۸۰۹۱۵۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

دژاگه: به کمبود امکانات عادت کرده‌ایم

ملی‌پوش فوتبال ایران از کمبود امکانات تیم ملی در مقایسه با تیم‌هایی چون کره‌جنوبی و استرالیا انتقاد کرد اما گفت که تیم‌ملی با همین شرایط فقط به قهرمانی فکر می‌کند.

ایسنا: اشکان دژاگه صبح دوشنبه پیش از سفر تیم ملی فوتبال ایران به قطر در جمع خبرنگاران گفت: پیش از جام ملت‌ها به کمپی در قطر خواهیم رفت و بازیکنان سرحال هستند. با این حال چند بازیکن مصدوم داریم ولی شنیدم وضع آنها هم خوب است و می‌توانند با تیم تمرین کنند.

هافبک تیم ملی ایران در ادامه افزود: اردوی خوبی داریم و در قطر چند بازی دوستانه پیش رو داریم. این بازی‌ها برایمان مهم هستند. امیدوارم بدون بازیکن آسیب دیده به دوبی برویم.

دژاگه درباره وضعیتش گفت: در شرایط خوبی قرار دارم. هفته پیش نتوانستم بازی کنم چون سرما خورده بودم. بدنم آماده بازی نبود. سعی کردم به بازی فولاد برسم ولی ریسک بالایی داشت. متاسفانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به خاطر پاره شدن ام سی ال از دست دادم و به همین خاطر برای از دست ندادن جام ملت‌ها ریسک نکردم.

او افزود: در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارم. امروز تمرین کردم و ان‌شاءالله بتوانم این بار به تیم کمک کنم.

هافبک ایرانی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها اظهار کرد: با نمایشی که در جام جهانی داشتیم همه فکر می‌کنند که ما جزو تیم‌هایی هستیم که می‌توانیم قهرمان شویم. حتی خودمان هم این موضوع در ذهنمان است. ما به امارات می‌رویم تا بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و طرفدارهایمان را خوشحال کنیم. فکر می‌کنم ۴۵ سال است که تیم ملی قهرمان آسیا نشده است. تمام سعی خود را خواهیم کرد و با تمام وجود بازی خواهیم کرد. ان‌شاءالله موفق شویم.

دژاگه درباره امکانات تیم ملی برای قهرمانی، بازی‌ها، اردوها و پاداش‌ها گفت: این امکانات در حد تیم قهرمان نبوده است. من فکر می‌کنم تیم‌های دیگری مانند قطر، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا امکانات خیلی بهتری از ما دارند و داشتند ولی ما متاسفانه به این شرایط و مسائل عادت کرده‌ایم. در زمین بازی نشان دادیم که تنها برای پیراهن تیم ملی و پرچم کشورمان می‌جنگیم. این وضعیت اتفاق جدیدی نیست. ما فقط با این هدف به امارات می‌رویم که موفق باشیم.

هافبک تیم ملی درباره رقیب‌های اصلی ایران در جام ملت‌ها گفت: تیم‌هایی مثل ژاپن، استرالیا و کره جنوبی تیم‌های قوی هستند که برای قهرمانی تلاش خواهند کرد ولی تیم‌های عربی هم، چون این بازی‌ها در امارت برگزار می‌شود بازی کردن برابرشان سخت خواهد بود. آنها به این شرایط آب و هوایی متفاوت عادت دارند. با این حال ما تیم خوبی داریم، تیم ما قوی است و تمام تیم‌ها از ما حساب خواهند برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      اخی ،عادت کردن دیگه

    • ایرانیم.

      تیم قهرمان؟ کدوم تیم قهرمان؟مگه تیم ملی طظرف اینهمه سالی که کیروشش مربی وامثال شماپیروپاتالهابازیکنش بودیدقهرمانی اورده؟ چرااینقدرناشکروناسپاسیدکل فوتبالدوستان ایران میدونن هیچ تیم ملی طی ادوارگذشته یک صدم امکاناتی که دراختیارکیروش بوده نداشتن وقهرمانی هم اوردن.پاداشم که کم نمیگیریدبی هنران.

    • حسین

      همه گوش به فرمان کیروشن ،ببینن اون چی دوس داره تا بگن...عمرا نتیجه بگیرن

    • صداقت

      کیروش باخفت وخواری تیم ملی رو ترک خواهد کرد

    • مرتضی

      نه بابا!!! ما هم به غرولند های شما و سرمربی تیم میلی!!!
      عادت کردیم!!!!

    • تراختور

      انشاالله


      یاشاسین تراختور

    • بدون نام

      شماه همش انتظار حمایت دارید ! یک بارم یه قهرمانی واسه این ملت بیارید بعد همش یکطرفه تقاضای حمایت داشته باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج