جاباما
۸۰۸۶۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوچتینو: سومی تاتنهام دستاورد خوبی است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید حضور این تیم در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس دستاورد خوبی به حساب می‌آید.

خبرگزاری تسنیم: مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به لطف گل دقیقه ۱+۹۰ کریستین اریکسن با نتیجه یک بر صفر از سد برنلی گذشتند و ضمن استحکام جایگاه سومی خود در جدول، فاصله‌شان را با تیم‌های بالای جدولی کم کردند، پس از این بازی گفت: ما در جایگاه خیلی خوبی در جدول رده‌بندی هستیم.

ما پس از انجام ۱۷ بازی با کسب ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول هستیم که این دستاورد خوبی برای ما به شمار می‌رود. ما در حال حاضر در رده سوم جدول هستیم، اما هر چیزی ممکن است.

وی ادامه داد: نگاه کنید در لیگ قهرمانان اروپا چه اتفاقی افتاد، ما پس از انجام سه بازی اول تنها یک امتیاز کسب کردیم، اما باور داشتیم که می‌توانیم صعود کنیم و اکنون در مرحله بعد لیگ قهرمانان هستیم. چیزهای زیادی است که باید در فوتبال لحاظ کرد، اما مهمترین چیز باور و ایمان به کاری است که می‌کنید و اگر صد درصد توان خود را به کار ببندید، می‌توانید به هدف‌تان برسید.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در مورد این پرسش که «آیا این فرم و شکل خوب تاتنهام می تواند منجر به کسب جام شود؟»، اظهار داشت: نمی‌خواهم حرفی در مورد کسب جام بزنم چون حرف‌هایم طور دیگری برداشت می‌شود، اما می‌توانم این را بگویم که تمام تلاش‌مان را برای کسب جام می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج