جاباما
۸۰۸۲۱۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش رضا یزدانی به دعوت سرمربی تیم ملی

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان با دعوت غلامرضا محمدی در دور جدید تمرینات تیم ملی حاضر خواهد شد.

ایسنا: رضا یزدانی پس از المپیک ۲۰۱۶ ریو سرانجام برای مداوای آسیب‌دیدگی کهنه خود برای جراحی آشیل پای راست خود در کلن آلمان اقدام کرد، اتفاقی که باعث شد وی ماه‌ها از کشتی دور باشد.

هر چند یزدانی پس از مدت ها دوری از میادین چندی پیش در رقابت‌های لیگ کشتی گرفت اما حاضر نشد در اردوهای تیم ملی که به صورت اختیاری دعوت شده بود حاضر شود.

پس از استعفای خادم و انتخاب غلامرضا محمدی، قرار است نخستین اردوی تیم ملی از ۲۶ آذرماه جاری با حضور ۳۵ کشتی‌گیر دعوت شده به اردوی تیم ملی آغاز شود، این در حالیست که محمدی از نفرات با تجربه و عنوان‌داری مانند مهدی تقوی، رضا یزدانی و ... برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

رضا یزدانی نیز پس از رهایی از آسیب‌دیدگی کهنه خود، تمرینات منظمی را طی‌ ماه‌های اخیر دنبال کرده و با انگیزه بالا قصد دارد پس از ۲ سال در اردوی تیم ملی حاضر شود.

وی با اعلام این خبر گفت: انگیزه بالایی برای حضور در تمرینات تیم ملی دارم و امیدوارم بتوانم به اهدافی که در سر دارم برسم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      به نظر من غلام محمدی بهترین و باهوش ترین کوچ ایرانیه چون هم باهاش تمرین کردم و هم دیدش به کشتی فوق العاده است ، فقط نفهمیدم چرا خادم و کمیته فنیش باهاش لج کرده بودن ، سال 98 قهرمانی جهان در تهران سالن 12هزار نفری بود خادم کنار تشک پیش امیر رضا بچه ها رو کوچ میکرد غلام محمدی وزن 54 یکی از امید های طلا بود کشتی داشت با نامیک عبداله اف کشتی دو بر صفر به نفع غلام بود نامیک یه زیر سر بیرون گرفت غلام لی لی میکرد برگشت بشینه تو خاک که میشد دو بر یک به نفع غلام اما رسول خان خادم داد زد غلام برگرد غلام خاک نده غلام بیچاره تا سر و گردن رو برگردوند نامیک زیر رو کرد سرتو سرته یکی غلام رو جمع کرد یه غلام تقه ایی ضربه شد همونجا فهمیدم رسول نمیتونه کوچ خوبی باشه ، اخ که جگرم واسه محمدی کباب شد چقدر گریه کرد مردم همه تشویقش کردن و البته غلام سوم شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج