۸۰۸۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره عملکرد ۵ ماهه هدفمندی یارانه‌ها

سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد پنج ماهه هدفمندی یارانه ها و آسیب شناسی آیین نامه اجرایی آن، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد پنج ماهه هدفمندی یارانه ها و آسیب شناسی آیین نامه اجرایی آن، توضیحاتی ارائه کرد.

سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد پنج ماهه هدفمندی یارانه‌ها و آسیب شناسی آیین نامه اجرایی آن، اعلام کرد:

اولا، این سازمان ملزم به رعایت موازین قانونی در کلیه امور از جمله وصول و پرداخت منابع پیش بینی شده در مقرارت مربوط به یارانه ها بوده و در این خصوص احکام پیش بینی شده در آئین نامه اجرایی تبصره (۱۴) قانون بودجه سال جاری ملاک پرداختهای مختلف در حوزه یارانه‌ها بوده و خواهد بود.

ثانیا، براساس قانون و آئین نامه اجرایی ذی‌ربط میزان منابع پیش بینی شده در کل سال ۱۳۹۷ معادل ۹۸۸,۳۴۰ میلیارد ریال و در شش ماه اول میزان وصولی معادل ۳۸۲,۷۸۲ میلیارد ریال و پرداخت‌های انجام شده بابت واریزی به حساب‌های شرکتهای مرتبط با منابع وصولی (براساس قانون) معادل ۱۲۴,۱۰۶ میلیارد ریال و جمع کل پرداخت‌های مربوط به یاران نقدی و غیر نقدی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، بهداشت و سلامت، یارانه نان و خرید تضمینی گندم و حمایت از تولید جمعا معادل ۲۵۸,۰۸۵ میلیارد ریال می باشد.

بنا به مراتب ملاحظه خواهید نمود این سازمان وفق تکالیف قانونی و با رعایت الزامات ومقررات ذیرربط ودر سقف منابع در اختیار خود اقدام نموده و هیچ گونه انحرافی نداشته است. ضمنا سقف پرداخت‌ها برای کل سال به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و با عنایت به ماهیت و طبع منابع درآمدی بررسی و استنتاج در ۵ ماه اول سال هیچ گونه محمل قانونی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب اینهاگفتی چراافغانهامهاجربایدازسوبسیدویارانه اب وبرق گازبهداشت تحصیل حمل ونقل شغلمون استفادکنه شریک نفت‌گازومعدن ...مالیات مملکت شایداینهاانقلاب کردن وخونهادادن وجنگ تحملیلی تینها کلی شهیدجانبازسختی کشیدان دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج