جاباما
۸۰۸۱۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زمان عرضه گوشی ۵G وان‌پلاس اعلام شد

مدیرعامل شرکت چینی وان پلاس اعلام کرده است که در نیمه نخست سال آینده میلادی گوشی هوشمند این شرکت که از فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت (۵G) بهره می‌برد، عرضه خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت فناوری‌های نوین و گسترش تلاش و فعالیت‌ شرکت‌های مختلف تکنولوژی و اپراتورهای بین المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G ، می‌توان گفت که یک ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول‌های تکنولوژی درگرفته است و هر یک از آن‌ها در تلاشند نخستین اپراتور و شرکت مخابراتی باشند که امکان دسترسی و بهره‌برداری از جدیدترین نسل از اینترنت ۵G را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

شرکت‌های تولیدکننده موبایل متعددی همچون سامسونگ، هواوی، لنوو، ال جی، سونی و غیره همگی از برنامه خود برای تولید و عرضه گوشی هوشمندی که به فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت (۵G) مجهز هستند، خبر داده و اکثر آنها نیز اوایل سال آینده میلادی را برای رونمایی و عرضه انتخاب و اعلام کرده‌اند.

حالا پیت لائو، مدیرعامل شرکت چینی وان پلاس که یکی از تولیدکنندگان موبایل و زیرمجموعه شرکت هواوی به شمار می رود، از زمان عرضه این محصول سخن گفته و اعلام کرده است که گوشی هوشمند ۵G وان پلاس احتمالا در ماه مه ۲۰۱۹ میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش به گزارشگر وب سایت سی نت گفته که انتظار می‌رود فروش این محصول با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فناوری نسل پنجم اینترنت هنوز در جهان جا نیفتاده است و هم اکنون کشورهای بسیاری با همکاری اپراتورهای مخابراتی در حال توسعه زیرساخت های لازم برای آن هستند اما با این حال پیش‌بینی می‌شود با توجه به سرعت فوق‌العاده بالای این شبکه اینترنت، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شود، کاربران به سمت و سوی آن سوق داده شوند.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه۵G ، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود. بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی و غیره به شدت در حال رقابت برای راه‌اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم ۵G هستند.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه ۵Gهستند و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج