۸۰۸۴۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

پایان تجارت چند ده میلیاردی با حذف مشق شب

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حذف مشق شب، تجارت چند ده میلیارد تومانی برخی موسسات و صداوسیما از بین می‌رود، در توصیه‌ای به وزیر آموزش و پرورش گفت که با دیدار با مراجع آن‌ها را نسبت به درستی تصمیم خود توجیه کند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حذف مشق شب، تجارت چند ده میلیارد تومانی برخی موسسات و صداوسیما از بین می‌رود، در توصیه‌ای به وزیر آموزش و پرورش گفت که با دیدار با مراجع آن‌ها را نسبت به درستی تصمیم خود توجیه کند.

فاطمه سعیدی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «اگر تکلیف شبانه دانش آموزان حذف شود بخش بزرگی از تجارت چند ده میلیارد تومانی برخی موسسات و صداوسیما از بین می‌رود. وزرات آموزش و پرورش نباید تسلیم فشارها شود. وزیر به دیدار مراجع برود و آنها را نسبت به درستی تصمیم خود توجیه کند.»

امروز رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح تکالیف مهارت‌محور در راستای پرورش خلاقیت محور در واکنش به برخی برداشت‌های اشتباه در این مورد گفت: ما چیزی به اسم حذف تکالیف نداریم، بلکه منظور جایگزین کردن مهارت‌های تکالیف محور به جای مشق شب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      حذف مشق ممکن نیست.
      گذشته نشان داده هر دستکاری جدیدی در بدنه آموزش و پرورش چون شوی تبلیغاتی بوده اوضاع را خراب تر کرد.

      پاسخ ها

      • علی

        در این نوشته دلیلی گفته نشد.ایراد حذف مشق شب کجا است؟مانند این هست که بگویید هیچ تغییری انجام نشود چون قبلا تغییرات مناسب نبوده.

    • بدون نام

      وجود 14هزارمدرسه که حدود یک ونیم میلیون نفر دران مشغول به تحصیل هستندکلاتبدیل به هسته های خودگردانی شده اند. که هیچ مرجعی نظارتی برانها وجودندارد. وجود هسته های اقتصادی مستقل بدون نظارت افت اقتصاد است.

    • بدون نام

      هدف آموزش و پرورش از حذف مشق شب این است که بچه ها بجای نوشتن در دفاتر مشق از مجلاتی که مسئولین تنظیم میکنند استفاده نمایند . آنوقت هزینه این مجلات را مردم باید بپردازند . حالا ببینید چه درآمدی حاصل میشود و خدا میداند تو جیب کی میرود . علی برکت الله

    • بدون نام

      اینها دلشون برای بچه های این مرز وبوم نسوخته لابد یه نقشه براشون کشیدند باید دید هدف چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا منفی نگر

    • بدون نام

      اگه بچه مشق ننویسه هیچوقت چیزی یادنمیگیره !البته این حضرات هم دقیقا همین رامیخوان که نسل آینده حتی خوندن ونوشتن هم بلدنباشه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکای جنایتکار مگه اینجا هم دسیسه کرده؟

      • بی نام

        دقیقا. مثل همون بلایی که سر افغانستان آوردن

    • بدون نام

      وقتی به ادارات اموزش پرورش مراجعه وازمدارس غیرانتفاعی گله میکنیم میگویند انها مستقل هستند وکارهاشون هیچ ارتباطی به اداره نداره. مافقط نیروهای ازادانهاراازلحاظ سلامت اخلاق گزینش میکنیم وکاری به وضع اموزش ویامیزان پرداخت انها نداریم. لابد واسه همینه که مدیر یک میلیارد توجیب خودش میریزه ویک میلیون به معلم میده

    • بدون نام

      چه ربطی به تجارت داره مشق شب بایدباشه

    • بدون نام

      بیخودکردی درولگو شماازغرب ناقص یه چیزی یادگرفتی نه درست دیدی نه درست ه شنیدی میخواهین قانون کنیدواجراشماسیستمتون به اونهانمیخورچون چیزهای ناقص اونهارواجرامیکنیدومیخواهیدژست روشن فکری وخوب ودربیارین برعکسین عوام فریبی ومثل نجفی۳۵۲:۳۴۳ ۴۴۲یه بار۵پنجم میگین یه بار۶خودتونم نمیدونیدچیکارمیکنید...‌واینهاچندسال این روش هاروامتحان کردن باسیستم اقتصادی اجتماعی سیاسی امنیتی ...همه اینها تخصصی

    • بت پرست

      متاسفم برامملکتی که فقط دنبال تیغ زدن جیب ملت باشن

    • اسد

      اول نظام توصیفی فاتحه ی مقطع ابتدایی را خوند حالا میخوان در کل سوادو کنسلش کنند البته اهداف شیطانی در سر دارند تا جیب خلق الله را خالی کنند باحذف مشق شب. بی مایه فتیره باید در آموزش وپرورش سرمایه گذاری کرد با مدارس در داغون وکپری وسیستم معیوب آموزش ونبود امکانات مشق شب را هم حذف کنید هیچی درست نمیشه زیر ساختا را بسازید و اونم پول کلانی میخواد که دولت نمی خواد خرج کند و......

    • بدون نام

      ما که ناتمام را از این موسسات میخوریم تا پای جان از آنها دفاع میکنیم. مرگ بر وزارت آموزش و پرورش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج