جاباما
۸۰۸۹۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان مثل هازارد؛ تاثیرگذارتر از تمام فصل قبل!

ادن هازارد اکنون بیش از کل فصل گذشته اثر مستقیم بر روی گل های تیمش داشته است.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر چلسی مهمان برایتون بود و در نهایت موفق شد با درخشش ادن هازارد حریف خود را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد.

هازارد که در دقیقه ۱۷ پاس گل اول تیمش را برای پدرو ارسال کرده بود، در دقیقه ۳۳ خود گل دوم را وارد دروازه رایان کرد تا نقش مهمی در برتری آبی ها مقابل مرغ های دریایی ایفا کرده باشد.

بعد از گذشت تنها ۱۶ هفته از رقابت های لیگ برتر، هازارد ۸ گل زده و ۹ پاس گل داده تا به تنهایی روی ۱۷ گل از ۳۵ گل چلسی تاثیر مستقیم گذاشته باشد. بنابه آمار اوپتا، این در حالی است که هازارد در تمامی فصل گذشته و در تیم تحت هدایت کونته، در ۳۴ مسابقه تنها روی ۱۶ گل تاثیر مستقیم گذاشته بود. (۱۲ گل و ۴ پاس گل) به نظر می‌رسد خروج آنتونیو کونته و ورود مائوریتسیو ساری با متدهای جدیدش، کمک شایانی به ارائه بهترین نمایش های هازارد کرده است.

درخشان مثل هازارد؛ تاثیرگذارتر از تمام فصل قبل!

این هافبک مهاجم بلژیکی که در سال 2012 از لیل به چلسی پیوست، بهترین آمار خود در رقابت های لیگ برتر (از نظر تاثیرگذاری بر روی گل ها) را در فصل 15-2014 ثبت کرد، جایی که در 38 بازی موفق به زدن 14 گل و ارسال 10 پاس گل شد. بعد از آن او در دو فصل 13-2012 و 14-2013 به ترتیب با 9 گل و 14 پاس گل و 14 گل و 9 پاس گل، مجموعا روی 23 گل تاثیر مستقیم داشت. در فصل 17-2016 و قهرمانی خاطره انگیز چلسی به همراه آنتونیو کونته نیز هازارد در 36 بازی 16 گل و 5 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

بدترین آمار ادن هازارد نیز متعلق به فصل 16-2015 است. در فصلی که چلسی با مورینیو و در ادامه گاس هیدینگ به توفیقی دست نیافت، هازارد در 31 بازی تنها موفق به ثبت 4 گل و 4 پاس گل شد.

با ادامه روند کنونی هازارد مطمئنا خواهد توانست از رکورد خود، که ثبت 24 گل+پاس گل در فصل 15-2014 است، گذر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج