۸۰۸۱۶۵
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد روزنامه اصولگرا از حرف‌های ضرغامی

خراسان نوشت: به هر دلیلی از حقوق ۹.۶۰۰ میلیونی آقای عزت ا... ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما سه میلیون تومان کسر شده که او در نامه ای اعتراضی به رئیس دیوان محاسبات نوشته است: «کسر این مبلغ از حقوق من ظلم به مدیری است که دریافتی دیگری جز این جا ندارد.

خراسان نوشت: به هر دلیلی از حقوق ۹.۶۰۰ میلیونی آقای عزت ا... ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما سه میلیون تومان کسر شده که او در نامه ای اعتراضی به رئیس دیوان محاسبات نوشته است: «کسر این مبلغ از حقوق من ظلم به مدیری است که دریافتی دیگری جز این جا ندارد... خانم من وقتی این ماجرا (کسر۳میلیونی حقوق) را فهمید شما را نفرین کرد و من می ترسم این نفرین یقه شما را بگیرد. چراکه زندگی ما تنها با این حقوق می گذرد و کسر سه میلیون از آن «نظم زندگی» ما را برهم زده است...».

آقای ضرغامی به عنوان یکی از گزینه هایی که برخی رسانه ها و افراد برای وی، شأن ریاست جمهوری قائلند، با این حرفشان حتما نمی دانند که میلیون ها نفر در کشور طی سال های اخیر به دلیل رکود و بی نظمی های اقتصادی، نظم و نسق زندگی های شان برهم ریخته است و آقای ضرغامی احتمالا آگاه نیستند که بسیاری از مردم از بازنشسته ها و مستمری بگیرها تا کارگران قانون اداره کار ، تمام و کمال حقوقشان به قدر نصف سه میلیون تومانی است که از حقوق ایشان کم شده و همسر محترم شان مسببان آن را نفرین کرده اند،که معتقدم اگر این ها را می‌دانستند یا دغدغه اش را می داشتند حتما در نحوه بیان این حرفشان دقت بیشتری می کردند.

این بماند که همه می دانیم بسیاری از این کارگران و کارکنان شرکت های غیردولتی ،ماه هاحقوق معوقه طلبکارند که گاهی اخبار اعتراض ها و تجمعات شان را در رسانه ها می بینیم و می‌خوانیم. در این شرایط «نظم» و برنامه ریزی برای زندگی که بماند ، خدا می داند آن ها چگونه زندگی های شان را اداره می کنند.

تازه آقای ضرغامی خود قبلا گفته بودند که چهار فرزند دارند که همه عروس و داماد شده اند مگر این که نظم برنامه صبحانه خوری های ایشان با این و آن بر هم خورده باشد وگرنه نباید خرج و مخارج زیادی داشته باشند.به هر روی امروز نوع بیان مسئولان و این که آن ها چگونه و از چه زاویه ای با مردم سخن می گویند تعیین کننده عیار و میزان مقبولیت شان در برابر جامعه است.به نظر می رسد مسئولی که برای کسر سه میلیون از حدود ۱۰ میلیون تومان حقوقی که دریافت می کند نفرین همسرش را در رسانه ها به رخ می کشد باید در نوع نگاه خود به مردم و جامعه خویش تجدیدنظر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تیمور

      اصلا چرا ایشون باید همچین حقوقی بگیرد....؟؟ مگه جه کار خاصی در این مملکت انجام میدهد که...
      من کارگر شرکت تولیدی هستم ماهی سه تومن نمیگیرم اونوقت....
      خدایا ما داریم کجا زندگی میکنیم .!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلم خون شد دووم بیار آقای ضرغامی ،اگرم کم اوردی بگو دستی بدم بهت.خدا رحم کنه .... .کشور گل و بلبله

    • بدون نام

      شماها به هم نون غرض می دید والا ایشان کسی نیست که مردم او را به ریاست جمهوری انتخاب کنتد خاک برسر مملکت که رئیس جمهورش این شود وخاک بر سر آن کسانی که این بی ظرفیتها را انتخاب وآدم حساب کنند آقایان دیدید که یه ذره از کیسه اتون کم بشه چه آه وافغانی براه می اندازید بعد ببینید شما بی کفایتها چه کردید با مردم مظلوم کارگران بد بخت فرهنگیان بد بخت و وای بر کشوری که سیا ستمدارش تو وامثال تو باشند برید از شرم بمیرید شما ننگ هستید یک مشت مفتخور مردم را بهخاک نشاندید حالا مونده تا آه ونفرین مردم دامن شما ها وفرزندانتان را بگیرد

    • بدون نام

      پس کارگری که ماهانه 1 میلیون حقوق میگیره خانومش باید به کی نفرین کنه آقای ضرغامی

    • بدون نام

      رو که نیست سنگ پا جلو این ها کم میاره!

    • گلعلی

      خدا رفتگان آقای ضرغامی را بیامرزه
      زنم نفرینم میکنه میگه چرا پول نداری
      بقال بیرحم نفرینم میکنه میگه بدهی بده
      بچه مادر خواهر قصاب میوه فروش........همه نفرین میکنند
      من می خندم چون فقط نفرین پدر میگیره بخند بی پولی ضرغامی شرافت کاری ضرغامیه گرچه که موقع مدیرییت ضرغامی یه فیلم سینمایی ندیدیم

    • بی نظم

      بابام بازنشسته ی معدنه ماهی یک میلیون و پونصد میگیره نظم زندگیش بهم بخوره باید کی رو نفرین کنه؟ :'(

    • یه ایرانی

      جناب ضرغامی گناه داره نمی تونن با حقوق 6 میلیونی زندگی کنن لطفا یه شماره حساب معرفی کنن تا ملت هر ماه یه مقدار ناچیزی از حقوق خودشون مثلا نفری 10 میلیون واریز کنن به حساب ایشون
      والا سنگ پای قزوین فقط اسم داره

    • ناشناس

      شغل این اقا در حال حاضر چیه که حقوقشان نه مایون بوده واصولا دولت باید لیستی از کلیه مفخور ها تهیه کند و به مردم نشان دهد که واقعا در پی ریشه کن کردن فساده وباید بداند که پاشنه اشیل نظام بی کاری و فساد ورانت است و این افات صدمه واقعی خواهند زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج