۸۰۸۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش‌بازی بایرن مونیخ - هانوفر

بایرن مونیخ بعد از صعود به مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان امروز در بوندس‌لیگا مهمان هانوفر خواهد بود. اما سوال این است که آیا نیکو کوواچ سیاست استفاده‌ی چرخشی از بازیکنان را کنار گذاشته؟

ورزش سه: مهمترین خبر این روزهای اردوی بایرن مونیخ این است که نیکو کوواچ رسماً اعلام کرده آرین روبن تا پایان سال جاری میلادی دیگر در ترکیب این تیم بازی نخواهد کرد. روبن از بازی بایرن و بنفیکا از ناحیه‌ی ران پا دچار آسیب‌دیدگی شده و کوواچ تصمیم گرفته با استفاده نکردن از او تا بعد از شروع سال جدید میلادی، دست به ریسک نزده و بتواند در ادامه‌ی فصل از این وینگر هلندی استفاده کند.

علاوه بر روبن، کورنتین تولیسو و خامس رودریگز هم مصدوم بوده ودر حال تلاش برای بازگشت به میدان هستند. اما کوواچ اعلام کرده که برای اینکه بین بازیکنان خسته و تازه نفس بایرن مونیخ تعادل برقرار شود در بازی‌های آینده همچنان از نوعی سیاست استفاده‌ی چرخشی از بازیکنان خود استفاده خواهد کرد.

اما بایرن در مقابل هانوفر همانطور که انتظار می‌رود در درون دروازه نویر را به میدان خواهد فرستاد. مدافعین مرکزی کوواچ در این بازی هم بواتنگ و سوله خواهند بود. در سمت چپ خط دفاع داوید آلابا به میدان خواهد رفت و سمت راست دفاع بایرن هم تحویل رافینیا خواهد شد. تیاگو آلکانتارا و جاشوا کیمیچ در این بازی نقش هافبک‌های دفاعی سرخپوشان بایرن را ایفا خواهند کرد.

اما در خط میانی بایرن کمی جلوتر از کیمیچ و تیاگو، مولر در مرکز خط میانی به کار گرفته خواهد شد تا مثل بازی‌های اخیر نقش حلقه‌ی وصل بین خط میانی و خط حمله را بازی کند. ریبری در سمت چپ وینگر بایرن مونیخ خواهد بود و کینگزلی کومان که از بند مصدومیت رهایی یافته در نقش وینگر راست بازی خواهد کرد. در پیشانی خط حمله‌ی بایرن هم طبق معمول رابرت لواندوفسکی گلزن به میدان فرستاده خواهد شد.

پیش‌بازی بایرن مونیخ - هانوفر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج