جاباما
۸۰۸۸
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

دستورالعمل جدید برای واردکنندگان خودرو

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در آئین‌نامه‌ای جدید، ضوابط نمایندگی‌های مجاز واردات خودرو و اسامی آنها را اعلام کرد.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در آئین‌نامه‌ای جدید، ضوابط نمایندگی‌های مجاز واردات خودرو و اسامی آنها را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سیستم ثبتارش وزارت صنعت، معدن و تجارت نمایندگی‌های خودروهای ذیل بر اساس مذاکرات به عمل آمده با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، آمادگی خود را جهت اعطای ضمانت و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی طبق قرارداد فی‌مابین وارد کننده و شرکت نمایندگی خودرو خارجی را اعلام می‌کند:

شرکت ایرتویا (نماینده شرکت تویوتا و لکسوس) تجارت نگین خودرو (نماینده شرکت رنو) اطلس خودرو (نماینده رسمی شرکت کیا) آسان موتور (نماینده رسمی شرکت هیوندایی) بازرگانی مدیا قشم (نماینده رسمی شرکت ام جی) آلفا موتور ( نماینده رسمی شرکت فیات ) معین موتور (نماینده رسمی پورشه) ستاره ایران (نماینده خودروسواری بنز) رامک خودرو (نماینده شرکت سانگ یانگ ) آریا دیزل (نماینده رسمی شرکت رنوتراکس).

همچنین جهت سایر نشان‌های تجاری با توجه به عدم حصول نتیجه لازم و از طرفی با توجه به تعهدات ارائه شده پیشین از سوی نمایندگان رسمی و نیز شرکت‌های سازنده خارجی، بدیهی است انجام هرگونه ثبت سفارش و ورود کالا وحق دریافت خدمات توسط مصرف‌کننده نهایی از نمایندگان رسمی مجاز محفوظ بوده و در صورت بروز هرگونه تخلف در عدم ارائه خدمات، موارد قابل پیگیری خواهد بود.

در این بخش نیز انجام اقدامات لازم جهت ورود کالا مقدور است، همچنین واردکنندگان می‌توانند پس از گذشت ۴۸ ساعت از ارائه درخواست به نمایندگی مربوطه و عدم دریافت پاسخ و همچنین در صورت بروز هرگونه ابهام و مشکلی به اداره کل نظارت بر خدمات بازرگانی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مراجعه کنند.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دستورالعمل جدید برای واردکنندگان خودرو


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج