۸۰۸۴۵۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس برای دفع سموم تمرین می‌کند!

طبق آن چیزی که برای پرسپولیسی ها برنامه ریزی شده است بازیکنان این تیم باید طی پنج روز آینده به ادامه تمرینات خود بپردازند.

ورزش سه: با ورود فوتبال باشگاه ایران به تعطیلات طولانی مدت، تیم های حاضر در لیگ برتر نیز به دنبال استفاده از مدت زمان مربوط به تعطیلی نیم فصل هستند و به همین دلیل هر کدام از آنها برنامه ریزی خود را برای برگزاری اردو، برنامه تمرینی، تعطیلی بازیکنان و ... مهیا کردند و به دنبال عملی کردن آن هستند.

از این رو برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی اش نیز برنامه های اصلی خود برای پرسپولیسی ها را مشخص کردند و مطابق با آنچه قرار است به انجام برسد بازیکنان باید پنج روز آینده را نیز به تمرین بپردازند و بدین ترتیب در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان نمی توانند از مجموعه جدا شوند.

برنامه اصلی برانکو و کادرش برای پنج روز آینده و ادامه حضور بازیکنان در تمرینات، سم زدایی از بدن آنهاست و با توجه به فشرده بودن بازی های نیم فصل اول پرسپولیسی ها برقراری این تمرینات برای آنها الزامی است تا پس از آن شاگردان برانکو بتوانند با بدن های آزاد شده به مرخصی بروند.

پس از تمرین پنج روز آینده پرسپولیسی ها، آنها به مدت ۱۲ روز به تعطیلات می روند تا بدین ترتیب دوران مرخصی خود را طی کنند. پس از ۱۲ روز مورد نظر، با برگزاری اردویی خارجی(احتمالا قطر) دور جدید تمرینات پرسپولیسی آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول..
      فوتبال علم است کیروش رذل..!!!

    • بدون نام

      درود بر برانکوی عزیز و دوست داشتنی . برانکو ی مربی با دانش و با شخصیته و برنامه ریزی دقیق پروفسور باعث رشد و ترقی مجموعه باشگاه شده اما ی عده بخاطر حسادت سعی در زمین زدن پرسپولیس هستن و انواع تهمتها را میزنن و حاشیه سازی میکنن

    • بدون نام

      تو ورزشکاران حرفه ای و بعد از کوران مسابقات یه دوره ریکاوری برای ورزشکاران صورت میگیره تا بدن ورزشکار از اون حالت خستگی و ضعف مسابقات پیاپی خارج بشه،پرسپولیس بخاطر حضور تو آسیا،لیگ و حذفی اونم با تعداد کم بازیکنان و فشار سنگین مسابقات واقعا به این ریکاوری چند روزه نیاز مبرم داره اینجا میشه به علم برانکو و مارکو مربی بدنساز پرسپولیس پی برد که از علم روز ورزش کاملا مطلع هستند.

    • قاضی بیطرف

      بله به خاطر علم فوتبال است که الان مافیای قلعه نویی و دارو دسته اش تکنیک‌ها ی قهرمانی های خودشان را در برانکو هم دیده‌اند.چون میدونند دیگه نمی توانند براحتی قهرمان شوند.هرروز یه الم شنگه ای بپا میکنند.فکرکردند امسال راحت قهرمان میشوند.بازیکنای خوب تیمای ذوب و تراکتور گرفت . پرسپولیس هم محروم بود.فقط مونده بود استقلال که میدونست اونا هم خود زنی میکنند در توهم هستن.فکر پدیده را نکرده بودوانتظار نداشت که پرسپولیس باز توکورس باشد.از اول فصل کارش شده ما تیم پنجم هزینه هستیم..ویپاهان پارسال کجای جدول بود امسال کجاست.عوامفریبی حدی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج