جاباما
۸۰۸۳۸۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

یک دیدار محرمانه دیگر فاش شد

شبکه صهیونیستی &#۰۳۹;مکان&#۰۳۹; فاش کرد که رئیس ستاد ارتش این رژیم در نوامبر گذشته ( آبان/آذر) دو بار به طور محرمانه به امارت سفر و با ولیعهد ابوظبی و افسران عالیرتبه نظامی این کشور دیدار کرده است.

ایرنا نوشت: شبکه صهیونیستی 'مکان' فاش کرد که رئیس ستاد ارتش این رژیم در نوامبر گذشته ( آبان/آذر) دو بار به طور محرمانه به امارت سفر و با ولیعهد ابوظبی و افسران عالیرتبه نظامی این کشور دیدار کرده است.

به گزارش امروز شنبه روزنامه 'القدس العربی' چاپ لندن، این شبکه صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود به نقل از 'مورت فریدمن' رئیس کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی (آیپک) فاش کرد، 'گادی آزینکوت' رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی توافق کرد که به امارات اسلحه بفروشد و افسران بلند پایه امارتی در آینده نزدیک به فلسطین اشغالی سفر کنند.

رئیس آیپک در نشست چند روز پیش خود با اعضای یک کلیسای مسیحی صهیونیستی در شهر 'تنت' در ایالت نیوجرسی آمریکا با اشاره به این که منامه پایتخت بحرین مقصد بعدی سفر 'بنیامین نتانیاهو' به کشورهای خلیج فارس خواهد بود، افزود: عربستان به بحرین چراغ سبز نشان داده تا تل آویو طی این سفر یک نمایندگی رسمی برای خود افتتاح کند.

وی تاکید کرد، آل سعود اکنون هم پیمان نزدیک رژیم صهیونیستی در تمام پروند های منطقه ای و بین الملی به شمار می آیند.

گفتنی است عربستان و امارات طی ماه های اخیر با بی توجهی کامل به مسئله فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم آن، اقدامات شتاب زده ای را برای عادی سازی روابط با تل آویو برداشته اند.

آیپک یکی از قوی ترین گروه های لابی گری در ایالات متحده محسوب می شود و بیشترین تاثیر را در دو جناح دمکرات و جمهوری خواه کنگره آمریکا دارد و هر ساله میلیون‌ها دلار خرج سرمایه‌گذاری در نفوذ بر سیاست‌های دولتی و قانونگذاری آمریکا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو سایت خودشون خوندید و کشف کردید امان از لندن و لندن نشینان

    • علی

      اتحادال سعود وصهونیسم!!!!!خدا به داد مردم مظلومین جهان به ویژہ زنان وکودکان بی دفاع جهان عرب ضعیف برسه،زمانیکہ این دورژیم فاسد باهم رابطه کمرنگ داشتن،مظلومان قتل وعام می شدند الان دیگه قوض بالای قوز شده!!!!خدایا به عظمت خودت به داد مردم بی دفاع برس.

    • جعفرآقا

      هیچ غلطی نمیتوانند بکندتمام کشورهای عربی وحامیانشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج