جاباما
۸۰۸۴۳۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اجرای طرح مبارزه با سارقان خشن در کل کشور

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از اجرای مرحله چهارم طرح مبارزه با سارقان توأم با خشونت درسراسر کشور و دستگیری ۹۱ سارق خشن خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از اجرای مرحله چهارم طرح مبارزه با سارقان توأم با خشونت درسراسر کشور و دستگیری ۹۱ سارق خشن خبر داد.

سرهنگ رضا موذن در تشریح این خبر گفت: مبارزه با سرقت‌های توأم با خشونت یکی از برنامه‌های پلیس آگاهی است و در راستای تحقق اهداف قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، مرحله چهارم این طرح از جمله زورگیری خیابانی، کیف­ قاپی، سرقت به عنف، سرقت تحت پوشش مأمور و شناسایی و دستگیری سارقان خشن به مدت ۲ روز در سراسر کشور به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح، ۹۱ سارق خشن دستگیر شدند که متهمان به ۲۴۵ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد ۵۳ درصد از سارقان، سابقه دار و ۴۷ درصد از آنها فاقد سابقه بوده‌اند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم و دعوت به رعایت موارد حفاظتی و امنیتی برای پیشگیری از سرقت های خشن، خاطرنشان کرد: افزایش هزینه ارتکاب جرم به شکل های مختلف با همکاری دستگاه قضائی، تشدید مجازات سارقان به عنف و سلب امتیازات حبس زدایی از آنان، مدیریت بر جرم سرقت به عنف به منظور کاهش زمینه های ارتکاب جرم، ایجاد شرایط لازم برای بازگشت مجرمان به زندگی عادی و نیز جلوگیری از تکرار جرم نقش به سزایی در کاهش این گونه سرقت ها دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ر

      باسلام وخسته نباشیدبه نیروی انتظامی این نیرو به تنهایی نمیتوانداین امرراریشه کن کند دلایل زیادی برای این عمل وجوددارد اول اقتصاد دوم خانواده سوم محیطی که دران رشد پیدامیکند ودلایل زیادی ازاین قبیل.

    • بدون نام

      تابیکاری وفقرنجومی که هست اینهابی فایدس فقربیادایمان میربالا۴۰ملیون فقیرداریم ووهر۴نفر۳تاجوان بیکاروهرساعت۵۰نفرمیرن زندان ازبیکاری وفقر...نصف بیشتربعدزندان شدن بازبرمیگردن زندان وهزینه هرزندانی درروز۵۰۰۰۰پنجاه هزارتومان درروزبرای دولت وچندهزاربرابربرای خانواده ودولت ووسازمان زندانهاگفته چه وضعش دیگه نیروانتظامی جواب گونیست وخودپلیس امنیت گفته این تعدادزیادمهاجرافغانی امنیت مملکت وبهم ریختن کمترینشم بیکاری ونمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه اشغال کردن غیرقانونی ...این تعدادیعنی بودجه بالا۲۰۰سال مملکت ومردم چراغی که به حانه رواس له مسجدحرام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج