۸۰۸۶۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیش بازی برایتون - چلسی

برایتون، امروز در ورزشگاه فالمر میزبان چلسی خواهد بود.

ورزش سه: برایتون، امروز در ورزشگاه فالمر میزبان چلسی خواهد بود. چلسی در حال حاضر با ۳۴ امتیاز از ۱۶ بازی در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

شاگردان مائوریزیو ساری از اصلی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بودند ولی دو شکستی که در ۴ هفته اخیر تجربه کرده اند، باعث شده تا اختلافی بین آنها و صدرنشین ها ایجاد شود و همین موضوع می‌تواند باعث خروج آنها از کورس قهرمانی لیگ برتر در این فصل شود.

چلسی آمادگی بالایی از خود نشان داده ولی در بازی های اخیرش، دچار چندین لغزش شده است. شاگردان ساری در ۶ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی به ثبت رسانده اند که این نشان از افت آنها در این مقطع از فصل دارد. با این حال، تیم ساری همواره تیم خطرناکی به حساب می‌آید و مطمئنا تا پایان فصل برای کسب سهمیه و حتی شاید قهرمانی خواهد جنگید.

در آن سو برایتون که شروع خوبی در این فصل نداشت، رفته رفته توانست شرایط بهتری پیدا کند و در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها امیدوارند که بتوانند روند بهتری را در پیش بگیرند و در نیمه بالای جدول جایی برای خود پیدا کنند. برایتون در ۶ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۳ شکست و ۱ تساوی به ثبت رسانده است.

اما موضوع مهم در مورد برایتون، غیبت احتمالی علیرضا جهانبخش برای این تیم است. او دچار آسیب دیدگی شده و بسیار بعید است که بتواند مرغ‌های دریایی را در این بازی حساس همراهی کند. شین دافی نیز به علت محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. چلسی نیز ویکتور موزس، مارکو فن خینگل، گری کیهیل و آلوارو موراتا را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در ۳ بازی اخیر دو تیم، ۲ پیروزی برای چلسی و ۱ پیروزی برای برایتون به دست آمده است.

ترکیب احتمالی

پیش بازی برایتون - چلسی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج