۸۰۸۹۷۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دین‌محمدی: خدا را شکر نیومایر و گرو رفتند

پیشکسوت شناخته‌شده تیم فوتبال استقلال تهران بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی رفت تا بازی این تیم را مقابل پدیده از نزدیک تماشا کند، اما به دلیل کیفیت بد بازی، بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد!

فرهیختگان: پیشکسوت شناخته‌شده تیم فوتبال استقلال تهران بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی رفت تا بازی این تیم را مقابل پدیده از نزدیک تماشا کند، اما به دلیل کیفیت بد بازی، بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد! به همین بهانه با وی درخصوص شرایط این روزهای استقلال و همچنین جدایی گرو و نیومایر هم‌کلام شدیم. گفت‌وگو با سیروس دین‌محمدی را در ادامه می‌خوانید.

بازی استقلال را مقابل پدیده چطور ارزیابی می‌کنید و چرا ورزشگاه را ترک کردید؟

من این بازی را از نزدیک تماشا کردم. به‌نظرم استقلال عملکرد خوبی در زمین نداشت و به همین خاطر بعد از اینکه نیمه اول تمام شد، ورزشگاه را ترک کردم؛ چون استقلال اصلا توان گلزنی نداشت، به همین دلیل گفتم بروم و به کار شخصی‌ام برسم.

به نظر شما استقلال مشکل گلزنی دارد؟

مشکل گلزنی ندارد، اما نمی‌دانم چرا شفر اینقدر ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. وقتی تیم هفته گذشته مقابل سپیدرود پنج گل زده، ترکیب تیم را نباید عوض می‌کرد. نمی‌دانم چرا شفر، جابر انصاری را بازی نمی‌دهد، حتی رضا آذری هم باید در ترکیب استقلال بازی کند. مطمئن هستم آذری در نیم‌فصل دوم ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی نمی‌کند. یک هفته وریا را دفاع راست می‌گذارد، هفته بعد وینگر. طارق همام اصلا به درد بازی در هافبک چپ نمی‌خورد؛ اینها همه مواردی است که باید به شفر گوشزد شود.

گرو و نیومایر هم از استقلال رفتند. نظرتان چیست؟

خداراشکر این اتفاق افتاد و آنها رفتنی شدند؛ اصلا پروسه جذب آنها اشتباه بود و استقلال نباید آنها را به خدمت می‌گرفت. بازیکنان جوان ما از این دو بهتر بودند. نیومایر که فقط آمد و نیمکت‌نشین شد، گرو هم فقط آن جلو توپ خراب می‌کرد، امیدوارم بازیکنانی که به‌جای آنها جذب می‌شوند، شرایط بهتری داشته باشند.

با پایان نیم‌فصل اول از نتایج استقلال راضی هستید؟

استقلال می‌توانست شرایط بهتری داشته باشد. اگر مصدومیت‌ها نبود و بازیکنان کلیدی اول فصل جدا نمی‌شدند، شاید نتایج بهتر می‌شد. البته استقلال این شانس را دارد که باجذب بازیکنان خوب در نیم‌فصل دوم، خودش را در حد یک مدعی قهرمانی نشان دهد.

این روزها به عملکرد داوران اعتراض‌هایی صورت گرفته. نظر شما چیست؟

اتفاقا روی این مساله بحث دارم. گل سالم استقلال را کل ورزشگاه دیدند، به غیر از تیم داوری. مگر می‌شود بازیکن یک متر عقب‌تر از بازیکن حریف، صاحب توپ شود و داور نبیند و گل را مردود اعلام کند؟ ما باید سیستم VAR را به فوتبال ایران بیاوریم تا دیگر این مشکلات به وجود نیاید.

خیلی‌ها می‌گویند داوری‌ها به سود یک تیم خاص است. شما هم قبول دارید؟

من وارد این مسائل نمی‌شوم، به‌هر حال اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد و نمی‌توان آن را عمدی قلمداد کرد، اما همان‌طور که گفتم امیدوارم شرایط طوری شود که دیگر چنین مباحثی در فوتبال ایران مطرح نشود.

برنامه خودتان برای مربیگری چیست؟

از چند تیم پیشنهادهایی برایم آمده، اما باید ببینم شرایط چطور است. دوست دارم در تیمی مربیگری کنم که شرایط مالی‌اش خوب باشد و بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. احتمالا نیم‌فصل کار مربیگری را دوباره از سر بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الکی خوش

      انشاالله شش ماه بعد تو دادگاه به هم می رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج