جاباما
۸۰۹۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۹۴
۱۳ نظر
۵۰۹۴
پ

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

اینترنت واقعا جای بزرگیست و هرکس که به این شبکه جهانی دسترسی داشته باشد می‌تواند به آسانی با سایر افرادی که در دنیا با او علاقه‌های مشترکی دارند ارتباط برقرار کند.

وب‌سایت دیجی رو - وحید علیپور: اینترنت واقعا جای بزرگیست و هرکس که به این شبکه جهانی دسترسی داشته باشد می‌تواند به آسانی با سایر افرادی که در دنیا با او علاقه‌های مشترکی دارند ارتباط برقرار کند. البته برخی از این افراد علایق حقیقتا عجیبی دارند! در ادامه و در این دیجی تن شما را با وبسایت‌هایی آشنا می‌کنیم که عجیب و در برخی موارد حتی ترسناک هستند. با دیجی رو همراه باشید.

10- تخلیه زمین

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

وبسایتی که با نام بهشت فرشتگان یا Angels heaven شناخته می‌شود ادعا کرده که سیاره زمین به زودی بوسیله نوعی فاجعه از بین خواهد رفت و این سایت تنها راه نجات مردم است. شما در این پایگاه با مطالب دیوانه کننده‌ای مواجه می‌شوید که در رنگهای مختلف و در پس زمینه زرد رنگ نوشته شده‌اند تا توجه بینندگان را به خود جلب کنند. در صورتی که به سمت چپ صفحه اصلی نگاه کنید با بخش بندی‌های عجیب و اصلی سایت مثل هشدارها، تجدیدنظرها، اعلامیه‌ها، تجسم و آتلانتیس، مراقبه و تفکر برای زمین، برنامه‌ی کنترل نیروهای تاریکی، درجه کنترل افراد توسط نیروهای تاریکی، وضعیت نسل بشر بر روی کره زمین، دوستان کیهانی و داروها و غذا و تلویزیون مواجه می‌شوید. می‌توانید برای فهمیدن معانی هرکدام از این بخش‌ها وارد سایت بهشت فرشتگان شوید!

۹- آخرین اظهارات افراد اعدام شده

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

در رتبه نهم از لیست ده تایی ما وبسایت رسمی اداره دادگستری ایالت تگزاس قرار دارد. در این وبسایت بخشی به نام "افراد اعدام شده" وجود دارد که در آن با لیستی از ۵۲۹ قانون شکنی مواجه می‌شوید که از سال ۱۹۸۲ تا به حال در این ایالت اعدام شده‌اند. در این بخش می‌توانید اطلاعات این افراد مثل نام، شماره زندان، سن، جنسیت، کشور، جرمی ‌که مرتکب شده‌اند، تاریخ دقیق اعدام و همچنین آخرین اظهارات آنها پیش از مرگ را مشاهده کنید. در این سایت بخشی برای استخدام هم مشاهده می‌کنید!

8- چیزهایی که از پوست انسان ساخته شده‌اند

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

شرکت پوست انسان یا HumanLeather کمپانی‌ای است که محصولات خود را از پوست انسانها تولید می‌کند. آنها ادعا می‌کنند که با استفاده از بهترین تکنیک‌های دباغی می‌توانند پوستی تمیز و بدون زدگی و خوردگی برای ساخت محصولات تولید کنند. این کسب و کار کاملا قانونیست اما احتمالا این سوال هم برایتان پیش آمده که این شرکت پوستهای موردنیاز خود را از کجا تهیه می‌کند. طبق نوشته‌های موجود در این سایت افراد پیش از مردن پوست خود را به این شرکت واگذار می‌کنند، گفته شده که پشت و شکم بدن بهترین منطقه برای گرفتن پوست است. البته تنها امکان خرید سه نوع محصول وجود دارد: کمربند، کفش و کیف پول. قیمت این محصولات خیلی بالا و لیست انتظار برای دریافت آنها طولانیست.

۷- پرستش شیطان

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

این وبسایت تماما راجع به شیطان بوده و در رتبه هفت در لیست ده تایی ما قرار می‌گیرد. هدف از ساخت این سایت بازگرداندن شیطان پرستی واقعی و جداکردن آن از نظرات شخصی افراد در این زمینه است. اما شیطان پرستی واقعی به ادعای این سایت چیست؟ شناخت شیطان به عنوان خدای شاخدار واقعی که برای فهم آن باید انتظارات و پیش داوری‌ها را کنار گذاشت. در این وبسایت سیاه می‌توانید اطلاعاتی در مورد شروع، شیطان پرستی معنوی، دکترین و خطبه‌های شیطان، مفاهیم مرگ، زندگی و پس از مرگ و فایل‌های pdf و صوتی از مراسمات را بصورت رایگان دریافت کنید. از اشاره کردن به آدرس این وبسایت شدیداً معذوریم.

6- روزی که می‌میرید را بفهمید

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

وبسایتی که با نام تاریخ مرگ یا deathdate شناخته می‌شود روزی که احتمالا خواهید مرد را به شما اعلام می‌کند. برای اینکار باید ابتدا اطلاعات درخواستی این سایت مثل نام، جنسیت، تاریخ تولید و موارد دیگر را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خود جزئیاتی مثل نمادهای مرگ آب، گرما، مریضی و غیره نمایش داده می‌شود. همچنین در این سایت بخشی به نام "افراد مشهور" وجود دارد که در آن تاریخ احتمالی مرگ این افراد نوشته شده است. در صورتی که از تاریخ ادعایی سایت گذشته باشید به شما اعلام می‌شود که به نحوی از مرگ خود فرار کرده‌اید اما بالاخره به چنگ آن خواهید افتاد!

۵- افرادی که بر روی پل سکای‌وی اقدام به خودکشی می‌کنند

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

در رده پنجم از لیست ده تایی ما وبسات پل اسکای وی یا skywaybridge قرار دارد. در این وبسایت آمار افرادی که بر روی پل سکای‌وی فلوریدای آمریکا اقدام به خودکشی می‌کنند قابل مشاهده است. این محل چهارمین پل آمریکا محسوب می‌شود که بیشترین میزان خودکشی از روی آن انجام می‌شود. یک دنبال کننده خودکشی‌ها اعلام کرده این وبسایت را برای ثبت اقدامات مربوط به خودکشی از سال ۱۹۵۴ تاکنون ایجاد کرده است. در این سایت سه بخش وجود دارد که جزئیات مربوط به آمار خودکشی‌های انجام شده، احتمالات خودکشی و جانهایی که نجات داده شده‌اند را مشاهده می‌کنید.همچنین لینکی در این سایت وجود دارد که به افرادی که قصد خودکشی دارند کمک می‌کند.

4- ما واقعی نیستیم

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

وبسایتی که "استدلال شبیه سازی" یا simulation argument نام دارد کاری می‌کند تا ارتباطتان با واقعیت را از دست دهید. این سایت بر پایه مقاله‌ای که در سال 2003 نوشته شده است ساخته شده. طبق این مطالب انسانها نه در یک دنیای واقعی، بلکه در یک برنامه شبیه سازی شده کامپیوتری (چیزی شبیه به فیلم ماتریکس) زندگی می‌کنند. طبق اطلاعات این وبسایت نسل بشر پیش از اینکه به دوران "پسا-انسان" وارد شود منقرض خواهد و حتی اگر در حال حاضر ما ساکن یک دنیای شبیه سازی شده نباشیم، در آینده حتما در یکی از این دنیاها خواهیم بود.

۳- تولد و مرگ در دنیا

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

رتبه سوم لیست ما متعلق به سایت World Births and Deaths است. هنگامی که این سایت را باز کنید با دو پنل مجزا مواجه می‌شوید که در آنها امار لحظه‌ای مربوط به مرگ و تولد در دنیا را مشاهده می‌کنید. این سایت بصورت اتوماتیک کشور محل سکونت شما را تشخیص داده و آمار مربوط به محل زندگی شما را نمایش می‌دهد. در وسط صفحه نیز نقشه دنیایی وجود دارد که هر مرگ و تولدی را با روشن کردن نقطه‌ای کوچک در هر کجای کره زمین اعلام می‌کند.

2- صدای سقوط هواپیماها

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

سایت اطلاعات تصادفات هواپیما یا Planecrashinfo دارای اطلاعات و جزئیات فراوانی از سوانح هوایی است. پایگاه داده این سایت شامل تمامی اتفاقات مربوط به هواپیماهای تجاری و نظامی، هلیکوپترهای شخصی و نظامی، هواپیماهای تست و هر وسیله پرنده نظامی، شخصی یا تجاری‌ای است که از سال 1920 تاکنون اتفاق افتاده. در این سایت اطلاعات ناخوشایندی مثل تصاویر مربوط به سقوط، تاریخ اتفاقات و آمار و گزارشات مربوط به هر سانحه وجود دارد. شاید ترسناک ترین قسمت‌های این سایت مربوط به 100 سقوط بد تاریخ، سوانح غیرمعمول، مرگ افراد مشهور و آخرین جملات افراد پیش از مرگ باشد. در حقیقت در قسمت آخرین صداهای این سایت می‌توانید صدای جیغ و فریادهای مسافران و کادر پرواز در آخرین لحظات پیش از مرگشان را بشنوید.

۱- داستانهای واقعا ترسناک

۱۰ تا از ترسناک‌ترین وبسایت‌های اینترنتی در جهان

رتبه اول در لیست ما به وبسایت معروف پاستای ترسناک یا creepypasta تعلق دارد. افراد مختلف در این وبسایت داستانها و خاطرات ترسناک خود را نوشته و با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این داستانها ممکن است دارای تصاویر گرافیکی ترسناک با جزئیات، موضوعات جنجالی، خشونت شدید و لحن بی ادبانه و خشونت آمیز باشند. برای ورود به این سایت باید حتما بالای ۱۸ سال باشید. مسئولین سایت نیز افراد را برای نوشتن داستانهای ترسناک تشویق می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      creepypasta خیلی باحاله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا می خوای بگی من خفن ام و رفتم سایتو دیدم. بس کن دیگه کم خودنمایی کن هیشکی بهت نمیگه وای تو چه باحالی

      • آپولو_۱۱

        به کامنت بالایی ربطی نداره چیکار میکنی کارت رو بکن

    • بدون نام

      خیلی خیلی جالب بود. لطفا از این مطالب بیشتر بذارین

    • kasra

      خوب بود

    • بدون نام

      حماقت بشر متجدد تا کجا میخواد پیش بره خدا میدونه هر کدوم از این سایتا منافع اشخاصیرو دنبال میکنند که حتی ما روحمونم ازش خبر نداره همینجوری برای سرگرمی و چون برامون جالب هست بهشون کم کم توجه میکنیم اون وقت یه هویی میبینیم فکر و ذهنمون اسیر این خرافاتُ چرندیات شده

      پاسخ ها

      • رضوان

        احسنت
        دقیقا همین طوره

    • بدون نام

      اولی زیاد ترسناک نیست

    • آرش

      هعیی مورد اول ما رو از نابودی زمین میترسونه نمیدونه ما تو ایران زندگی میکنیم و در حال نابودی تدریجی هستیم

    • فرزاد

      ایرانی و ترس

    • sari

      کاربر ۱۱:۵۲
      فازت چیه دقیقا'-'

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خفه گوساله

    • بدون نام

      خیلی هم مسخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج