۸۰۸۹۴۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

حسینی نه ضمانت می‌گیرد، نه مجوز جدایی!

سیدحسین حسینی بی میل نیست که درنیم فصل به تیم دیگری برود اما باشگاه استقلال این دروازه بان را به هیچ تیمی نمی دهد وحتی به او اعلام کرده به جای این کارها تلاش کند به ترکیب اصلی برگردد.

ایران ورزشی: مهدی رحمتی در نیم فصل لیگ هجدهم هم بازی‌های بیشتری درقیاس با سید حسین حسینی انجام داد و بیش ازاین دروازه بان درچارچوب دروازه استقلال قرار گرفت. بازگشت رحمتی به جایگاه سابق درشرایطی رخ داد که فصل پیش حسینی با کلین شیت های پردامنه نگاه ها را به سمت وسوی خود جلب کرد و بسیاری براین باورد بودند که رحمتی دیگر به دروازه بان اول استقلال بدل نخواهد شد.

پیش بینی غلطی که حالا باعث شده چالش دروازه بانی دراستقلال از جهاتی فزونی بگیرد. گرچه هیچ تیمی از داشتن دو دروازه بان مدعی لطمه نمی‌بیند اما بدون شک یکی از این دروازه بان ها قربانی خواهد شد وحتی سیستم چرخشی هم نمی‌تواند مدعیان بازی درقفس توری را راضی کند.

حسینی نه ضمانت می‌گیرد، نه مجوز جدایی!

ماجرای حسینی حالا به این نقطه رسیده که دوست دارد استقلال را به مقصد یکی دیگر از تیم های لیگ برتری ترک کند اما باشگاه استقلال با جدایی این دروازه بان عمیقا مخالف است و حتی به حسینی پیغام داده که فکر جدایی را از سرش بیرون کند.

گرچه درروزهای اخیر حرف وحدیث هایی به وجود آمده و حتی امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در نطقی معنی دارد به حسینی پیغام داده که اگر می‌خواهی فیکس شوی تلاش کن و جایگاهت را پس بگیرد اما این اظهارات به جای آنکه روابط دو طرف را متعادل کند موجب بی انگیزگی بیشتر حسینی برای ادامه حضوردراستقلال شده است.

حسینی تمایل دارد استقلال را ترک کند تا دردیگر تیم ها شانس بیشتری برای حضور درترکیب اصلی داشته باشد اما باشگاه استقلال حرف آخر را به این دروازه زده و مجوزجدایی صادر نمی‌کند تا حسینی مشکل بزرگ تری را علاوه بر بازگشت به ترکیب اصلی استقلال، پیش روی خود ببیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیمکت استقلال بهتر از بازی برای تیم کوچیکه آگه خودش بفهمه اینو از رفتن بازیکن های گذشته تیم که به امید بهتر دیده شدن استقلال رو ترک کردن ولی از چشم افتادن

    • فرهاد

      شما از الان به فکر اختلافات و حاشیه های تیم حکومتی خودتون باشین در نیم فصل دوم که با خرید های مظلومانه ای که کردین هر روز یه حاشیه واسه بازی کردن و نکردن مدعی ها دارین زور الکی نزنین از حرف حق مهدی رحمتی سرورتون بدجوری سوختین و مثلا می خواین حاشیه درست کنین اما شرمنده اون مال اوتوقتها بود که به ظاهر بی طرفی خودتون رو حفظ کرده بودین ولی اینقدر دیگه دست رسانه های لنگی و خبرناهارهایی مثل شما رو شده که مطالبتون در حد کیهان و روزنامه پیروزی اهمیت داره رسانه که بی اعتبار شد دیگه شد حالا هی زور الکی بزنید .خخخ

    • بدون نام

      از نظر من کاپیتان دیگه باید کمکم به فکر باز نشستگی باشه جا رو برای جونا باز بذار

    • بدون نام

      استقلال به اکثریت بازیکنان زور میگه و واقعا جای تأسف دارد

      پاسخ ها

      • محمد

        فرهاد کیسه نشان ؛معلومه که خیلی سوزش داری. پس بمیر ازین سوزش.خخخخخخ درود بر سرورکل ایران پرسپولیس تهران.

    • مرتضی

      خب چرا با سرنوشت این جوان بازی میکنید؟؟؟!!!

    • ممدتاجی

      استقلال همیشه نامش اباهت بوده و پوشیدن لباسش لیاقت میخاد هرکی ناز میکنه باید بالگد بیرونش کرد خیلیا هستن آرزوی نشستن روی نیمکت رو دارن چه برسه بازی در تاج بزرگ

    • بدون نام

      بهترین دروازبان ایران حقشه بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج