۸۰۸۳۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوچتینو: تاتنهام در ژانویه خرید زیادی نمی‌کند

مائوریسیو پوچتینو تایید کرد که انتظار ندارد در پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه از سوی تاتنهام شاهد تحرکات قابل توجهی باشد.

ورزش سه: مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام اعلام کرد که انتظار تحرک قابل توجهی از طرف باشگاه تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه ندارد. این در حالی است که تاتنهام در فرصت نقل و انتقالات تابستانه هم فعال نبود و حتی یک چهره‌ی جدید به این تیم اضافه نشد. اما عدم سرمایه‌گذاری تاتنهام در فصل جاری تاثیر چندانی روی نتایج تیم پوچتینو در مستطیل سبز نداشته و شاگردان پوچتینو در حال حاضر در لیگ برتر در جایگاه سوم قرار دارند.

پوچتینو در این باره گفت:" اگر در ژانویه هم هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگیریم ناراحت نمی‌شوم. من خوب می‌دانم که فرصت نقل و انتقالات ژانویه برای باشگاه‌ها خیلی دشوار است. نگاهی به فهرست بازیکنهایی که در ماه ژانویه به تیم‌هایشان اضافه شده‌اند بیندازید، آنها اغلب برای جا افتادن در ترکیب تیم دچار مشکل شده‌اند".

پوچتینو که با خبرنگاران گفت و گو می‌کرد در ادامه‌ی اظهاراتش گفت:" بعضی وقتها اگر تیمی بازیکن مناسب را برای خریدن پیدا نکند بهتر است دست نگه دارد و بی‌دلیل سرمایه‌اش را خرج نکند. نمی‌دانم خرید بازیکنان جدید در حال حاضر برای روحیه‌ی تیمی ما بهتر است یا نه. واقعیت این است که گاهی اوقات اضافه شدن برخی چهره‌های جدید می‌تواند به نفع روحیه‌ی تیمی باشد ولی این در همه‌ی موارد صادق نیست".

پوچتینو درباره‌ی ترکیب فعلی تاتنهام گفت:" مثل همیشه در تیم ما کسی که بیشترین شایستگی را داشته باشد بازی خواهد کرد. همینطور که می‌دانید من از عملکرد تیمم رضایت کامل دارم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج