۸۰۸۴۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورد جالب رئال مادرید در مقایسه با فصل گذشته

تیم فوتبال رئال مادرید نسبت به همین دوران در فصل گذشته آمار و ارقام ضعیف‎تری کسب کرده، اما وضعیتش از نظر زنده بودن امید در رقابت‌های مختلف بهتر است.

خبرگزاری مهر: این که تیم فوتبال رئال مادرید فصل خوبی را تجربه نمی‌کند شرایطی نیست که متفاوت با فصل گذشته باشد. در رقابت‌های لیگ اسپانیا این تیم در حال حاضر چهارم است و ۵ امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد، در حالی که در لیگ قهرمانان اروپا بالاتر از رم به عنوان صدرنشین گروهش به مرحله حذفی صعود کرده است.

فصل گذشته در میانه ماه دسامبر فاصله این تیم با صدر جدول ۸ امتیاز بود و رئالی ها در لیگ قهرمانان هم به عنوان تیم دوم و بعد از تاتنهام به دور حذفی صعود کرده بودند.

اما فصل گذشته در این زمان از سال تیم زین الدین زیدان دو جام برده بود. این تیم بارسلونا را شکست داده بود تا قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود و منچستریونایتد را هم شکست داده بود تا قهرمان سوپرکاپ اروپا شود. امسال لوپتگی هدایت این تیم را به عهده داشت و تیم با هدایت او نتوانست فصل را با قهرمانی آغاز کند.

مورد جالب رئال مادرید در مقایسه با فصل گذشته

در لیگ امسال اسپانیا نتایج بدتر شدند، اما فصل گذشته در این زمان رئال تقریبا امیدش برای همه عناوین را به غیر از یک عنوان از دست داده بود، این فصل اما هنوز امیدشان در تمام رقابت‌ها زنده است.

این فصل این تیم ۲۳ گل زده که ۷ گل کمتر از همین زمان در سال گذشته است، همچنین ۱۹ گل خورده که این هم ۸ گل بیشتر از چیزی است که فصل گذشته در این زمان خورده بودند. همچنین تعداد شکست‌هایشان تا اینجا ۵ شکست است که ۳ شکست بیشتر از فصل گذشته است. اما واقعیت این است که این فصل شرایط برایشان بهتر از فصل گذشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج