جاباما
۸۰۹۰۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی فرانچسکو: من را متهم به جنون کردند

سرمربی رم بعد از پیروزی برابر جنوا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از مدیاست، رم در هفته شانزدهم رقابت‌های سری A به مصاف جنوا رفت و با وجود این که عقب افتاد اما در نهایت با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

دی فرانچسکو در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: باید به بازیکنان این پیروزی را تبریک بگویم. آنها در شرایط سخت خوب بازی کردند و شایسته پیروزی هم بودند. من هنوز تیم بیماری هستیم. با این حال خوب ظاهر شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

سرمربی رم در ادامه،‌ اضافه کرد: در دیدار برابر رئال مادرید از سه مهاجم استفاده کردیم و همین باعث شد تا بعضی من را دیوانه توصیف کنند اما من به این سبک بازی اعتقاد دارم و در دیدار امشب هم از سه مهاجم استفاده کردیم. وقتی که شما شجاعت، استعداد و انگیزه را دارید می‌توانید از هر سیستمی استفاده کنید.

دی فرانچسکو در پایان، گفت‌: بله. این را قبول دارم که ما هنوز اشتباهایی در میدان داریم اما با جدیت به راه خودمان ادامه می‌دهیم. بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار دادم که نشاط و تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند. گزینه اصلی خط حمله ما پاتریک چک بود. این بازیکن تنها به کمی اعتماد به نفس و انگیزه نیاز دارد. می‌خواهم که او به عنوان مهاجم بازی کند و به مدافعان فشار آورد. او هنوز جوان است و آینده درخشانی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج