۸۰۸۶۳۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لیگ NBA؛ پیروزی لیکرز با تریپل دابل تاریخی

در بازی‌های هفته نهم لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌های لیکرز و راکتس با درخشش ستاره‌‌های خود مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری تسنیم: در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌‌ لس آنجلس لیکرز با درخشش ۲ ستاره خود، لبران جیمز و لونزو بال با اختلاف ۲۸ امتیاز بر میزبان خود شارلوت هورنتس غلبه کرد.

لبران جیمز در این بازی ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۱ پاس گل داشت و لونزو بال هم ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل دیگر برای لیکرز ثبت کرد تا جیمز و بال، دومین زوج تاریخ تیم این باشگاه باشند که در یک بازی تریپل دابل کرده‌اند. کریم عبدالجبار و مجیک جانسون در سال ۲۲ ژانویه سال ۱۹۸۲ نیز با هن تریپل دابل کرده بودند.

لونزو بال، ستاره جوان لیکرز در مورو بازی تیمش مقابل شارلوت گفت: دیوانه کننده بود! من بازی‌های زیادی از لبران دیده بودم و حالا با هم در یک بازی، ترپل دابل کردیم. من حتی خوابش را هم نمی‌دیدم.

لبران جیمز نیز گفت: هر زمان که با انجام کاری، نامتان در تاریخ باشگاه لیکرز ثبت شود، بسیار خاص و لذت بخش است. من و بال همیشه به دنبال هم تیمی‌های خود در زمین هستیم و نهایت رضایت ما وقتی است که آنها امتیاز می‌گیرند.

لبران جیمز در طول دوران بازی خود، ۲۸ بار مقابل شارلوت هورنتس با مالکیت مایکل جردن افسانه‌ای به میدان رفته و در ۲۷ دیدار برنده شده است.

در بازی صبح امروز که در سالن «اسپکتروم سنتر» شهر شارلوت برگزار شد، ۱۹۴۶۱ تماشاگر به سالن آمدند که در تاریخ سالن اسپکتروم بی‌نظیر است.

در بازی دیگری که در سالن فدکس فوروم شهر ممفیس برگزار شد، تیم هیوستون راکتس با درخشش جیمز هاردن مقابل میزبان خود به پیروزی رسید. گارد رأس راکتس در این بازی با ثبت ۳۲ امتیاز، ۱۰ پاس گل و ۱۲ ریباند،‌ تریپل دابل کرد تا تعداد پیروزی‌ و شکست‌های این تیم در عدد ۱۴ مساوی شود. این سی و هشتمین تریپل دابل هاردن در دوران بازیگری خود بود.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

یوتا ۸۹ - اورلاندو ۹۶
بوستون 104 - دیترویت 113
لس آنجلس لیکرز ۱۲۸ - شارلوت ۱۰۰
هیوستون 105 - ممفیس 97
شیکاگو ۹۸ - سان آنتونیو ۹۳
مینه سوتا 99 - فینیکس 107
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۴ - اوکلاهماسیتی ۱۱۰

در پایان بازی‌های امروز، تورونتو رپتورز با ۲۳ پیروزی و ۸ شکست در صدر کنفرانس شرق و دنور ناگتس نیز با ۱۹ پیروزی و ۹ شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج