهان

ستارگان بارسلونا و یوونتوس با گل کردن سخت ترین ضربات ممکن، بعد جدیدی به توانایی تیم هایشان بخشیده اند.

وبسایت نود: به نقل از گل، دیگر هواداران بارسلونا باید به خاطر داشته باشند که قبل از هر ضربه ایستگاهی که لیونل مسی پشت آن ایستاده، نیم خیز شوند و خود را برای یک شادی بعد از گل آماده کنند.

فوق ستاره آرژانتینی یکی از برترین بازیکنان جهان در زمینه ضربات ایستگاهی است و به نظر می‌رسد او روز به روز در حال پیشرفت در این عرصه است. او در بازی مقابل اسپانیول دو ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کرد تا بارسلونا در دربی کاتالونیا به یک پیروزی راحت دست یابد.

این برای اولین بار بود که کاپیتان بلوگرانا در یک دیدار ۲ گل را از روی ضربات ایستگاهی وارد دروازه حریف می‌کرد. با این دو گل تعداد گل های مسی از روی این ضربات در رقابت های لالیگا از ابتدای فصل ۱۴-۲۰۱۳ به عدد ۱۹ رسید.

نگاهی به بهترین کاشته زنان ۵ سال اخیر جهان

مسی که رشد خود در زدن این ضربات را مدیون دیگو مارادونا و آموزه های او در تمرینات آرژانتین است، فاصله زیادی با نزدیک ترین تعقیب کننده خود در این فهرست (بیشترین ضربات ایستگاهی گل شده در لیگ های داخلی اروپایی از فصل 14-2013) دارد.

یوونتوس در فصل تابستان کریس رونالدو، یکی از متخصصان زدن کاشته را به ترکیب خود اضافه کرد اما بیانکونری تا قبل از آن نیز صاحب دو تن از برترین کاشته زنان فوتبال اروپا یعنی میرالم پیانیچ (دوم) و پائولو دیبالا (چهارم) بود که فضا را برای ستاره پرتغالی تنگ خواهند کرد.

سری آ از نظر داشتن بازیکنان صاحب سبک در ضربات ایستگاهی چیزی کم ندارد. در رده ای برابر با میرالم پیانیچ، نام هاکان چالهانوغلو، بازیکن پیشین هامبورگ و کنونی میلان به چشم می‌خورد.

در حالی که انتظار می‌رفت نام نیمار، ستاره برزیلی پاریسن‌ژرمن در رده های بالایی این فهرست دیده شود، او جایگاه خوبی در این رده بندی ندارد. ستاره برزیلی از زمان آمدن به اروپا در سال 2013، تنها 6 ضربه ایستگاهی را در لالیگا و لیگ یک به گل تبدیل کرده است. البته آمار او در لیگ قهرمانان اروپا کاملا متفاوت با لیگ های داخلی است. نیمار در لیگ قهرمانان با تنها 17 ضربه ایستگاهی، 5 گل به ثمر رسانده، آماری که حتی مسی نیز قادر به برابری با آن نبوده است.

در این جدول حتی نام آندره آ پیرلو هم دیده می‌شود، بازیکنی که در پایان فصل 15-2014 سری آ و فوتبال اروپا را به مقصد MLS ترک کرد با 6 گل در رده های پایانی این فهرست دیده می‌شود.

در ادامه به ۱۵ بازیکن برتر با بیشترین تعداد گل از روی ضربات ایستگاهی از ابتدای فصل ۱۴-۲۰۱۳ می‌پردازیم. لازم به یادآوری است که این آمار تنها به عملکرد بازیکنان در لیگ های داخلی مربوط است و مسابقات ملی و لیگ قهرمانان در این ارزیابی محاسبه نشده است.

لیونل مسی (بارسلونا): 19 گل

میرالم پیانیچ (یوونتوس)، هاکان چالهانوغلو (میلان): 12 گل

پائولو دیبالا (یوونتوس): 9 گل

دنیل واس (والنسیا)، دنیل پارخو (والنسیا): 8 گل

آلکساندر کولاروف (رم)، کریس رونالدو (یوونتوس): 7 گل

خوان ماتا (منچستریونایتد)، انیس بردی (لوانته)، خامس رودریگز (بایرن مونیخ)، ماروین پلاتنهارت (هرتابرلین)، نیمار (پاریسن‌ژرمن)، آندره آ پیرلو (بازنشسته)، آلکسیس سانچز (منچستریونایتد): 6 گل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تواین پنج سال آره ولی درکل رونالدو63کاشته ومسی44کاشته گل کردن

    • بدون نام

      اینارو از کدوم منبع گفتی؟ منبع خودت
      فقط مسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه داداچ برو سرج کن میفهمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج