جاباما
۸۰۸۲۸۵
۲۰ نظر
۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
پ

سیف اللهی: خیانتکار بودم پنالتی را گل نمی‌کردم

هافبک تیم پارس جنوبی جم درباره حاشیه های پیش آمده درباره خودش بعد از دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

ورزش‌سه: تیم پارس جنوبی جم روز گذشته مقابل پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پرسپولیس شد؛ تک گل زردپوشان جنوبی را در این مسابقه روح‌الله سیف‌اللهی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که بعد از این گل او مچ بند قرمز رنگ خود را بوسید و همین مساله حاشیه ساز شد. سیف اللهی بعد از بازی نیز در مصاحبه ای اعلام کرد که می خواهد پارس جم را ترک کند تا چهره اول تیم مهدی تارتار باشد.

سیف اللهی صحبت هایی را درباره اتفاقات انجام داد. او با اشاره به ناراحتی هواداران پارس جنوبی جم از خودش بابت بوسیدن مچ بند قرمز رنگ بیان کرد: باید موضوعی را بگویم؛ از شب گذشته خیلی ها گفته اند سیف اللهی بی غیرت و خیانتکار است؛ من اگر خیانتکار بودم که اولا پنالتی نمی گرفتم و دوما پنالتی را گل نمی کردم.

وی ادامه داد: ماجرای بوسیدن مچ بند قرمز توسط من بحث عشقم به پرسپولیس بود. من از پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شدم و هرچه دارم از پرسپولیس است. اگر پرسپولیس نبود شاید من هم هیچ وقت در این فوتبال نبودم و کلا هر کسی هم یک تیمی را دوست دارد و من هم عاشق پرسپولیس هستم. اما این مساله ربطی به کم کاری و بی غیرتی برای تیمم ندارد.

هافبک هجومی پارس جنوبی همچنین گفت: شما در فوتبال اروپا هم بازیکنانی را می بینید که یک تیم را دوست دارد. کریس رونالدو را نگاه کنید، او الان در یوونتوس توپ می زند اما عکس هایش با پیراهن منچستر یونایتد را منتشر می کند؛ یا عکس با الکس فرگوسن می گذارد. او بازیکن یک تیم است اما تیم دیگری را هم دوست دارد. در ایران هم دو قطبی استقلال و پرسپولیس وجود دارد و من طرفدار پرسپولیس هستم. ضمن اینکه نمی توانم فراموش کنم از طریق پرسپولیس و علی دایی به فوتبال ایران معرفی شدم.

سیف اللهی خاطرنشان کرد: من اگر پنالتی دیروز را گل نمی کردم، ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس خوشحال می شدند که تیم شان صدرنشین لیگ برتر شده. با اینکه به عنوان یار تعویضی به زمین رفتم اما با تمام وجودم بازی کردم و اینکه به من بگویید خیانتکار و بی غیرت، عجیب به نظر می رسد. اگر قرار است به خاطر بوسیدن یک مچ بند قرمز رنگ لقب خیانتکار به من داده شود که واقعا دیگه همه چیز عجیب است.

وی درباره ماجرای جدایی اش از پارس جنوبی بیان کرد: واقعیت این است که من پیشنهادهایی از برخی تیم های دیگر دارم و ترجیحم این است که جدا شوم. مسائلی وجود دارد که باعث ناراحتی ام شده اما از آنجایی که خاطرات خیلی خوبی از مردم جم و از کار کردن با آقای تارتار دارم نمی خواهم دلخوری پیش بیاید. باید طی روزهای آینده با مسئولان باشگاه جلسه ای را برگزار و در این باره صحبت کنیم تا ببینیم چه می شود.

سیف اللهی در پایان افزود: الان نیم فصل لیگ برتر است و با اینکه باید ۵۰ درصد از قراردادهایمان را می گرفتیم، فقط ۳۵ درصد دریافت کردیم و این خلاف آن چیزهایی است که با ما صحبت شده بود. متاسفانه مسئولان باشگاه به قول هایشان عمل نکردند و من از این مساله هم در کنار برخی موضوعات دیگر ناراحتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از نظر من این اقا یه نوع خیانت به تیمش و طرفداران پارس جنوبی انجام داده و باید عین سگ از تیم بندازنش بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه کیسه

      • بدون نام

        با این کار خودش را کوچک وحقیر نشان داد .

    • بدون نام

      فیلم بازی ببینید تا شرمنده مردم فوتبتل دوست جم شوید گل کردن پنالتی در دقایق آخر تاثیری در نتیجه نداشت .

      پاسخ ها

      • ایرانیم.

        توکه ازفوتبال وگل اورژسردرنمیاری حرف مفت نزن همون یگ گل صدرنشینی نیم فصلوازپرسپولیس گرفت گذچه اصلانم مهم نیست به قهرمان نیم فصل یک لیوان ابم نمیدن مهم اخرفصله که به کوری چشم دشمناوبدخواه هاپرسپولیس به امیدخداقهرمانه.

    • بدون نام

      پسران ، وقتی سه تا گل خوردین، اون یه پنالتی عملا چه تاثیری داشت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه پنالتی نبود ما دوم بودیم

    • پسر نوح

      ای ولااا عشقی پسر

    • مجید

      قطعا اگر قرار بود پنالیتیت نتیجه رو عوض کنه نمیزدی

    • بدون نام

      کثافت کاری دزدی اختلاس و در ذات لنگ موج می زند

    • جواد

      واقعا بی شرفی،این چه حرفیه باید پنالتی رو اوت میکردی،یعنی اگه ۱به هیچ عقب بودین یا صفر صفر بود بازم گلش میکردی بی شرف،لقمه حروم خوردین که اینجوری شدین دیگه

    • فردوسی

      دمت گرم تو مثل خفیف والیبال بازی نکردی مردونه بازی کردی پنالتی گرفتی گل زدی

    • بدون نام

      اگر بازی هم صفر صفر مساوی بود! چی؟

    • بدون نام

      اما خوب بازی نجردید وبه قولی وا دادید

      پاسخ ها

      • ابوذر مهدور

        دلم می سوزه برای کیسه کش ها که به جای هواداری از تیم دوزاریشون مدام حرس بازیهای ما رو می خورن بیچاره ها به رذالتی افتادن که به بازیکن هوادار تیم ما تو پارس جم توهین میکنن بابا به جای فحاشی و توهین به زمین زمان به فکر تیم خودتون باشید شاید به جایی برسید

    • بدون نام

      اوووووه
      چهل میلیون هوادار پرسپولیس!!!
      چیزی زدی بچه؟!

    • احسان

      دمش گرم

    • پرسپولیسیم

      کیسه کش خفه زر مفت نزن خوب کیسه رو سوزاندی کیسه حمومی حرص نخور شیرت خشک میشه

    • بدون نام

      دمت گرم حلال زاده ای با عشقی که به پرسپولیس داشتی بازم توپ گل کردی ولی میثاقی نوچه فردوسی پور ... که این حاشیه برات درست کرد.

    • بدون نام

      صدر از ما گرفتی ولی نشون دادی برخلاف میثاقی حلال زاده ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج