۸۰۸۹۰۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نقطه ضعف بزرگ پدیده؛ بی‌آزار مقابل مدعیان

پدیده در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر مقابل مدعیان عملکرد قابل قبولی نداشته.

وبسایت نود: بدون شک تیم شگفتی‌ساز نیم فصل اول رقابت‌های لیگ هجدهم پدیده مشهد است. این تیم که یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند با تفاضل گل کمتر نسب به سپاهان در رده‌ی دوم جدول رده بندی در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

با وجود دوم شدن پدیده در پایان نیم فصل اول، شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل مدعیان این فصل لیگ در نیم فصل اول نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. پنج تیم سپاهان، پدیده، پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال تهران خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند و در نیم فصل دوم برای قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه‌ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا با هم می‌جنگند.

پدیده‌ای‌ها در نیم فصل اول در تقابل با چهار تیم مدعی دیگر در کسب پیروزی ناکام بودند و از این ۴ بازی خود فقط ۲ امتیاز کسب کردند. آن‌ها مقابل پرسپولیس و سپاهان با نتایج مشابه یک بر صفر شکست خوردند و مقابل استقلال و تراکتورسازی تبریز هم به تساوی بدون گل رسیدند.

شاگردان گل‌محمدی در این ۴ بازی حتی نتوانستند یک گل به حریفان مدعی خود بزنند. پدیده‌ای‌ها در حالی در گلزنی مقابل تیم‌های مدعی لیگ برتر ناکام بوده‌اند که با ۱۹ گل زده در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بعد از سپاهان و تراکتورسازی سومین خط حمله‌ی برتر لیگ هجدهم بوده‌اند.

بر عکس ناکامی پدیده مقابل تیم‌های بالانشین جدول رده بندی، این تیم مقابل تیم‌هایی که در جدول رده بندی رتبه‌ی آن‌ها دو رقمی است، فوق‌العاده نتیجه گرفته.

پدیده در تقابل با تیم‌های نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، ماشین سازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، سپیدرود رشت و استقلال خوزستان که در رده‌های دهم تا شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند، از هفت بازی ۶ برد و یک تساوی بدست آورده که با کسب ۱۹ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن تیم یحیی عملکرد خوبی مقابل این تیم‌ها داشته است. برتری مقابل این تیم‌ها کمک زیادی کرده تا پدیده بتواند در جمع مدعیان لیگ هجدهم قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی قشنگ بازی کرد حقشم اصلا باخت نبود.. پیازداغشو زیادکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج