۸۰۸۶۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه نیش و کنایه‌های سیمئونه به رئال مادرید

سرمربی اتلتیکومادرید در چند سال اخیر نسبت به انتخاب‌های بازیکنان رئال مادرید با کنایه صحبت کرده است.

ایسنا: به نقل از آس، لوکا مودریچ و تیبو کورتوا شنبه جواب نیش و کنایه‌های دیگو پابلو سیمئونه را دادند. ابتدا هافبک کروات در یک مصاحبه اعلام کرد که سرمربی اتلتیکومادرید به کم ارزش نشان دادن رئال مادرید نیاز دارد و سپس دروازه‌بان بلژیکی پس از پیروزی تیمش مقابل رایو وایکانو گفت که سیمئونه به رئال مادرید نیش و کنایه می‌زند چون این باشگاه بهترین در جهان است. بازیکنان رئال مادرید به دلیل اظهاراتی که در ادامه اشاره می‌شود از سیمئونه عصبانی هستند.

پیام به مادریدی‌ها در دیدار ریور پلاته و بوکا جونیورز

سرمربی آرژانتینی یک‌شنبه هفته گذشته برای تماشای فینال برگشت کوپا لیبرتادورس به سانتیاگو برنابئو رفت. او پیامی فرستاد که خوشایند مادریدی‌ها نبود. سیمئونه گفت: جو ورزشگاه نسبت به همیشه متفاوت خواهد بود، به خصوص در برنابئو چون آنجا مانند ورزشگاه‌های اتلتیکو مادرید، اتلتیک بیلبائو و سویا گرم نیست و جو خیلی سردی دارد.

مودریچ و توپ طلا

سرمربی آرژانتینی از این که مودریچ برنده توپ طلا شد خوشحال نشد. سیمئونه در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد و گفت: برای او بازی کردن در اتلتیکو سخت‌تر از دیگران است چون تاریخ ما نشان دهنده تلاشمان است و انرژی دو برابری که برای رسیدن به جایگاه‌های مهم صرف می‌کنیم.

در مقابل آنتوان گریزمان، همان طور که من قبلا اشاره کرده بودم به خاطر اتفاق‌هایی که در این سال رخ داد خوشحال است. او قهرمان جهان شد، عنوانی که به سختی به دست می‌آید. هر کسی می‌تواند انتخاب کند کدام خوش شانس‌تر بوده است. به مودریچ تبریک می‌گویم او فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. برای من بهترین‌ها رافائل واران و گریزمان بودند.

کورتوا و The Best

سیمئونه درباره انتخاب کورتوا به عنوان بهترین دروازه‌بان در مراسم The Best نیز نظر داد و گفت: او به مادرید رفت و عنوان بهترین دروازه‌بان را به دست آورد. در حالی که اگر کورتوا در تیم ما بود، این جایزه به کیلور ناواس می‌رسید که قبلا در لوانته بود. در جهان فوتبال آن شخص باید بداند کجاست و چه کاری انجام داده است.

"رئال مادرید با بهترین بازیکن‌ها قرارداد امضا می‌کند ... و لالیگا به طور خطرناکی آماده است"

علاوه بر نیش و کنایه‌های اخیر سرمربی آرژانتینی، او در گذشته در رابطه با خرید بازیکنان نیز سفیدپوشان را نشانه گرفت و گفت: مادرید با بازیکنان خوب قرارداد امضا می‌کند و دیگر تیم‌ها نمی توانند آنها را در اختیار داشته باشند.

سیمئونه پیش از نیز کنایه تندی به مادرید زد و گفت: مادرید نمی‌تواند پس از هفت سال تنها یک قهرمانی در لالیگا داشته باشد. این فصل شرایط را سخت می‌بینم. لالیگا به طور خطرناکی آماده است تا تیمی به جز مادرید عنوان قهرمانی را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج